ساخت دنباله‌ی Alita: Battle Angel تأیید شد

منبع: گیمفا

14

1401/9/17

19:06


جان لاندو از تهیه‌کنندگان فیلم Alita: Battle Angel، ساخت دنباله‌ی این فیلم محبوب را محتمل دانست.

ساخت دنباله‌ی Alita: Battle Angel تأیید شد

جان لاندو از تهیه‌کنندگان فیلم Alita: Battle Angel، ساخت دنباله‌ی این فیلم محبوب را محتمل دانست.

در مراسم فرش قرمز اولین نمایش دنباله‌ی مورد انتظار فیلم Avatar، یعنی Avatar: The Way Of Water (آواتار: راه آب) هنگامی که از جان لاندو (John Landau) که در کنار جیمز کامرون (James Cameron) تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد پرسیده شد که آیا به جز دنباله‌های بعدی Avatar، بر روی اثر دیگری نیز کار می‌کند یا خیر؟ لاندو پاسخ داد:

بله، فیلمی به اسم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) هست که ما خیلی دوست داریم تا دوباره به آن بازگردیم و یک دنباله از آن بسازیم. من با کارگردان این فیلم، یعنی رابرت رودریگز (Robert Rodiriguez) در اینباره صحبت کردم و امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ دهد.

همچنین هنگامی که گزارشگر در پاسخ به لاندو از او پرسید که طرفداران چه زمانی می‌توانند انتظار انتشار دنباله‌ی فیلم Alita: Battle Angel را داشته باشند، او در پاسخ گفت:

من هیچ‌وقت در مورد هیچ‌چیزی زمان تعیین نمی‌کنم؛ چون شما بعداً از آن به عنوان یک اهرم فشار بر من استفاده می‌کنید.

فیلم Alita: Battle Angel ، روایتگر داستان یک سایبرگ در جامعه‌ای پیشرفته، ولی فاسد و دارای اختلاف طبقاتی شدید است که سعی دارد تا پرده از رازهای گذشته‎اش بردارد.

این فیلم اقتباسی از مانگایی محبوب به همین نام اثر یوکیتو کیشیرو (Yukito Kishiro) است. فیلم Alita: Battle Angel به کارگردانی رابرت رودریگز و به تهیه‌کنندگی جیمز کامرون و حان لاندو تولید شده است. همچنین کامرون علاوه بر تهیه‌کنندگی، در کار لائتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو