فیلم لحظه فریاد اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی حین پخش زنده در رباط کریم

منبع: شبونه

6

1401/9/17

16:22


فیلم لحظه اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی در رباط کریم حین پخش زنده که از شبکه خبر در حال پخش بود و آقای رئیس جمهور برای چند ثانیه سخنرانی خود را قطع کرد. فیلم لحظه اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی https://static4.bartarinha.ir/servev2/JKBZ2zcX6poe/Bumv1zAHak0,/582147.mp4 ابراهیم رئیسی در حین سخنرانی در جمع مردم رباط کریم ناگهان با فریاد یک …

فیلم لحظه اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی در رباط کریم حین پخش زنده که از شبکه خبر در حال پخش بود و آقای رئیس جمهور برای چند ثانیه سخنرانی خود را قطع کرد.

فیلم لحظه اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی

ابراهیم رئیسی در حین سخنرانی در جمع مردم رباط کریم ناگهان با فریاد یک مرد جوان روبرو شد که برای ثانیه سخنرانی خود را قطع کرد او به افزایش قیمت اجاره مسکن معترض بود و در نهایت توسط نگهبانان حاضر در سالن به بیرون هدایت شد.

ابراهیم رئیسی در جمع مردم رباط کریم درباره مسکن و حل مشکلات شهری صحبت کرد و به آنها قول داد که به زودی مشکلات و معضلات شهری رباط کریم حل شود.

فیلم لحظه فریاد اعتراض در سخنرانی ابراهیم رئیسی حین پخش زنده در رباط کریم

این سخنرانی ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به صورت زنده از شبکه خبر بر روی آنتن رفت.

گفته می‌شود فرد معترض در سخنرانی به قیمت مسکن اعتراض کرده است که به شدت افزایش داشته است به خصوص اجاره مسکن ها در تهران وضعیت بسیار آشفته داشته و هر ماه اجاره ها افزایش پیدا می‌کند و متاسفانه نظارتی بر روی اجاره مسکن و همچنین قیمت مسکن ها در تهران وجود ندارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو