انشا زیبا در مورد شانس برای همه کلاس ها و مقدمه نتیجه گیری

منبع: شبونه

18

1401/9/17

00:30


انشا زیبا در مورد شانس برای همه کلاس ها و مقدمه نتیجه گیری انشاء های زیبا درباره شانس برای همه مقاطع تحصیلی را در ادامه بخوانید. انشا زیبا در مورد شانس من به قدرت شانس ایمان دارم. من معتقدم که گاهی اوقات لازم نیست برای هر چیزی که در زندگی خود دریافت می کنید تلاش …

انشا زیبا در مورد شانس برای همه کلاس ها و مقدمه نتیجه گیری انشاء های زیبا درباره شانس برای همه مقاطع تحصیلی را در ادامه بخوانید.

انشا زیبا در مورد شانس برای همه کلاس ها و مقدمه نتیجه گیری

انشا زیبا در مورد شانس

من به قدرت شانس ایمان دارم. من معتقدم که گاهی اوقات لازم نیست برای هر چیزی که در زندگی خود دریافت می کنید تلاش کنید، اما گاهی اوقات فقط خوش شانس هستید. من معتقدم که گاهی اوقات این یک تصادف نیست، بلکه فقط شانس است.

برخی افراد به شانس اعتقادی ندارند. برخی افراد معتقدند که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد. من معتقدم که بعضی چیزها به دلایلی اتفاق می افتند و بعضی چیزها تصادفی هستند، اما بیشتر از همه به شانس اعتقاد دارم. مردم کنترلی بر شانس ندارند. آنها فکر می کنند می توانند اعداد برنده بخت آزمایی را انتخاب کنند، اما در واقع اعداد تصادفی را انتخاب می کنند و به بهترین ها امیدوارند. اما در نهایت، همه چیز به شانس برمی گردد.

شانس این امکان را دارد که لبخندی بر لبان کسی بنشاند یا زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. من معتقدم که مردم به طور طبیعی می توانند بدشانسی یا خوش شانسی داشته باشند، اگرچه مطمئن نیستم چرا. شانس را نمی توان کنترل کرد، بلکه باید آن را به همان اندازه که هست پذیرفت. مفهومی که درک آن برای مردم دشوار است. من به شانس اعتقاد دارم، زیرا بدون شانس، بسیاری از چیزها ممکن است متفاوت باشد.

چرا برخی مردم بی وقفه در زندگی “شانس” می آورند درحالی که سايرين هميشه “بدشانس” هستند؟

کليد خوش شانسی يا بدشانسی آنها در افکار و کردارشان نهفته است.

فرصت های ظاهرا خوب در زندگی را در نظر بگيريد. افراد خوش شانس مرتبا با چنين فرصت هايی برخورد می کنند، درحالی که افراد بدشانس نه.

افراد بدشانس عموما عصبی تر از افراد خوش شانس هستند و اين فشار عصبی توانايی آنها در توجه به فرصت های غيرمنتظره را مختل می کند.

در نتيجه، آنها فرصت های غيرمنتظره را به خاطر تمرکز بيش از حد بر ساير امور از دست می دهند.

افراد خوش شانس آدم های راحت تر و بازتری هستند، در نتيجه آنچه را در اطرافشان وجود دارد و نه فقط آنچه را در جستجوی آنها هستند می بينند.

تحقيقات من در مجموع نشان داد که آدم های خوش اقبال براساس چهار اصل، برای خود فرصت ايجاد می کنند..

اولا آنها در ايجاد و يافتن فرصت های مناسب مهارت دارند،

ثانيا به قوه شهود گوش می سپارند و براساس آن تصميم های مثبت می گيرند.

ثالثا به خاطر توقعات مثبت، هر اتفاقی نيکی برای آنها رضايت بخش است،

و رابعا نگرش انعطاف پذير آنها، بدبياری را به خوش اقبالی بدل می کند.

در مورد موفقیت سه باور عمومی‌ وجود دارد: موفقیت شانسی است: عده‌ای معتقد‌ند موفقیت شانسی است. اگر شما فکر کنید موفقیت شانسی است، چقدر برای کسب آن تلاش می‌کنید؟ مسلم است هرگز! اگر رفتار خود و دیگران را زیر نظر بگیرید خواهید دید که ما برچسب «شانس» را فقط به اجناس دلخواه خودمان می‌چسبانیم. به عنوان مثال دقت کنید مردم اکثرا موفقیت‌های دیگران و شکست‌های خود را تقصیر شانس می‌اندازند. پس باور کنید که شانس خوب فقط یک فرصت برای رسیدن به موفقیت و شانس بد فقط یک اتفاق است. عامل اصلی هر آنچه برای ما اتفاق می‌افتد فقط خود ما و آنچه انجام می‌دهیم است. موفقیت ذاتی است.

 

نظرات


تصویری


ویدئو