ماجرای بچه امیر تتلو که یک بچه افغانی را خریده و میخواهد بزرگ کند

منبع: شبونه

6

1401/9/16

10:48


بچه امیر تتلو اهل افغانستان است تتلو میگود این نوزاد را از یک زن افغانستانی که فرزندش را نمیخواست خریداری کرده است و حالا تصمیم دارد بزرگش کند. امیر تتلو یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی بوده که در عرصه موسیقی فعالیت دارد البته بیشتر  شهرت او برای رفتارهای خارج از عرف و …

بچه امیر تتلو اهل افغانستان است تتلو میگود این نوزاد را از یک زن افغانستانی که فرزندش را نمیخواست خریداری کرده است و حالا تصمیم دارد بزرگش کند.

ماجرای بچه امیر تتلو که یک بچه افغانی را خریده و میخواهد بزرگ کند

امیر تتلو یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی بوده که در عرصه موسیقی فعالیت دارد البته بیشتر  شهرت او برای رفتارهای خارج از عرف و عجیب و غریب اش می باشد.

ماجرای بچه امیر تتلو

امیر تتلو در اقدامی عجیب یک نوزاد افغانی را به فرزندی قبول کرده و درباره آن گفته من همیشه دوست داشتم پدر باشم اما نمی خواستم پدر شدنم باعث پاره شدن بدن شخص دیگری شود و اما حالا این نوزاد افغانی باعث شده که من احساس پدر بودن را داشته باشم.

تتلو درباره این نوزاد می گوید که پدرش او را رها کرده و رفته است و مادرش نیز تصمیم به فروش او داشته و من سعی کردم این نوزاد را نجات بدهم.

آهنگ جنجالی توهین به مسئولین

تتلو در روزهای اخیر سعی کرد که مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار بگیرد او با انتشار یک آهنگ علیه نظام سعی کرد از اعتراضات حمایت کند اما وقتی که کنسرتش در ترکیه به دلیل گزارش بمب گذاری کنسل شد احساس خطر کرد و تصمیم گرفت در یک ویدیویی از جمهوری اسلامی عذرخواهی کند.

همچنین ببینید:

تتلو مدتی با سحر قریشی وارد رابطه بود که گویا رابطه آن ها به هم خورد.

قریشی تصمیم به بازگشت به ایران دارد در روزهایی که برخی از بازیگران زن اقدام به کشف حجاب و اظهار نظر سیاسی کردند حالا سحر قریشی امید زیادی دارد تا بتواند به تلویزیون برگردد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو