بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تا سال 2022 (مشخصات + قیمت)

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تا سال 2022 (مشخصات + قیمت)


منبع: پلازا

10

1401/9/17

12:50


بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تا سال 2022 (مشخصات + قیمت)

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022 علاوه بر قیمت مناسب، امکانات به‌روز و کاربردی فراوانی را نیز در اختیار شما می‌گذارند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با برترین اسمارت واچ های شیائومی آشنا شویم.

برای خرید ساعت مچ بند های هوشمند شما با دنیایی از انواع مختلف ساعت و مچ بند هوشمند از برند های مختلف رو به رو هستید. شاید به نوعی سامسونگ و اپل، بزرگ ترین شرکت هایی باشند در تولید اسمارت واچ ها پیشتاز هستند. اما بهتر است بدانید که شیائومی یک شرکتی چینی تبار است. این شرکت توانست با قیمت مناسب و کیفیت بالا بازار های جهانی این محصولات را در دست بگیرد.

در ادامه می توانید ویدیو معرفی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی با زیر نویس فارسی تماشا کنید.

فهرست مطالب

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی 2022

دنیای اسمارت واچ ها یا همان ساعت های هوشمند دنیای پر زرق و برق، زیبا و منحصر به فرد است. برای هر فرد، با هر نوع علاقه و سلیقه، ساعت هوشمند در مدل های مختلف از برند های مختلف وجود دارد. شیائومی در سال های اخیر با طراحی و تولید انواع ساعت های هوشند، نظر خریداران و مشتریان زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه با لیست بهترین ساعت شیائومی در بازار ایران، همراه ما باشید.

1. شیائومی واچ S1؛ بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

ساعت های هوشمند شیائومی

  • نقاط قوت: شارژدهی خوب، طراحی زیبا، ویژگی‌های ورزشی بسیار عالی
  • نقاط ضعف: عملکرد سنسور ضربان قلب دقت کافی ندارد، امکان پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها وجود ندارد، شارژدهی ضعیف با استفاده سنگین
  • قیمت: حدود 6 میلیون تومان

شیائومی واچ S1 یکی از ساعت‌های جدید شیائومی است. این ساعت با کیفیت ساخت بالای خود و همچنین سیستم‌عامل شیائومی که کاربری آسانی دارد، عملکرد روانی ارائه می‌کند و تعداد قابل توجهی از ویژگی‌های کاربردی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. البته در بخش عملکرد می‌توان چند ایراد جزیی به آن گرفت ولی این موارد آنقدر به تجربه کلی که ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد، لطمه نمی‌زنند. شیائومی واچ S1 یک گزینه بسیار خوب برای کاربران اندرویدی در بازه قیمتی 6 میلیون تومان است اما گلکسی واچ‌ها به‌خصوص نسل 5، همچنان گزینه به‌مراتب بهتری هستند.

شیائومی همچنین یک مدل دیگر از این ساعت به‌نام شیائومی واچ S1 اکتیو را نیز عرضه کرده است. این مدل از نظر ویژگی‌ها با مدل S1 کاملا یکی است اما ظاهر اسپرت‌تری دارد و بندهای آن نیز قابل جداشدن هستند. همچنین وزن مدل اکتیو نیز به‌مراتب کمتر است.

2. شیائومی واچ S1 پرو؛ بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022

بهترین اسمارت واچ شیائومی

  • نقاط قوت: نمایشگر بزرگ و با کیفیت، سنسور سنجش دمای بدن، شارژ بی‌سیم، نمایشگر همیشه روشن
  • نقاط ضعف: وزن بالا، قیمت بالا نسبت به ویژگی‌ها، رقبا ارزش خرید بالاتری دارند
  • قیمت: حدود 9 میلیون تومان

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی 2022، شیائومی واچ S1 پرو است. یک ساعت رده‌بالا و گران‌قیمت که با هدف رقابت با پرچم‌داران اپل و سامسونگ روانه بازار شده است. ساعت S1 پرو در حال حاضر بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی است. این مدل نسبت به S1 بزرگ‌تر است و از نمایشگر بزرگ‌تری نیز برخوردار است. مدل پرو همچنین فاقد 2 دکمه کناری است و در عوض از یک تاج دیجیتال استفاده می‌کند و تنها یک دکمه فیزیکی دارد.

این مدل اما همچنان از بدنه فلزی ساخته شده ولی از شیشه یاقوتی استفاده می‌کند و پشت ساعت نیز با یک پوشش سرامیکی مانند پوشش داده شده است. از نظر امکانات و ویژگی‌ها نیز هردو مدل ساعت های هوشمند شیائومی تا حد زیادی شبیه به هم هستند اما مدل پرو مجهز به یک سنسور سنجش دمای بدن شده است. البته این مدل همچنان فاقد سنسور نوار قلب است و از این نظر از رقبای سامسونگ و اپل خود عقب‌تر است.

3. شیائومی می واچ؛ بهترین ساعت هوشمند 2021 شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022

  • نقاط قوت: وزن کم، دارای GPS است، شارژدهی بسیار عالی
  • نقاط ضعف: حالت‌ها و امکانات سلامتی همگی عملکرد درستی ندارند، رابط کاربری گیج‌کننده
  • قیمت: حدود 3 میلیون تومان

اگر به دنبال یکی از ساعت های هوشمند با برند شیائومی هستید که طراحی کلاسیک و شیک داشته باشد حتما به Mi Watch توجه ویژه ای کنید. می واچ با صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED از بیش از 100 تم مختلف پشتیانی می کند. این ساعت هوشمند که بهترین ساعت هوشمند (اسمارت واچ) شیائومی مردانه و زنانه است از یک باتری بسیار قوی با عمری قریب به 20 روز بهره می برد.

می واچ ظاهر و دیزاینی کاملا رسمی و کلاسیک دارد، اما نکته اینجاست که این ساعت هوشمند یک ساعت اسپرت است. ساعت های هوشمند اسپرت را می توان در جاهای مختلف استفاده کرد. البته این موضوع قابل ذکر است که شما می توانید می واچ را حتی در استخر ها و زیر آب بپوشید.

گفتنی است که یکی از بهترین اسمارت واچ شیائومی یعنی می واچ مانیتور ضربان قلب بسیار دقیقی دارد. کاربران با استفاده از فناوری ردیابی سلامت موجود در این ساعت با نام Firstbeat می توانند از دیدن پارامترهای سلامتی مثل فشار خون،ضربان قلب و… استفاده کنند. از نقاط قوت این بهترین اسمارت واچ شیائومی می توان به وزن کم، عمر باتری طولانی و صفحه نمایش AMOLED اشاره کرد. تنها نقطه ضعف بهترین اسمارت واچ شیائومی آن است که قابلیت مکالمه و پاسخگویی به پیام ها و تماس های تلفنی با این اسمارت واچ زیبای شیائومی وجود ندارد.

4. شیائومی می واچ لایت؛ بهترین ساعت هوشمند اقتصادی شیائومی 2022

بهترین اسمارت واچ شیائومی

  • نقاط قوت: نمایشگر با وضوح بالا، دارای GPS است، رابط کاربری ساده
  • نقاط ضعف: ردیابی فعالیت‌های ورزشی گاهی دقت کافی ندارد، کمی دست را آزار می‌دهد، بدنه پلاستیکی
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

اسمارت واچ شیائومی Mi Watch Lite، از یک نمایشگر رنگی 1.4 اینچی بهره می برد که رزولوشن 320 در 320 را در بر دارد. این اسمارت واچ جذاب شیائومی قابلیت تنظیم خودکار روشنایی دارد که برای دید در محیط های مختلف با میزان نور محیطی متفاوت سازگاری پیدا می کند. قابلیت جذاب دیگر Mi Watch Lite پشتیبانی از 120 واچ‌ فیس مختلف است. حالت قدم شماری دارد که به صورت کاملا اتوماتیک اقدام به شمارش قدم های شما می کند. شما می توانید آپشن قدم شمار این ساعت جذاب هوشمند را برای 11 حالت مختلف ورزشی تنظیم نمایید. از این 11 حالت مختلف ورزشی می توان به دویدن، پیاده‌ روی اشاره کرد.

همانند Xiaomi Mi watch، می واچ لایت قابلیت ضد آب دارد و شما می توانید از آن به هنگام شنا در استخر و حتی عمق 50 متری آب های آزاد استفاده کنید. پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و راهنمایی برای تنفس صحیح از جمله قابلیت هایی هستند که در این ساعت هوشمند جذاب به کار رفته است. با توجه به تمام این موارد، می‌توان می واچ لایت را بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومان به‌حساب آورد.

5. آمازفیت GTS 3

ساعت های هوشمند شیائومی

  • نقاط قوت: طراحی زیبا، دارای GPS است، سنسور سلامتی 4 در 1، شارژدهی طولانی
  • نقاط ضعف: از برنامه‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کند، فاقد بلندگو است
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و مردانه برای کاربرانی که به‌دنبال محصولی باشند که تمام ویژگی‌ها را پشتیبانی کند و قیمت خیلی زیادی هم نداشته باشد، آمازفیت GTS 3 است. آمازفیت با وجود این که از نظر محبوبیت قابل مقایسه با اپل، گارمین و فیت‌بیت نیست اما طی چند سال گذشته توانسته ساعت‌های بسیار خوبی را روانه بازار کند.

این مدل یک ساعت اقتصادی است که می‌تواند تمام نیازهای سلامتی و ورزشی شما را با یک طراحی زیبا، نمایشگر روشن و رابط کاربری ساده خود پاسخگو باشد. با این حال اگر به‌دنبال قابلیت‌های اضافی مثل سنجش دمای بدن، حافظه برای پخش موسیقی و غیره هستید، این ساعت گزینه مناسبی نیست. آمازفیت GTS 3 ساعتی است که توانسته تعادل بسیار خوبی میان قیمت و ویژگی‌های ورزشی و سلامتی ایجاد کند و به همین خاطر می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای اکثر کاربران باشد.

آمازفیت مدل جدیدتر آن یعنی GTS 4 را هم با ویژگی‌های بیشتر و قابلیت‌های بهبود یافته عرضه کرده است ولی آن مدل فعلا قیمت بالاتری دارد و حدود 6 میلیون تومان است.

6. شیائومی ردمی واچ 2 لایت

ساعت های هوشمند شیائومی

  • نقاط قوت: ارزش خرید بسیار بالا، بدنه مقاوم، ویژگی‌های ورزشی فراوان
  • نقاط ضعف: عملکرد ساعت در برخی اوقات کند است، عملکرد ردیابی خواب جای پیشرفت دارد، نمایشگر LCD
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

یکی دیگر از ساعت های هوشمند شیائومی که می‌توانید درنظر داشته باشید، ردمی واچ 2 لایت است. ردمی واچ 2 لایت، مانند می واچ لایت، از نظر طراحی یک کپی از اپل واچ است. اما قیمت بسیار کمتری دارد. با وجود قیمت کم، این ساعت برای کسانی که بودجه محدودی دارند، بهترین ساعت ۲۰۲۲ شیائومی است. البته به شرطی که نبود برخی ویژگی‌ها مثل عدم پشتیبانی از برخی اپلیکیشن‌ها، نمایشگر همیشه روشن و دقت کمتر سنسورها نسبت به ساعت‌های رده‌بالا، برایتان مهم نباشد.

ساعت در زمینه ردیابی فعالیت‌های ورزشی عملکرد قابل قبولی دارد و نوتیفیکیشن‌های گوشی را نیز به‌شما نشان می‌دهد. همچنین شارژدهی آن نیز بسیار عالی است. با این همه با توجه به قیمت نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید. عملکرد ساعت برخی اوقات با لگ همراه است و دقت سنسورها نیز در حد بهترین‌های بازار نیست.

7. شیائومی هایلو RT2

بهترین اسمارت واچ شیائومی

  • نقاط قوت: کیفیت ساخت قابل قبول، ارزش خرید بالا، شارژدهی طولانی
  • نقاط ضعف: نمایشگر روشنایی زیادی ندارد
  • قیمت: حدود 800 هزار تومان

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 در میان گزینه‌های زیر 1 میلیون تومان، هایلو RT2 است. این ساعت حدود 800 هزار تومان قیمت دارد و گزینه‌ای است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. بند ساعت بسیار راحت است و اصلا شما را آزار نمی‌دهد. ساعت همچنین دارای قابلیت سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب و ردیابی خواب است و می‌تواند ضربان قلب شما را به‌صورت پیوسته اندازه بگیرد.

همچنین ویژگی‌های سلامتی و ورزشی نیز در ساعت وجود دارد ولی تعداد آن‌ها خیلی زیاد نیست. با توجه به قیمت، نباید انتظار زیادی هم داشته باشید؛ با توجه به قیمت می‌توان آن را بهترین اسمارت واچ شیائومی با قیمت اقتصادی به‌حساب آورد.

8. آمازفیت T-Rex 2؛ بهترین ساعت هوشمند ورزشی شیائومی 2022

بهترین اسمارت واچ شیائومی

  • نقاط قوت: بدنه مستحکم، شارژدهی طولانی، حالت‌های ورزشی فراوان
  • نقاط ضعف: اندازه بزرگ، دقت سنسورها جای کار دارد
  • قیمت: حدود 6 میلیون تومان

ساعت Xiaomi Amazfit T-Rex 2 با طراحی دایره ای مانند خود توانسته سلیقه های بسیاری را به سمت خودش جذب نماید که ابعاد 47.1*47.1*13.65 در کنار وزن 66 گرمی آن میواند گزینه خوبی برای مردان و زنان امروزی باشد. در سمت راست این ساعت دو دکمه و در سمت سچ آن دکمه کیس وجود داشته است که این مورد برای تغییر تم و عملکرد ساعت بوده که میتوانید به ویژگی های بسیاری دسترسی داشته باشید.

وجود سنسور های عالی سبب خواهد شد تا بطور کاملا واضح بتوانید مواردی مهم نظیر شارژ ساعت و یا ضربان قلب را بررسی کنید. در ساخت ساعت Xiaomi Amazfit T-Rex 2 از پلی کربنات پلاستیک استفاده شده است که این مورد در حالی انجام گرفته که بند های آن از نوع سیلیکون مقاوم بوده است. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش مدل AMOLED با 1.39 اینچ برخوردار بوده که میتوانید شاهد وضوح 454 در 454 باشید. طراحی و عرضه این ساعت در مدل و رنگ بندی های مختلف صورت گرفته است که بی تردید از بهترین های این لیست بوده است.

9. شیائومی هایلو LS02؛ بهترین اسمارت واچ شیائومی ارزان

بهترین اسمارت واچ شیائومی

  • نقاط قوت: شارژدهی طولانی، راحتی در استفاده، مشاهده نوتیفیکیشن‌ها
  • نقاط ضعف: دقت پایین سنسور ضربان قلب، واچ‌فیس‌های محدود، اپلیکیشن ساعت قابلیت‌های محدودی دارد
  • قیمت: حدود 600 هزار تومان

ساعتی به ابعاد 48x36x11 میلی‌ متر و با وزن 35 گرم که با اندروید ۴.۴ و IOS ۸ به بعد سازگاری دارد و از پردازنده Nordic NRF 52840 بهره مند است. شما با این ساعت می توانید تماس های ورودی، ایمیل، پیام ها و اعلان های اپلیکیشن های مختلف را ببینید و پاسخ دهید. باتری لیتیومی این اسمارت واچ ۲۶۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا 20 روز اجازه خاموشی به ساعت شما را نمی دهد.

در حالی که Mi Watch Lite به عنوان برترین ساعت های هوشمند شیائومی از 11 حالت ورزشی پشتیبانی می کند اسمارت واچ شیائومی هایلو قابلیت پشتیبانی از 12 حالت ورزشی را دارد. این 12 ورزش شامل مواردی مثل فوتبال، یوگا، کوهنوردی، دویدن در فضای آزاد، تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری و … می شود. اندازه صفحه نمایش لمسی و 1.4 اینچی این ساعت هوشمند رزولوشن 320 در 320 دارد.

10. شیائومی پوکو واچ

ساعت های هوشمند شیائومی

  • نقاط قوت: شارژدهی طولانی، قیمت مناسب، رابط کاربری ساده و کاربردی
  • نقاط ضعف: فاقد ویژگی خاصی است، بند ساعت به راحتی قابل جدا کردن نیست
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

پوکو واچ، اولین ساعت هوشمند برند پوکو است. برندی که توانسته با تولید گوشی‌های قدرتمند و اقتصادی، نام خود را مطرح کند. این ساعت آن‌ها نیز مانند اکثر گوشی‌های آن‌ها جزو گزینه‌های اقتصادی بازار است. البته برخلاف گوشی‌ها، ساعت آن‌ها ویژگی خیلی خاصی ندارد که بتواند برتری نسبت به سایر رقبا در این بازه قیمتی به آن بدهد.

البته تمام ویژگی‌هایی که از یک ساعت اقتصادی انتظار داشته باشید را در این ساعت هم خواهید داشت. از دریافت نوتیفیکیشن گرفته تا ردیابی فعالیت‌های مختلف ورزشی و همچنین شارژدهی بسیار خوب. اما به غیر از این موارد، ویژگی خیلی خاصی که قبلا در این بازه قیمتی ندیده باشیم ندارد.

سوالات متداول

برترین ساعت های هوشمند شیائومی مناسب برای خانم ها کدام مدل است؟

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Lite اسمارت واچ شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch اسمارت واچ شیائومی مدل Maimo-WT2105

بهترین مچ بند ورزشی شیائومی کدام مدل است؟

به نوعی می توان گفت که تمام مچ بند های شیائومی مناسب ورزش است و پارامتر های سلامتی شما به صورت دقیق چک می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2022 پرداخته شد. در این مقاله سعی شد که تمام ویژگی ها و فاکتور های مهم خرید اسمارت واچ ها برای شما شرح داده شوند. شما با خیال راحت می توانید به برند شیائومی اعتماد و بهترین ساعت را انتخاب و خرید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو