سحر قریشی کجاست چرا دیگه خبری از او نیست چکار میکند؟

منبع: شبونه

7

1401/9/17

15:31


سحر قریشی کجاست چرا دیگر خبری از او نیست؟ بازگیری که تصمیم دارد از حاشیه به دور شود و به سینما برگردد. چه خبر از سحر قریشی سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان که به دلیل جنجال های اخیرش از دنیای بازیگری فاصله گرفته است حالا گویا مجدداً تصمیم دارد به سینما و …

سحر قریشی کجاست چرا دیگر خبری از او نیست؟ بازگیری که تصمیم دارد از حاشیه به دور شود و به سینما برگردد.

سحر قریشی کجاست چرا دیگر خبری از او نیست؟

چه خبر از سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان که به دلیل جنجال های اخیرش از دنیای بازیگری فاصله گرفته است حالا گویا مجدداً تصمیم دارد به سینما و تلویزیون برگردد.

با توجه به اینکه برخی از بازیگران زن در کشورمان اقدام به کشف حجاب کرده اند و یا اظهار نظر سیاسی آنها باعث شده ممنوع التصویر شوند فضا برای حضور سحرقریشی مهیا شده است چرا که او صرفاً به دلیل خبر ازدواجش با امیر تتلو سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود.

بازیگر پر حاشیه اما با سیاست

سحر قریشی خوب میداند چگونه جنجال‌آفرینی کند که وضعیت بازیگری اش به خطر نیفتد در دورانی که با امیر تتلو وارد رابطه شده بود حجاب خود را حفظ کرده و هیچ گونه اظهار نظر سیاسی نکرد.

برخی از تهیه کننده های سینما که با سحر قریشی همکاری داشتند اعلام کردند که سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است.

سحر قریشی کجاست چرا دیگر خبری از او نیست؟

همچنین ببینید:

با توجه به وضعیتی که سحر قریشی دارد به نظر نمی رسد که او از از دنیای بازیگری کنار رفته باشد و یا ممنوع التصویر شده باشد قریشی قبل از تتلو به دلیل رابطه اش با مهدی طارمی و تصاویری که از آنها پخش شد مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود.

سحر قریشی متولد بازیگر سینما و تلویزیون زاده 6 دی سال 1366 است. او یکی از پر فعالیت ترین بازیگران ایران است. او دیپلم رشته تجربی دارد.

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو