عکس ماه عسل لاکچری دختر علی دایی و همسرش | رونمایی دختر علی دایی از همسرش همه رو غافلگیر کرد

عکس ماه عسل لاکچری دختر علی دایی و همسرش | رونمایی دختر علی دایی از همسرش همه رو غافلگیر کرد


10

1401/9/16

18:34


عکس ماه عسل لاکچری دختر علی دایی و همسرش | رونمایی دختر علی دایی از همسرش همه رو غافلگیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم .اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.در ادامه به آخرین حواشی زندگی علی دایی می پردازیم.

علی دایی

علی دایی

نجات اعدامی با دستان علی دایی

علی دایی که همواره در کار‌های خیر پیشتاز بوده و جزو ورزشکاران فعال در این عرصه به شمار می‌رود و همچنین در خدمت‌رسانی به مردم در مواقع خاص مثل زلزله قصر شیرین و سرپل ذهاب فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده، اکنون برای نجات جان یک نفر میانجی‌گری کرد. علی دایی پس از تلاش‌های مستمری که انجام داد، روز گذشته از خانواده‌ای که ۱۶ سال برای آزادی یک نفر رضایت نداده و تصمیم به قصاص فرد زندانی داشتند، رضایت گرفت و جان یک نفر را نجات داد.

پیشکسوت فوتبال ایران همراه با دادستان و رئیس زندان‌های کرج نزد خانواده شاکی رفته و در دقیقه ۹۰ رضایت اولیای دم که تصمیم به قصاص داشتند را گرفت. علی دایی در شرایطی با کار انسان دوستانه‌اش جان این فرد را از پای چوبه دار نجات داد که خانواده اولیای دم طی سالیان و ماه‌های اخیر اعلام کرده بودند به هیچ عنوان رضایت نمی‌دهند، اما با میانجی‌گری اسطوره فوتبال ایران این داستان ختم به خیر شد.

علی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد.او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد. 

علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد و متولد سال ۱۳۴۸ میباشد و سالهاست که در عرصه فوتبال فعالیت دارد و در زمان بازی در پست مهاجم بازی می کرده و در تیم‌های پرافتخاری همچون «پرسپولیس» و «بایرن‌مونیخ» سابقه بازی دارد.

علی دایی

پس از آن نیز در زمینه مربیگری فعالیت کرده و برای تیم‌های «پرسپولیس» و «صبای قم» «سایپا» «نفت تهران» مربیگری کرده است.

علی دایی متاهل میباشد و در سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می‌باشد.

در یکی از برنامه های تلویزیونی مشخص شد که علی دایی صاحب یک فرزند دختر دیگر به نام دنیز می باشد که حاصل ازدواج قبلی او می باشد اطلاعاتی در رابطه با همسر سابق ایشان در دسترس نیست اما او به همراه دنیز ساکن لندن می باشد.

علی دایی فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه صنعتی شریف می باشد و مدرک خود را در سال ۱۳۷۱ دریافت کرده است پیش از این نیز چندین بار در دانشگاه پذیرفته شد اما به علت اینکه بیشتر زمانش با فوتبال سپری می شد نتوانست در دانشگاه حضور پیدا کند.

علی دایی

افتخارات علی دایی

علی دایی در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال در بخش فردی و باشگاهی دارای افتخارات زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به بازیکن سال فوتبال آسیا در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد.

او همچنین چندین بار عنوان آقای گل را از آن خود کرده است.

در جام ملت‌های آسیا سال ۱۹۹۶ با به ثمر رساندن هشت گل آقای گل شد و پس از آن نیز در سال ۱۹۹۸ در بازی‌های آسیایی دوباره این عنوان را کسب کرد و همچنین آقای گل لیگ برتر فوتبال در سال ۱۳۸۲ تا ۱۶ گل می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو