آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

منبع: گفتنی

9

1401/9/16

12:01


آزمون نقشه دزدی: در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی با این معما همراه باشید! همچنین می توانید تست های ما را در بخش سرگرمی ببینید! به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را …

آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

آزمون نقشه دزدی: در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی با این معما همراه باشید! همچنین می توانید تست های ما را در بخش سرگرمی ببینید!

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر، و نه به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

 

این چالش های تصویری، تخیل، منطق و توجه به جزئیات شما را آزمایش می کنند. سرگرمی امروز را از دست ندهید.

 

در آزمون نقشه دزدی سریعا دو سرنخ کافی را در تصویر بیابید که نشان دهد کدام یک کودک رباست؟! برای یافتن فرد مشکوک تنها دو ثانیه زمان دارید!

آزمون نقشه دزدی

.

.

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب آزمون نقشه دزدی را خودتان پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید. اگر هم موفق نشدید ما جواب را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

.

آزمون نقشه دزدی

آیا توانستید؟ اگر چشمانتان ضعیف است حتما عینک مطالعه تان را بزنید و دوباره خیره شوید

.

.

جواب آزمون نقشه دزدی

جواب آزمون نقشه دزدی

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

 

تست های جالب دیگه که باید ببینین

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو