دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نهم ۹ با لینک مستقیم قسمت 9 گیلدخت

منبع: شبونه

5

1401/9/17

21:57


قسمت نهم سریال گیلدخت در این صفحه اماده شده که میتوانید سریال گیلدخت قسمت 9 را با کیفیت عالی مشاهده کنید قسمتی که پنجشنبه 17 آذر 1401 از شبکه 1 پخش شد. گیلدخت داستانی ایرانی است اما با مضمون و پیامی جهانی. این سریال نشان می دهد که ایرانیان مردمانی میهن پرست بوده اند و …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت نهم ۹ با لینک مستقیم قسمت 9 گیلدخت

قسمت نهم سریال گیلدخت در این صفحه اماده شده که میتوانید سریال گیلدخت قسمت 9 را با کیفیت عالی مشاهده کنید قسمتی که پنجشنبه 17 آذر 1401 از شبکه 1 پخش شد.

گیلدخت داستانی ایرانی است اما با مضمون و پیامی جهانی. این سریال نشان می دهد که ایرانیان مردمانی میهن پرست بوده اند و امنیت خانواده و کشورشان برایشان مهم است و تصویری از ایران مقاوم در برابر مردم جهان را نشان می دهد.

قسمت نهم سریال گیلدخت

به نظر می رسد سریال سازان ما بین «طرح طرح» و «شکنجه مخاطب» تفاوتی قائل نیستند. درست است که داستان فیلم یا سریال نیاز به گره یا چالش دارد، اما این چالش باید به گونه ای باشد که برای مخاطب هیجان و تنش ایجاد کند نه اینکه ذهن او را درگیر شکنجه ای طولانی کند که در نهایت قرار است در قسمت های پایانی حل شود. . یک سریال خوب باید در تمام قسمت هایش دلپذیر و لذت بخش باشد نه فقط در قسمت آخرش.

همچنین ببینید: ادانلود سریال گیلدخت همه قسمت ها

انتقاد از سریال گیلدخت

اما همانطور که از دو قسمت اول پیداست، ظاهرا «گیلدخت» هم شکنجه ای طولانی است که در 60 قسمت ادامه خواهد داشت. شخصیت اصلی سریال دختری به نام گلنار (با بازی میترا رفیع) است. دختر تقی خان (پکنیت) که به مدت پنج سال به همراه خانواده از تهران به ملک خود در شمال مهاجرت کرد.

یکی از تفنگچیان خان به نام اسماعیل (رضا اکبرپور) که جوانی خوش سیما و همچنین نویسنده است، عاشق گلنار شد و برای او نامه های عاشقانه نوشت. گلنار که جواب عشق اسماعیل را داد، لباس خدمتکاران آشپزخانه را می پوشد و برای ملاقات و گفتگو به میدان ده می رود.

“گیلدخت” در تقلیدی بسیار سطحی و سطحی از درام های تاریخی کره ای سعی کرده با بردن ما به آشپزخانه خان و نشان دادن غذاهای خوش طعم و رنگارنگ و مراحل تهیه آنها فضایی مفرح ایجاد کند، اما ماجراهای آشپزخانه الان نه. آنها ارتباط قابل درک با داستان اصلی دارند و به خودی خود نکته قابل توجه و جالبی ارائه نمی دهند.

حتی در آنونس سریال که یکی دو هفته پیش پخش شد، چیزی جز دردسر و آوارگی و بلا دیده نشد. دو بخش اول همین برداشت را تایید می کند. خلاصه اینکه اگر فردی علاقه مند به دیدن داستان بلند رنج های یک دختر معصوم باشد، قطعا از دیدن این سریال لذت خواهد برد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو