حل مشکلات ورود به توییتر؛ روش های رفع مشکل باز نشدن یا کار نکردن توییتر

حل مشکلات ورود به توییتر؛ روش های رفع مشکل باز نشدن یا کار نکردن توییتر


منبع: پلازا

30

1401/9/18

08:00


حل مشکلات ورود به توییتر؛ روش های رفع مشکل باز نشدن یا کار نکردن توییتر

برای حل مشکلات ورود به توییتر، راه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با روش های رفع مشکل باز نشدن یا کار نکردن توییتر آشنا شویم.

توییتر یکی از محبوب‌ترین و پرحاشیه‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر مختلف دارد؛ با این حال مانند تمام رقبای خود، بدون ایراد هم نیست. یکی از ایرادات هم که ممکن است به آن برخورده باشید، مشکل در ورود به حساب است. در اکثر موارد این مشکل مربوط به رمزعبور اشتباه یا عدم دریافت پیامک توییتر می‌شود.

فهرست مطالب

آموزش حل مشکلات ورود به توییتر

علت ارور توییتر هنگام وارد شدن به آن می‌تواند به فاکتورهای مختلفی مرتبط باشد. ممکن است سرورهای خود برنامه دچار مشکل شده باشند و یا این که شما حساب کاربری یا رمزعبور را اشتباه وارد کرده‌اید. با استفاده از روش‌های زیر، می‌توانید این مشکل را تا حد زیادی حل کنید.

1. از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید؛ چرا توییتر باز نمیشه؟

توییتر یکی از برنامه‌هایی است که در داخل ایران مسدود شده است. برای دسترسی به آن باید از یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی کمک بگیرید. در خیلی از مواقع و مثلا برای حل مشکل ثبت نام توییتر و یا وارد شدن به‌حساب، استفاده از یک برنامه تغییر آی‌پی یا تغییر سرورها می‌تواند مشکل‌گشا باشد. ممکن است سروری که از آن استفاده می‌کنید قطع باشد یا سرعت بسیار کمی داشته باشد. پس ابتدا آن را در سایر سایت‌ها و برنامه‌ها چک کنید و مطمئن شوید که مشکل از نرم‌افزار شما نیست.

2. برای رفع مشکل کار نکردن توییتر، برنامه را آپدیت کنید

رفع مشکل کار نکردن توییتر

تمام برنامه‌ها پس از گذشت مدت زمانی، دیگر از نسخه‌های قدیمی خود پشتیبانی نمی‌کنند. علاوه بر این ممکن است یک نسخه دچار مشکل شده باشد و برای استفاده مجدد از برنامه، نیاز باشد آخرین نسخه را دریافت کنید. ممکن است مشکل از نسخه‌ای که روی گوشی شما نصب شده است باشد. در این صورت بهترین روش حل مشکل باز نشدن توییتر، آپدیت آن به آخرین نسخه از گوگل‌پلی و اپ‌استور است.

3. کش و کوکی‌های مرورگر را پاک کنید

اگر به‌جای برنامه از مرورگر برای توییتر استفاده می‌کنید، احتمالا مشکل از کش و کوکی‌های مرورگر شما است. ممکن است کش و کوکی‌ها دچار مشکل شده باشند. برای حل مشکل باید آن‌ها را از مرورگر پاک کنید. در اکثر مرورگرها این گزینه را در قسمت Cookies and Other Site Data می‌توانید پیدا کنید.

همچنین مطمئن شوید که javascript در مرورگر شما فعال است.

4. افزونه‌های مرورگر را غیرفعال کنید

حل مشکلات ورود به توییتر

برخی از افزونه‌ها ممکن است در ارتباط شما اختلال ایجاد کنند و مانع از عملکرد صحیح برخی سایت‌ها از جمله توییتر شوند. این مورد بیشتر در هنگام استفاده از نسخه وب توییتر، مشکل‌ساز می‌شود. ابتدا تمام افزونه‌ها را از تنظیمات مرورگر غیرفعال کنید. اگر مشکل حل شد، پس ایراد از یکی از افزونه‌ها است. یک به یک آن‌ها را امتحان کنید تا افزونه مشکل‌ساز پیدا شود.

5. توییتر را حذف و دوباره نصب کنید

یک روش دیگر برای حل مشکلات ورود به توییتر، حذف و نصب مجدد برنامه است. این مورد هم می‌تواند به مشکل شما کمک کند. همچنین می‌توانید ابتدا کش برنامه را هم حذف کنید. در iOS اما امکان حذف کش وجود ندارد و باید برنامه را به‌کل پاک و دوباره نصب کنید.

6. ارتباط اینترنت خود را چک کنید؛ روش حل مشکل باز نشدن توییتر

علاوه بر نرم‌افزار تغییر آی‌پی، ممکن است مشکل شما از ارتباط اینترنت هم باشد. مطمئن شوید که اینترنت شما وصل است و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت باید تنظیمات اینترنت خود را بررسی کنید و یا با شرکت ارائه دهنده تماس بگیرید.

7. مطمئن شوید نام کاربری و رمزعبور صحیح را وارد می‌کنید

رفع مشکل کار نکردن توییتر

در صورتی که نام کاربری و رمزعبور را درست وارد نکنید، توییتر برخی اوقات پیام Something Went Wrong را نشان می‌دهد. اول از همه مطمئن شوید که نام کاربری و رمزعبور صحیح حساب را وارد می‌کنید. برای راحت‌تر شدن فرایند ورود به‌حساب، می‌توانید حساب توییتر را به گوگل متصل کنید. ورود به توییتر از طریق گوگل بسیار راحت‌تر است و کافی است به حساب گوگل خود دسترسی داشته باشید.

8. مشکل وریفای توییتر؛ مشکل ورود به توییتر با شماره ایران

اگر برای ورود به توییتر با شماره ایران اقدام کرده‌اید و با مشکل عدم دریافت پیامک توییتر مواجه شدید، مشکل از طرف اپراتور است. طی چندین ماه اخیر، پیامک کد تایید بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و تلگرام برای کاربران با شماره ایران ارسال نمی‌شود. در این صورت باید از روش‌های جایگزین مثل ایمیل، برای تایید هویت خود استفاده کنید. البته تنها به‌شرطی که قبلا یک ایمیل پشتیبان به‌حساب خود اضافه کرده باشید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آموزش ساخت اکانت دوم در توییتر؛ نحوه جدا کردن حساب ...
محمد علی محمدی25 آبان 1401 08:00

thumbnail

آموزش تصویری فعال سازی تایید دو مرحله ای توییتر
تیم پلازا23 آبان 1401 11:30

9. لاک شدن اکانت توییتر

اگر چندین بار رمزعبور را اشتباه وارد کنید، حساب شما قفل می‌شود و دیگر با رمزعبور درست هم نمی‌توانید وارد شوید. لاک شدن حساب تقریبا 1 ساعت طول می‌کشد و پس از گذشت این مدت، به‌صورت خودکار برطرف خواهد شد.

10. برای رفع مشکل کار نکردن توییتر، گوشی را خاموش و روشن کنید

اگر از طریق کامپیوتر، بدون مشکل می‌توانید وارد حسابتان شوید ولی با گوشی دچار مشکل می‌شوید، ایراد از گوشی شما است. ابتدا گوشی را خاموش و پس از 5 دقیقه مجددا آن را روشن و دوباره امتحان کنید.

سوالات متداول

1. چرا اس ام اس توییتر نمیاد؟

عدم دریافت پیامک توییتر مربوط به اختلالات ایجاد شده برای شماره تلفن‌های داخل ایران است. در حال حاضر علاوه بر توییتر، واتساپ و تلگرام نیز در این مورد دچار مشکل هستند. برای دور زدن این مشکل، بهتر است با یک ایمیل یا برنامه رمزساز، تایید هویت دومرحله‌ای را فعال کنید.

2. کد توییتر چند رقمی است؟

توییتر یک کد 6 رقمی برای تایید هویت برایتان ارسال خواهد کرد.

3. چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمیکند؟

شماره تلفن را باید با فرمت درست در توییتر وارد کنید. بعد از انتخاب کد 98 برای ایران، لازم نیست 0 را وارد کنید و از عدد 9 شروع کنید.

سخن پایانی

حل مشکلات ورود به توییتر در اکثر موارد با استفاده از راه‌های بالا امکان‌پذیر است. در بیشتر مواقع مشکل از ارتباط اینترنت است و در سایر موارد هم مشکل می‌تواند از رمزعبور و نام کاربری اشتباه و البته اختلالات مربوط به مشکل ورود به توییتر با شماره ایران باشد. برای پیش‌گیری از این مشکلات، بهتر است شماره تلفن خود را حساب توییتر حذف و تنها با استفاده از ایمیل یا یک برنامه‌ رمز‌ساز، از توییتر استفاده کنید. اگر شما نیز روش دیگری برای حل مشکل باز نشدن توییتر می‌شناسید، در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو