ایلان ماسک اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر را به خوابگاه بدل کرده است!

منبع: تکراتو

7

1401/9/17

11:13


با اخراج برخی از کارمندان و ایجاد فرهنگ سخت‌کوشی در توییتر، به نظر می‌رسد که ایلان ماسک برخی از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر را به اتاق خواب تبدیل کرده است.

ایلان ماسک اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر را به خوابگاه بدل کرده است!

با اخراج برخی از کارمندان و ایجاد فرهنگ سخت‌کوشی در توییتر، به نظر می‌رسد که ایلان ماسک برخی از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر را به اتاق خواب تبدیل کرده است.

نشریه فوربز اخیراً به گفته دو تن از منابع خود، که دو فرد ناشناس مطلع از این موضوع بودند، در گزارشی ادعا کرده است که ایلان ماسک، بخشی از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر واقع در سان‌فرانسیسکو را به اتاق خواب تبدیل کرده است!

در این گزارش همچنین آمده است که کارمندان توییتر نیز به تازگی از تخلیه و تبدیل برخی از دفاتر و اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر آگاهی پیدا کرده و جالب است که بدانید در حال حاضر داخل آن‌ها چندین تشک و پرده قرار گرفته است. همچنین برای ایجاد محیطی زیبا و خانگی آن‌ها در یکی از اتاق‌ها یک گیاه قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: احتمال راه‌اندازی رمزارز توییتر کوین قوت گرفت؛ خیانت ماسک به دوج‌کوین محبوبش!

تبدیل اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر به اتاق خواب

البته به‌طور دقیق مشخص نیست که چه تعداد از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر در مجموع به اتاق خواب تبدیل شده‌اند، اما به نقل از یکی از منابعی که به آن‌ها اشاره شد احتمالاً در هر طبقه آنطور که به نظر می‌رسد بین 4 تا 8 اتاق خواب وجود داشته باشد.

ظاهراً این منابع، که احتمالاً خود در توییتر شاغل هستند، عکسی از این اتاق‌های خواب را به فوربز نیز نشان داده‌اند و براساس این عکس در گزارش این نشریه، آمده است که در داخل اتاق، یک تخت خواب بزرگ، یک میز کنار تخت چوبی، یک چراغ رومیزی، دو صندلی راحتی و یک فرش نارنجی قرار گرفته است. با وجود این لوازم، طبق ادعای این منابع اتاق خواب‌ها کاملاً «راحت» به‌نظر می‌رسند.

اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر

علاوه بر این یکی از این منبع به فوربز اعلام کرده است: «کارکنان در حال حاضر شب‌ها را تا دیر وقت مشغول کار هستند، بنابراین این ایده تا حدی منطقی به‌نظر می‌رسد».

با اینکه هنوز دلیل اصلی تغییر کاربری این اتاق‌ها در توییتر مشخص نشده است، اما به تصور برخی از افراد، ایلان ماسک این کار را بنابر برنامه جدیدش برای شرکت در نظر گرفته و فرهنگ «سخت‌کوشی» جدید آن را ایجاد کرده است تا افرادی که مجبور به کار تا دیر‌وقت هستند، بتوانند در داخل دفتر مرکزی توییتر به استراحت بپردازند.

لازم به ذکر است که چند هفته پس از اینکه ماسک مدیریت توییتر را به تصاحب خود درآورد، در ایمیلی به کارکنان درباره چشم‌انداز خود برای توییتر 2.0 نوشت و به آن‌ها اعلام کرد که برای ماندن در شرکت باید «بسیار سخت‌کوش» باشند و «ساعت‌های طولانی با شدت بالا» اقدام به فعالیت کنند. او همچنین در ایمیل‌های دیگری دورکاری را ممنوع اعلام کرد و گفت که کار‌کردن حضوری بسیار تاثیر بیشتری را دارد.

در کنار تمام این گفته‌ها در مورد تغییرات اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر، «زوئی شیفر»، خبرنگار Platformer همچنین در توییتی به نقل یکی از کارمندان این شرکت نوشت: «کتابخانه داخل دفتر مرکزی این شرکت هم به یک اتاق خواب تبدیل شده است».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبدیل اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر به اتاق خواب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو