چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟


منبع: تیپ زا

12

1401/9/16

22:01


چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟ چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟ وقتی صحبت از مد می شود، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما همیشه آزاد هستید که با هم ترکیب کنید. اگر در کمد لباس خود چند ست سرمه ای دارید و نمی دانید چگونه آنها را […]

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟ وقتی صحبت از مد می شود، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما همیشه آزاد هستید که با هم ترکیب کنید. اگر در کمد لباس خود چند ست سرمه ای دارید و نمی دانید چگونه آنها را سبک کنید، ناراحت نباشید!

سرمه ای رنگی است که می توانید در تمام طول سال و در فصول مختلف از آن استفاده کنید. همه چیز به این بستگی دارد که چگونه رنگ های دیگری را اضافه کنید تا لباس خود را تا جایی که می تواند خوب و جذاب کنید.

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

آبی با سرمه ای

به غیر از سرمه ای سایه های آبی زیادی وجود دارد و نکته عالی این است که همه آنها با لباس های آبی شما کار می کنند.

یکی از نمونه های خوب برای ست کردن لباس های تمام آبی جین است! اگر صاحب یک شلوار جین آبی هستید، می توانید آن را با یک کت جین آبی ست کنید!

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

سفید

اگر فکر می کنید ترکیب سرمه ای و سفید فقط برای ملوانان است، دوباره فکر کنید! چیزی کلاسیک و شیک در ترکیب این دو رنگ وجود دارد. آیا دقت کرده اید که افرادی که رنگ سرمه ای و سفید را تکان می دهند چگونه تمیز و تیزبین به نظر می رسند؟

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای کت و شلوار سرمه ای است. اگر داخل یک پیراهن لباس سفید بپوشید، صاف، شفاف و قدرتمند به نظر می رسید! در مورد خانم ها هم همینطور است.

اگر دامن سرمه ای دارید، باید آن را با یک تاپ دکمه دار سفید ست کنید. به لباس هایی که راشل می پوشد فکر کنید!

همچنین راه های معمولی تری برای سرمه ای و سفید وجود دارد. شما باید لباس هایی با بافت نرم تر انتخاب کنید و آنها را کنار هم بچینید. با انجام این کار، دیدگاه جدیدی در مورد روش های مختلف پوشیدن رنگ های خنثی به شما می دهد.

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

رنگ بژ

اگر می خواهید بازی کمد لباس خنثی خود را ارتقا دهید، پوشیدن لباس سرمه ای و بژ دقیقاً این کار را انجام می دهد! از آنجایی که هر دو در خط رنگ‌های «جهانی» قرار می‌گیرند، پوشیدن آن‌ها با هم کار چندان دشواری نیست.

اگر لباس سرمه ای پوشیده اید می توانید آن را با یک کت ترنچ بژ ست کنید. فقط به آن کت های باربری فکر کنید. اگر آن را بپوشید و زیر آن چیزی سرمه ای بپوشید، هرگز اشتباه نمی کنید!

یکی دیگر از ظاهر کلاسیکی که باید به دنبال آن باشید، یک ژاکت سرمه ای و یک جفت شلوار بژ است. یک روسری، یک جفت زیبا ست کنید، و آماده هستید! آن ظاهر معمولی اما شیک بدون زیاده روی دارد.

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

خاکستری

مردم اغلب در مورد اینکه 50 سایه خاکستری وجود دارد شوخی می کنند. اما حقیقت این است که سایه های خاکستری بیشتری وجود دارد! و هر سایه، ته رنگ یا رنگ خاکستری که دارید با یک تکه لباس سرمه ای خوب به نظر می رسد.

اگر نمی توانید چیز دیگری برای پوشیدن در روز فکر کنید پس برای نجات روز به این جفت اعتماد کنید! و اگر می‌خواهید برای زمستان چه رنگ‌هایی بپوشید، به سراغ سرمه ای و خاکستری بروید!

قرمز

اگر فکر می‌کنید که پوشیدن سرمه ای و قرمز شما را شبیه یک پرچم می‌کند، استفاده از این ترکیب رنگ حال و هوای شیک را ایجاد می کند.

پررنگ بودن رنگ قرمز با حس خنثی لباس سرمه ای به خوبی ست می شود. یک تاپ قرمز ظریف نیز اگر با شلوار سرمه ای ست شود شگفت انگیز به نظر می رسد.

چه رنگ هایی با لباس های سرمه ای می آیند؟

رنگ صورتی

در اینجا یک ترکیب رنگ زیبا وجود دارد که شما دوست دارید! سعی کنید سرمه ای بپوشید و آن را با لباس صورتی ست کنید.

رنگ صورتی با سرمه ای

رنگ زرد

اگر به چرخه رنگ نگاه کنید می بینید که سرمه ای و زرد در مقابل یکدیگر قرار دارند و آنها را به رنگ های مکمل تبدیل می کند. با این اوصاف هرگز در زیبایی ترکیب لباس های سرمه ای و زرد شک نکنید!

روشنایی زرد و تاریکی سرمه ای باعث تعادل یکدیگر می شود و شما را در میان جمعیت متمایز می کند. این یک ظاهر تابستانی عالی است که باید در نظر بگیرید!

رنگ زرد با سرمه ای

مشکی

ممکن است مخالفانی وجود داشته باشند که از پوشیدن همزمان سرمه ای و مشکی توصیه کنند. با این حال اگر می خواهید کاملاً خنثی باشید به آنها گوش ندهید و فقط هر چیزی را که می خواهید بپوشید!

یکی از نکات کلیدی که هنگام ترکیب سرمه ای و مشکی باید بدانید ترکیب پارچه ها و بافت های مختلف است. حتی زمانی که هر دو رنگ بیشتر در سمت های تیره و خنثی هستند.

مشکی

سبز

در اینجا یک ترکیب وجود دارد که ممکن است برخی افراد با آن آشنا نباشند شما در واقع می توانید سرمه ای دریایی را با چیزی سبز بپوشید و آنقدر که فکر می کنید مضحک به نظر نخواهید رسید.

اگر احساس ماجراجویی می کنید می توانید این دو رنگ را با هم ترکیب کرده و ظاهری مد کنید. فکر ست کردن این رنگ ها با هم ممکن است ترسناک به نظر برسد اما آنها بسیار خوب عمل می کنند.

سبز

رنگ قهوه ای

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های لباس سرمه ای و قهوه‌ای است. بله هر دو خنثی هستند و هر بار کار می کنند!

وقتی این دو را کنار هم قرار دهید ممکن است ساده و کاربردی به نظر برسد با این حال، ظرافت در پوشیدن این دو رنگ در کنار هم وجود دارد.

اگر یک مجموعه تمام سرمه ای دارید می توانید یک جفت کفش قهوه ای یا یک کیف بپوشید. کل ظاهر بدون زحمت اما قدرتمند به نظر می رسد! همه چیز به این بستگی دارد که چگونه ظاهر را با هم ست کنید!

رنگ قهوه ای

نارنجی

نارنجی یک رنگ بسیار زنده و پر سر و صدا است و جای تعجب نیست که برخی افراد از آن دوری می کنند با این حال، اگر چیزی می‌خواهید که شما را به بهترین نحو متمایز کند باید آن را با چیزی سرمه ای بپوشید.

درست مانند زرد، نارنجی نیز متضاد سرمه ای در چرخه رنگ است این برای هر سایه سرمه ای، از جمله سرمه ای، عالی است. و از آنجایی که سرمه ای خنثی است، ظاهر چیزی نارنجی به کل لباس مزه لازم را می دهد!

بنابراین دفعه بعد که احساس جسور و اعتماد به نفس کردید، لباس سرمه ای و نارنجی را فراموش نکنید!

سخن پایانی:

اگر چند لباس سرمه ای در کمد خود دارید، آنها را بیرون بیاورید و شروع به آزمایش کنید! رنگ‌های زیادی وجود دارد که با لباس‌های سرمه ای ست می‌شوند، و فقط باید بفهمید چه چیزی برای شما بهتر به نظر می‌رسد! شما همچنین میتوانید با کلیک برروی چه رنگ کفش هایی با لباس سرمه ای ست میشود؟ این مقاله را هم بخوانید.نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو