ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا توسط مسئولان ایران

منبع: شبونه

8

1401/9/17

15:56


خبری در افسانه های معاند و ضد انقلاب منتشر شده مبنی بر اینکه برخی از سران کشورمان به ونزوئلا درخواست پناهندگی داده اند تا در صورت براندزی از کشور خارج شوند. ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا خبری که مشخص نیست بر چه پایه و اساسی است در حالی که وضعیت خیابانها دیگر آرام شده و اغتشاشی …

ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا توسط مسئولان ایران

خبری در افسانه های معاند و ضد انقلاب منتشر شده مبنی بر اینکه برخی از سران کشورمان به ونزوئلا درخواست پناهندگی داده اند تا در صورت براندزی از کشور خارج شوند.

ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا

خبری که مشخص نیست بر چه پایه و اساسی است در حالی که وضعیت خیابانها دیگر آرام شده و اغتشاشی وجود ندارد رسانه های بیگانه تلاش میکنند تا با چنین اخباری روحیه معترضان را افزایش داده و به خیابان بکشانند.

در چند روز اخیر کشورمان وضعیت آرامی داشته و از آشوب ها و اغتشاشات خبری نیست در اواخر شهریور ماه اعتراضاتی در کشورمان به دلیل مرگ مهسا امینی دختر اهل سقز کردستان به وجود آمد که چند ماهی ادامه یافت اعتراضاتی که به خشونت کشیده شد و تعدادی از افراد در خیابان ها جان خود را از دست دادند و همچنین تعدادی از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های بیگانه به صورت ۲۴ساعت به تهیه گزارش از اعتراضات خیابانی پرداخته اند حالا که وضعیت خیابانهای آرام شده است سعی می‌کنند با ارائه دادن فراخوان ها و اخباری مبنی بر پناهندگی مسئولین کشور مجدداً آشوب ها را زنده نگه دارند چین اخباری که در توییتر بیشتر مطرح می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو