خبر جدید حکم اعدام سامان یاسین (سامان صیدی) خواننده

منبع: شبونه

9

1401/9/18

09:44


حکم اعدام سامان صیدی خواننده رپ به علت حمل سلاح گرم در اعتراضات اخیر به جرم محاربه متهم و به اعدام محکوم شده است و در صورت تایید شدن در دیوان عالی کشور اعدام خواهد شد. جزئیات حکم اعدام سامان یاسین خواننده رپ بعد از اجرای حکم اعدام حامد شکاری حالا خبر اجرای حکم سامان …

حکم اعدام سامان صیدی خواننده رپ به علت حمل سلاح گرم در اعتراضات اخیر به جرم محاربه متهم و به اعدام محکوم شده است و در صورت تایید شدن در دیوان عالی کشور اعدام خواهد شد.

جزئیات حکم اعدام سامان یاسین (سامان صیدی) خواننده

جزئیات حکم اعدام سامان یاسین خواننده رپ

بعد از اجرای حکم اعدام حامد شکاری حالا خبر اجرای حکم سامان یاسین خواننده کرمانشاهی در فضای مجازی جنجال زیادی به پا پرده ست درباره اینکه آیا سامان یاسین اعدام می شود یا خیر باید منتظر پاسخ دیوان عالی کشور درباره حکم اعدام او باشیم این خواننده متولد ۱۳۶۷ در کرمانشاه بوده و به صورت اینترنتی در عرصه خوانندگی فعالیت داشت.

جلسه دادگاه

سامان یاسین در جلسه دادگاه گفته است که من به اسلحه علاقه دارم و در اغتشاشات این اسلحه را حمل کردم و آن را از یکی از دوستانم قرض گرفتم و بعد وقتی فهمیدم که جرم سنگینی دارد آن را بیرون انداختم.

جزئیات حکم اعدام سامان یاسین (سامان صیدی) خواننده

سامان صیدی متهم به شلیک هوایی در اغتشاشات شده است و به اتهام محاربه و فعالیت علیه امنیت ملی و سلب آسایش مردم به اعدام محکوم شده است.

سامان یاسین کیست

سامان یاسین در کرمانشاه شهرت زیادی دارد و کار خوانندگی میکرده و چند موزیک ویدیو را هم به صورت اینترنتی منتشر کرده است.

بیشتر آهنگ های او به سبک رپ و به زبان کردی کرمانشاهی میباشد بعد از انتشار خبر حکم اعدام سامان سعیدی رسانه‌های خارجی به آن واکنش نشان دادند روز گذشته حامد شکاری به علت بستن خیابان ستارخان و مسدود کردن عبور و مرور مردم و همچنین حمله به سلاح سرد به یک نیروی امنیتی بسیجی اعدام شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو