علائم میکروب روده چیست؟

علائم میکروب روده چیست؟


منبع: نم نمک

11

1401/9/16

17:51


علائم میکروب روده و علائم باکتری روده و میکروب روده و نفخ و علائم عفونت معده و روده و علائم عفونت روده نی نی سایت و بهترین دارو برای عفونت روده و معده و آنتی بیوتیک برای عفونت روده و درمان میکروب روده و علائم عفونت روده بزرگ و آنتی بیوتیک برای عفونت معده و روده در نم نمک.

علائم میکروب روده چیست؟

علائم میکروب روده چیست؟

رشد بیش از حد میکروب و باکتری های روده کوچک (SIBO) زمانی اتفاق می افتد که افزایش غیرطبیعی در جمعیت کلی باکتری در روده کوچک وجود دارد - به ویژه انواع باکتری هایی که معمولاً در آن قسمت از دستگاه گوارش یافت نمی شوند. این وضعیت گاهی اوقات سندرم حلقه کور نامیده می شود.

علائم میکروب روده چیست؟

علائم میکروب روده چیست؟

علائم میکروب روده

SIBO معمولاً زمانی ایجاد می شود که شرایطی - مانند جراحی یا بیماری - عبور مواد غذایی و مواد زائد در دستگاه گوارش را کند می کند و بستری برای رشد باکتری ها ایجاد می کند. باکتری اضافی اغلب باعث اسهال می شود و ممکن است باعث کاهش وزن و سوء تغذیه شود.

در حالی که SIBO اغلب یک عارضه جراحی معده (شکم) است ، این وضعیت همچنین می تواند ناشی از مشکلات ساختاری و برخی بیماری ها باشد. گاهی اوقات برای رفع مشکل نیاز به جراحی است ، اما آنتی بیوتیک ها رایج ترین درمان هستند.

علائم میکروب روده

علائم و نشانه های SIBO اغلب عبارتند از :

علائم میکروب روده

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

نفخ ، حالت تهوع و اسهال از علائم و نشانه های بسیاری از مشکلات روده است. برای ارزیابی کامل به پزشک خود مراجعه کنید - به خصوص اگر جراحی شکم انجام داده اید - اگر موارد زیر را دارید :

  • اسهال مداوم
  • کاهش وزن سریع و ناخواسته
  • درد شکمی که بیش از چند روز طول بکشد

اگر درد شدید شکمی دارید ، فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو