«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی شد

منبع: ساعد نیوز

6

1401/9/16

11:47


ساعد نیوز: با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی «مهرداد بذرپاش» که پیش از این رئیس دیوان محاسبات بود به عنوان دومین وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم انتخاب شد.

«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، رسیدگی به صلاحیت و برنامه ها و سوابق کاری مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز(چهارشنبه 16 آذر ماه) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که در ابتدای جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران ، گزارش این کمسیون درباره برنامه ها و سوابق کاری آقای بذرپاش را قرائت کرد.

پس از آن نمایندگان مخالف و موافق برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی؛ نقطه نظرات خود را مطرح و سپس آقای بذرپاش به دفاع از برنامه های خود پرداخت؛ و پس از رای گیری، در نهایت مهرداد بذرپاش با کسب 187رأی موافق، 64رأی مخالف، 7رأی ممتنع و 5رأی باطله از مجموع 263آرای مأخوذه، به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد.

در جلسه نوبت عصر (یکشنبه 14 آذر ماه ) نامه رئیس جمهور برای معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در مجلس اعلام وصول شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو