خرید اتریوم کلاسیک (ETC) از صرافی بیت ایمن

منبع: نمکستان

7

1401/9/17

15:52


در این مقاله با ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC) و نحوه خرید آن از صرافی بیت ایمن آشنا می شویم.

اکثر ما تا کنون، نام هیچ ارز دیجیتالی را اندازه بیت کوین و اتریوم نشنیده ایم. خیلی از افراد نا آشنا با بازار، فکر می کنند که این دو، تنها رمز ارزهای موجود هستند. این تصور از بازار کریپتوکارنسی کاملا اشتباه است. می دانیم که علاوه بر ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم، رمز ارزهای بسیار زیادی وجود دارند. تعداد آن ها قریب به ۱۱ هزار کوین و توکن مختلف است! این یعنی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، غیر از بیت کوین و اتریوم انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد. اما ما نمی توانیم تک تک این ارزها را بشناسیم و روی همه آن ها سرمایه گذاری کنیم. بنابراین باید به دنبال یک گزینه مناسب و قابل اعتماد باشیم. به همین منظور، امروز با یکی از این ارزها آشنا می شویم. این شما و این اتریوم کلاسیک!

اتریوم کلاسیک (ETC) چیست و چگونه به وجود آمد؟!

از نام این رمز ارز، می توان متوجه ارتباطی بین آن و ارز دیجیتال اتریوم شد. به نوعی اتریوم کلاسیک را می توان منشا پیدایش اتریوم دانست. اتریوم یک هارد فورک از اتریوم کلاسیک بود که توانست از پروژه اولیه ارزش بسیار بیشتری کسب کند. در ابتدای معرفی اتریوم، خبری از نام اتریوم کلاسیک نبود. یک سال پس از گذشت این اتفاق، به شبکه اتریوم حمله شد و حدود ۵۰ میلیون دلار دارایی از آن به سرقت رفت. به منظور جلوگیری از حملات بعدی و جبران خسارات ناشی از این حمله هکری، اتریوم دچار یک تغییر اساسی در سیستم خود شد. سیستم قبلی با نام اتریوم کلاسیک به کار خود ادامه داد و سیستم جدید اتریوم نام گرفت. هر کدام از این شبکه ها ارزهای دیجیتال مخصوص خود را دارند و هنوز هم از آن ها استفاده می کنند. ارز دیجیتال شبکه اتریوم (ETH)، و کوین شبکه اتریوم کلاسیک، (ETC) نام دارند.

بین اتریوم و اتریوم کلاسیک که هر دو از جمله ارزهای موجود در صرافی بیت ایمن هستند، تفاوت های چندانی وجود ندارد. هر دو آن ها قابل استخراج هستند و برای سرمایه گذاری هم از آن ها استفاده می شود. الگوریتم به کار گرفته شده برای استخراج در جفت این شبکه ها PoW یا اثبات کار می باشد. الگوریتم اثبات کار به شبکه امکان افزایش امنیت، تایید تراکنش و استخراج کوین های جدید توسط ماینرها را می دهد. با این وجود تفاوت زیادی بین قیمت و جایگاه این ارزها در مارکت کریپتوکارنسی وجود دارد. در قسمت بعدی به بررسی این تفاوت ها می پردازیم.

قیمت اتریوم کلاسیک در صرافی بیت ایمن

قیمت اتریوم کلاسیک در صرافی بیت ایمن

در این قسمت از قیمت اتریوم کلاسیک در صرافی بیت ایمن استفاده کرده ایم. دلیل این انتخاب، چسبندگی بالای قیمت ارزهای بیت ایمن به قیمت جهانی و فشردگی بالای قیمت های آن می باشد. در همین لحظه، اتریوم کلاسیک با قیمت ۵۰.۴۲ دلار معادل ۱,۲۸۱,۵۴۵ تومان در صرافی بیت ایمن معامله می شود. اما اتریوم وضعیتی کاملا متفاوت دارد و قیمت آن حدود ۲,۴۶۲ دلار معادل ۶۳,۴۲۵,۹۸۳ تومان است. هر دو این رمز ارزها در صرافی آنلاین بیت ایمن خرید و فروش می شوند. اوج قیمت اتریوم کلاسیک (ATH)، ۱۷۶ دلار بوده است. این رقم برای اتریوم ۴,۳۶۲.۳۵ دلار می باشد! روند قیمتی هر دو آن ها هم در ۲۴ ساعت و یک هفته اخیر مثبت بوده است. ارز دیجیتال ETC در ۲۴ ساعت و یک هفته گذشته به ترتیب ۵.۱۵% و ۱۱.۲۱% رشد قیمت داشته است. ترتیب این ارقام برای ارز دیجیتال ETH به ترتیب ۵.۰۱% و ۱۴.۲۵% می باشد. علاوه بر این برای خانواده اتریوم، رشدی قریب الوقوع پیش بینی می شود.

با این که طرفداران اتریوم از اتریوم کلاسیک بیشتر اند اما این ارز از نگاه بسیاری از تحلیل گران برای هولد (Hold – Hodl) تایید می شود. با خرید اتریوم کلاسیک، می توانید در آینده ای نه چندان دور، سود مناسبی از سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال دریافت کنید.

زنگ تفریح: واژه هودل (Hodl) در واقع همان هولد (Hold) به معنای نگه داشتن ارز دیجیتال برای مدتی مشخص می باشد. سال ۲۰۱۳ این واژه به خاطر اشتباه تایپی یکی از کاربران توییتر ترند شد و اکنون یکی از اصطلاحات بازار کریپتوکارنسی است!

خرید اتریوم کلاسیک از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

خرید اتریوم کلاسیک از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

در صرافی بیت ایمن می توانید اتریوم کلاسیک، اتریوم و ۲۷ رمز ارز دیجیتال دیگر را خرید و فروش کنید. این کار به سادگی امکان پذیر است. برای انجام آن به سایت بیت ایمن وارد شوید و روی خرید و فروش اتریوم کلاسیک، اتریوم یا هر ارز دیگری که می خواهید (بیت کوین، تتر، کاردانو و…) کلیک کنید. پیش از ثبت سفارش، از شما خواسته می شود که ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. این کار را ظرف چند دقیقه انجام دهید تا امکان معامله برای شما فراهم شود. برای انجام این کار، کادرهای موجود در قسمت ثبت نام را با اطلاعات خود تکمیل کنید. اطلاعات شما باید مطابق شناسنامه وارد شود تا از نظر حقوقی مشکلی برای آن پیش نیاید. سپس کدهای ارسال شده به شماره همراه و ایمیل خود را وارد کنید تا به مرحله آخر برسید. مرحله آخر برای دریافت دسترسی کاملا رایگان به خدمات صرافی بیت ایمن، انجام احراز هویت می باشد. جهت تکمیل این مرحله، به قسمت تکمیل اطلاعات کاربری مراجعه کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. این اطلاعات به درخواست پلیس فتا از شما گرفته می شود تا امنیت حساب شما حفظ شود.

بعد از تایید احراز هویت، می توانید خرید و فروش اتریوم کلاسیک و سایر رمز ارزهای محبوب و آینده دار را در صرافی بیت ایمن انجام دهید. از مزیت های صرافی آنلاین بیت ایمن، کارمزد بسیار پایین معاملات با کمک شبکه هایی مانند TRC-20، مسابقات پر جایزه، کسب درآمد از طریق دعوت دوستان، کیف پول ۳ امضایی ارز دیجیتال، امکان برداشت ارز و ریال با سرعت بالا و به صورت نامحدود، پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین، زیر ساخت قدرتمند برای اضافه کردن ارزهای جدید، سرعت و امنیت بسیار بالای پلتفرم، بالاترین تنوع ارزی در بین صرافی های P2P با ۲۹ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، تتر، چین لینک، یونی سواپ، کاردانو، دوج کوین، شیبا و…، اخبار، آموزش ها و تحلیل های رایگان در بلاگ بیت ایمن و امکانات پر شمار دیگر هستند. برای شروع فعالیت خود در بازار کریپتوکارنسی، ثبت نام خود در صرافی بیت ایمن را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو