آموزش گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام | نحوه ساختن استوری‌های طولانی تر

آموزش گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام | نحوه ساختن استوری‌های طولانی تر


منبع: پلازا

14

1401/9/17

08:01


آموزش گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام | نحوه ساختن استوری‌های طولانی تر

گرفتن و گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام آسان‌ نبوده است پس ما در اینجا هستیم تا به شما آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا را یاد دهیم.

محبوبیت اینستاگرام از سال 2010 تا کنون رو به افزایش بوده است و کاربران تمایل دارند تمرکز اینستاگرام بر برقراری ارتباط از طریق تصاویر و ویدیوها را دوست داشته باشند. این برنامه برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده است و آن را به پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای عصر فناوری امروز تبدیل می‌کند.

اینستاگرام به تدریج ویژگی‌های دیگری را اضافه کرده است زیرا کاربران راه‌های بیشتری برای برقراری ارتباط با دوستان و فالوورها درخواست می‌کنند. با این حال، اینستاگرام همچنان همین عملکردها را محدود می‌کند و کاربران را ملزم می‌کند تا برای رسیدن به اهداف خود از حلقه‌ها عبور کنند. یکی از این اهداف، ویدیوهای طولانی‌تر است که ما در پلازا آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا را قرار داده‌ایم.

فهرست مطالب

طول ویدیوهای اینستاگرام

با ظهور اینستاگرام که بر روی ویدیوها برای رقابت با TikTok و YouTube تمرکز می‌کند، کاربران می‌توانند ویدیو بگیرند، آن‌ها را در نمایه خود به اشتراک بگذارند، آن‌ها را از طریق پیام مستقیم ارسال کنند و در استوری خود پست کنند. با این حال، این ویدیوها با محدودیت زمانی همراه هستند.

  • لایو اینستاگرام می‌تواند تا چهار ساعت دوام بیاورد.
  • استوری‌های اینستاگرام تا 60 ثانیه طول می‌کشد.
  • ویدئوهای اینستاگرام در فید شما (که قبلاً IGTV و پست‌های فید تا اکتبر 2021 بود) می‌توانند تا 60 دقیقه دوام داشته باشند.
    Instagram Reels می‌توانند تا 90 ثانیه (قبلا 60 ثانیه) دوام بیاورند.

بنابراین چگونه استوری یک دقیقه ای در اینستا بگذاریم؟ اینستاگرام اخیرا امکان ارسال استوری یک دقیقه‌ای را عرضه کرده است، با این وجود ممکن است این ویژگی برای همه کاربران فعال نشده باشد. در این صورت چند روش وجود دارد که می‌توانید ویدیوهای طولانی‌تر خود را در اینستاگرام جایی که به آن تعلق دارند بالا ببرید! با تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه شروع می‌شود. نمی‌توانید حلقه‌ها، لایو یا ویدیوها را طولانی‌تر از حد از پیش تعیین‌شده‌شان کنید، اما می‌توانید داستان‌ها را طولانی‌تر کنید.

گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام

آپلود ویدیو در استوری اینستاگرام دارای محدودیت 60 ثانیه برای هر کلیپ است. اگر ویدیوی شما با این محدودیت همپوشانی داشته باشد، IG آن را به بخش‌های کوچک‌تر برش می دهد. بهترین گزینه این است که از یک برنامه شخص ثالث برای برش ویدیوهای خود قبل از آپلود آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید ویدیوهای طولانی تری را که با محدودیت بالای 60 ثانیه همپوشانی دارند، کلیپ کنید.

تنظیمات استوری یک دقیقه ای اینستاگرام به این ترتیب است که به طور خودکار به روشی که می‌خواهید پخش می‌شود و مدت زمان هر کلیپ را به جای افزایش ۱۵ ثانیه‌ای مشخص می‌کند. می‌توانید قسمت اول را در 10 ثانیه کلیپ کنید، سپس 15 قطعه را برای کلیپ دوم، و سپس بیش از 60 ثانیه ادامه دهید تا داستان IG خود طولانی‌تر شود.

آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا

حتی اگر اینستاگرام استوری شما را در مجموع 60 ثانیه محدود می‌کند، می‌توانید به افزودن کلیپ‌ها/بخش‌های بیشتری ادامه دهید تا آن را تا زمانی که نیاز دارید – تا سقف 100 استوری ادامه دهید. اینستاگرام هر قطعه را یکی پس از دیگری با دقت تقریباً بدون درز پخش خودکار می‌کند.

توجه: اگر ویدیوهای تار یا جابجایی های عجیب بین هر کلیپ را تجربه کردید، ممکن است سرعت اینترنت شما در زمان آپلود باشد یا اینستاگرام برای تکمیل فرآیند انتشار به زمان بیشتری نیاز دارد. وقتی سعی کردیم یک ویدیوی طولانی را تقسیم کنیم و با استفاده از یک برنامه شخص ثالث آن را به بخش آپلود کنیم، انتقال بین کلیپ‌ها برای یک ثانیه تار شد. بعداً، تاری ناپدید شد و IG یک انتقال نسبتاً صاف را نشان داد.

در این‌جا چند روش برای نحوه آپلود استوری یک دقیقه ای اینستاگرام و همچنین آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا وجود دارد.

1. ویدیوی طولانی خود را مستقیماً در استوری اینستاگرام آپلود کنید

سریع‌ترین راه برای فعال سازی استوری یک دقیقه ای اینستاگرام، افزودن مستقیم آن به برنامه است. به یاد داشته باشید که اینستاگرام فقط از 60 ثانیه اول استفاده می‌کند و بخش‌ها را به 15 ثانیه کاهش می‌دهد. بنابراین، تنها دقیقه اول ویدیوی شما منتشر می‌شود که اغلب ناخواسته است.

به اینستاگرام بروید و ویدیوی طولانی را به استوری خود اضافه کنید. IG به طور خودکار کلیپ‌های با طول کمتر ایجاد می‌کند.

توجه: این گزینه ممکن است برای برخی از کاربران کار نکند. هنگامی که آن را در 18 ژوئن 2022 امتحان کردیم، پس از آپلود اولین کلیپ 15 ثانیه‌ای، مدام با خطا مواجه می‌شویم.

2. از چندین کلیپ برای ساختن استوری‌های طولانی تر اینستاگرام استفاده کنید

بهترین و ساده‌ترین راه برای گذاشتن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام این است که ویدیوی خود را به تدریج به صورت دستی پست کنید. این روش به شما امکان می‌دهد بخش‌ها/کلیپ‌هایی را پست کنید که از محدودیت داستانی 60 ثانیه‌ای فراتر می‌روند.

بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث کار را برای شما انجام می‌دهند، ویدیوی شما را به بخش‌های کمتر تقسیم می‌کنند، و برخی اطمینان می‌دهند که ویدیوی شما واجد شرایط اینستاگرام (رزولوشن، نرخ فریم و غیره) است. در غیر این صورت، اینستاگرام به طور خودکار آنها را به مشخصات مورد نیاز تبدیل می‌کند. در اینجا برخی از بهترین گزینه ها برای طولانی تر کردن استوری اینستاگرام آورده شده است.

InShot برای اندروید و iOS

آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا

InShot یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعال کردن استوری 1 دقیقه ای اینستاگرام است زیرا می‌توانید قبل از آپلود کردن ویدیو، ویرایش‌های «تعدادی» مانند استیکرها، انتقال‌ها، صدا، فیلترها و غیره روی آن انجام دهید. برنامه هایی که به طور خاص فقط برای یک سیستم عامل طراحی شده‌اند. ویدیوی خود را به InShot اضافه کنید، هر گونه ویرایش دلخواه را انجام دهید و سپس انتخاب کنید تا آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. از آن‌جا، آن را در استوری IG خود پست می‌کنید.

Story Cutter برای اندروید

آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا

در اندروید، Story Cutter by Cubetix Private Photo Vault یک انتخاب دوم عالی است، عمدتاً به این دلیل که استفاده از آن آسان و سریع است. ما نام‌های ناشر را ذکر می‌کنیم تا از شما در برابر برنامه‌های کپی‌برداری محافظت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که برنامه مناسب را دریافت می‌کنید. با آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا در برنامه Story Cutter، ویدیو را انتخاب می‌کنید، و نیز اینستاگرام را به‌عنوان منبع مورد نظر انتخاب می‌کنید، روی «Done» ضربه می‌زنید و سپس اجازه می‌دهید تا فرآیند تقسیم را آغاز کند. از آنجا، شما هر کلیپ/بخش را در استوری های اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید و IG آنها را ترکیب می‌کند تا ویدیوی طولانی تر شما را بسازد.

Split video برای اندروید و آیفون

آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا

در iOS/iPhone، Split Video by New Marketing Lab, Inc گزینه خوبی است. این برنامه 100٪ رایگان با عملکرد کامل است. چیزی که آن را از دیگران متمایز می‌کند، تبلیغات کنترل شده/محدود است.

CutStory برای iOS/IPhone

چگونه استوری یک دقیقه ای در اینستا بگذاریم

CutStory by LLC Sport Star Management یکی دیگر از برنامه‌های iOS است که در هنگام ساخت کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای متوالی برای ویدیوهای استوری اینستاگرام، رتبه‌بندی بالایی دریافت می‌کند و گزینه‌های ویرایش اضافی را ارائه می‌دهد. با این حال، CutStory دارای یک واترمارک است، و هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

StorySplitter برای آیفون

آموزش استوری یک دقیقه ای اینستاگرام ایفون

اگر نمی‌توانید قیمت برخی از برنامه های ویرایش ویدیو را توجیه کنید، StorySplitter برای کاربران iOS رایگان است (99.9 برای نسخه پریمیوم). عملاً همین کار را انجام می‌دهد و فیلم‌ها را به کلیپ‌های 15 ثانیه ای تقسیم می‌کند.

با این حال، برخلاف Continual برای اینستاگرام، به شما اجازه نمی‌دهد ویدیوها را با فرمت افقی ارسال کنید، و مگر اینکه نسخه پریمیوم را انتخاب کنید، تصاویر شما را واترمارک می‌کند. با این حال، برای یک برنامه رایگان، باید این کار را انجام دهد.

ویرایشگرهای ویدئویی داخلی؛ آموزش گذاشتن فیلم طولانی درستوری اینستاگرام

آموزش استوري يك دقيقه اي اينستا

همچنین ممکن است بتوانید از ویژگی‌های ویرایش ویدیوی تلفن خود برای برش ویدیو به گام‌های 15 ثانیه‌ای استفاده کنید، اما انجام این کار چالش برانگیز است. تعیین زمان دقیق برای برش می‌تواند دشوار باشد و ممکن است در طول فرآیند برش بخش‌هایی را از دست بدهید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید ویدیوی 1 دقیقه‌ای خود را بسازید و آن را به چهار (یا بیشتر) کلیپ 15 ثانیه‌ای (یا کمتر) برش دهید که می‌توانید به راحتی یک به یک در اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید.

در اینجا نحوه گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام از گالری تصاویر گوشی خود آورده شده است. توجه داشته باشید که برنامه‌های شخص ثالث دارای یک دکمه اینستاگرام هستند که به طور خودکار شما را به استوری اینستاگرام می‌برد.

  • روی نماد «» (نماد افزودن add icon) در قسمت بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • “داستان Story” را از گزینه‌های کشویی انتخاب کنید.
  • روی ویدیویی که می‌خواهید به استوری خود اضافه کنید ضربه بزنید یا با فشار دادن طولانی یکی از آن‌ها چندین ویدیو و تصویر را انتخاب کنید تا گزینه چند انتخاب باز شود.
  • روی «بعدی Next» در قسمت پایین سمت راست ضربه بزنید تا به مرحله بعدی بروید.
  • برای ویدیوها، تصاویر یا هر دو روی «جدا کردن Separate» ضربه بزنید یا فقط برای تصاویر «Layout» را انتخاب کنید.
  • فایل‌های انتخاب شده به صورت کلیپ/بخش در پایین صفحه جدید ظاهر می‌شوند. برای رفتن به مرحله بعد روی “بعدی Next” ضربه بزنید.
  • صفحه “اشتراک گذاری Share” در پایین ظاهر می‌شود. اطمینان حاصل کنید که «داستان شما Your Story» یک علامت دارد، سپس روی «اشتراک‌گذاری» ضربه بزنید.
  • اینستاگرام فرآیند تبدیل/آپلود را آغاز خواهد کرد.

سخن پایانی

اینستاگرام فوق العاده محبوب است زیرا یک پلتفرم عالی برای گرفتن و اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها با فالوورهای شماست. با این حال، زمانی که می‌خواهید ویدیویی بیش از یک دقیقه آپلود کنید، می‌توانید آموزش استوری یک دقیقه ای اینستاگرام ایفون و اندروید را در قسمت بالا مطالعه کنید و آموزش گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام را به راحتی یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو