فقط افراد تیزبین می توانند دوربین مخفی را تشخیص دهند!

منبع: خبرنما

8

1401/9/17

10:33


بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون تشخیص دوربین مخفی دعوت می کند. این آزمون شما را به چالش می کشد تا در طول 7 ثانیه…

فقط افراد تیزبین می توانند دوربین مخفی را تشخیص دهند!

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون تشخیص دوربین مخفی دعوت می کند. این آزمون شما را به چالش می کشد تا در طول 7 ثانیه دوربین مخفی را تشخیص دهید. ادعا شده است که فقط 2 درصد از بینندگان می توانند دوربین مخفی را تشخیص دهند. شما چطور، آیا جز دو درصد برتر خواهید بود؟

برای شما: آزمون دقت چشم: ۷ ثانیه زمان دارید تا اشتباه تصویر را تشخیص دهید!

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

برای شما: تست بینایی و هوش: دختر داخل جنگل را پیدا کنید!

یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در آزمون تشخیص دوربین مخفی مشاهده کرد.

آزمون تشخیص دوربین مخفی

آزمون تشخیص دوربین مخفی

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در این توهم می توان کمد لباس بزرگی را دید. همه چیز معمولی به نظر می رسد، اما دوربینی جایی در تصویر مخفی شده است. این آزمون بینندگان را به چالش می کشد تا دوربین مخفی را پیدا کنند.

.

.

.

.

.

.

برای شما: معمای جذاب؛ کدام مرد شوهر این خانم است؟ + پاسخ

برای شما: تست دقت تصویری؛ آیا می توانید اشتباه تصویر را در ۸ ثانیه تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید دوربین مخفی را تشخیص دهید؟

اگر تشخیص دوربین مخفی برای‌تان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر به تصویر دقت کنید، لباس هایی را می بینید که داخل کمد آویزان شده اند. دوربین مخفی در قفسه دوم از بالا قرار دارد. برای سهولت شما، ما آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

دروبین مخفی

بله، به همین سادگی! امیدواریم از انجام آزمون تشخیص دوربین مخفی لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید دوربین مخفی را در طول 7 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید؟

برای شما: آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل ها و آزمون های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

آزمون دقت؛ آیا می توانید مبایل روی فرش را پیدا کنید؟

فقط ۱ درصد افراد می توانند ببر پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند، شما چطور؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو