راز موفقیت افراد سرشناس را کشف کردم و ثروتمند شدم

منبع: نمکستان

5

1401/9/17

15:52


بعضی عوامل وجود دارند که شانس شما را برای پولدار شدن ویران می‌ کنند و در این بین می ‌توان به ترس اشاره کرد

بعضی عوامل وجود دارند که شانس شما را برای پولدار شدن ویران می‌ کنند و در این بین می ‌توان به ترس اشاره کرد. در مقابل عواملی مانند درس گرفتن از تجربیات دیگران نیز وجود دارد که می تواند سکوی پرتابی برای شما باشد. به همین دلیل تصمیم دارم آنچه توانست من را در حوزه ی محصولات کشاورزی و پوشاک به ثروت فراوانی برساند را با شما در میان می گذارم تا راهنمایی در مسیر میلیاردر شدن شما باشد.

آلو خشک خانگی

آلو خشک خانگی

آلو خشک آلو است و مانند آلو سرشار از پتاسیم، فیبر و آنتی اکسیدان است چه آن ها را به عنوان میان وعده و چه به عنوان دسر مصرف کنید، آلو یک راه عالی برای ارضاء شیرینی تان است و در عین حال از یک تقویت کننده تغذیه نیز بهره مند است. برای آن که از سایر مزایای این محصول مطلع شوید پیشنهاد می کنم به سایت آلوئه وراز مراجعه کنید.

اگر نگران محتوای قند آلو هستید، باید به ترکیبات مفیدی که در این خوراکی طبیعی شیرین بسته بندی می شوند، توجه کنید. پنج عدد آلو بدون هسته (۵۰ گرم) ۱۱۵ کالری، ۱.۱ گرم پروتئین، ۳۰.۵ گرم کربوهیدرات و ۰.۲ گرم چربی دارد.

آلو منبع عالی ویتامین K، فیبر و پتاسیم است. اطلاعات تغذیه ای زیر توسط USDA ارائه شده است.

محصولات کشاورزی استان گلستان

محصولات کشاورزی استان گلستان

علاوه بر محصولات کشاورزی استان گلستان، این استان در بخش ابزی پروری ظرفیت بالایی دارد مخصوصاً میگو که از یک دهه پیش پرورش میگو در اراضی شور، کم بازده و غیر قابل کشته مناطق ساحلی دریای خزر و در شهر گمیشان بصورت جدی شروع شد، از ۳۰۴ تن تولید و اشتغال ۲۵۱ نفر از سال ۹۲ به ۲۵۸۵ تن و اشتغال زایی ۱۴۰۵ در سال ۹۷ رسید ولی متاسفانه با شیوع بیماری کله سفید در سال ۹۸ و ۹۹ باعث شد خسارات فراوانی به این حوزه وارد شود و افزایش این بیماری در سال ۹۹ به طور کلی از مدار پرورش میگو حذف شد و پرورش آن دوباره از سر گرفته شد بطوری که پیش بینی می شود در سال جاری تولید میگو به ۱۵۰۰ تن برسد، کشورهای چین، ویتنام، امارات، هنگ کنگ، عمان و اسپانیا مقصد های صادراتی میگوی گلستان هستند.

مدل روپوش پزشکی

مدل روپوش پزشکی

به منظور تنوع و زیبایی و همچنین راحتی در محصول بر طبق سلایق پزشکان و پرستاران مدل روپوش پزشکی اعم از جیب دار، چاک دار طول قد بلند و غیره می باشد. جنسهای مختلف پارچه باید مانع از بروز هرگونه حساسیتهای پوستی شده و دارای نرمی و لطافتی در حد قابل قبول باشد. پارچه تترون در واقع یک جنسی است که به دلیل الیاف منحصر به فرد خود می‌تواند در فصول گرم از تعرق جلوگیری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو