جذاب ترین انیمه های فانتزی 2022 + تمام دوران از نگاه سایت فیگار

جذاب ترین انیمه های فانتزی 2022 + تمام دوران از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

8

1401/9/18

23:11


انیمه‌های ژانر فانتزی جزء محبوب ترین ژانرها در انیمه هستند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا بهترین انیمه های فانتزی 2022 را به شما معرفی کنیم.

جذاب ترین انیمه های فانتزی 2022 + تمام دوران از نگاه سایت فیگار

انیمه‌های ژانر فانتزی جزء محبوب ترین ژانرها در انیمه هستند. در این نوشتار با فیگار بمانید تا بهترین انیمه های فانتزی 2022 را به شما معرفی کنیم.

چه کسی یک داستان فانتزی شگفت انگیز را دوست ندارد؟ از داستان‌های جدی مانند ارباب حلقه‌ها گرفته تا اثرهای سبک‌تر مانند Onward، ژانر محبوب فانتزی ژانری است که التماس می‌کند بارها و بارها مورد بررسی قرار گیرد. با این حال، تعداد کمی از انیمیشن‌ها با داستان‌های فانتزی بیشتری نسبت به آن‌هایی که در انیمه نشان داده می‌شوند، روایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های فانتزی 2022

با محبوب ترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های فانتزی 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقاله‌ی مرتبط:

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های فانتزی 2022

با تعداد بی‌شماری انیمه‌های فانتزی خوب در سال 2022 برای تماشا، تصمیم‌گیری برای طرفداران دشوار است که کدام یک را در اولویت قرار دهند. ما در این نوشتار تصمیم گرفتیم پنج انیمه فانتزی برتر در سال 2022 را برای شما آماده کنیم تا بتوانید آنها را تماشا کنید. پس با ما همراه باشید تا به معرفی برترین انیمه های فانتزی 2022 بپردازیم.

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Cour 2

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های فانتزی 2022

وقتی اتوبوسی یک مرد 34 ساله را می‌کشد، داستانش به همین جا ختم نمی‌شود. Rudeus که در دوران نوزادی در دنیایی جدید تناسخ پیدا کرده است، از هر فرصتی برای زندگی کردن به زندگی‌ای که همیشه می‌خواست استفاده می‌کند. مسلح به دوستان جدید، برخی از توانایی‌های جادویی تازه به دست آمده و شجاعت انجام کارهایی که همیشه آرزویش را داشته است، او وارد یک ماجراجویی حماسی می‌شود، با تمام تجربیات گذشته‌اش.

در فصل دو این انیمه،Rudeus، Eris، و Rujierd در جستجوی پاسخ به پادشاهی Asura می‌روند. در همین حال، راکسی در سراسر قاره شیطان حرکت می‌کند تا رودئوس را پیدا کند. این انیمه جذاب با انتشار خود توانست افراد زیادی را مجذوب خود کند و به محبوبیت بسیار زیادی برسد.

Orient

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های فانتزی 2022

دنباله انیمه مگی: هزارتوی جادو (Magi: The Labyrinth of Magic) اثر شینوبو اوتاکا، دوره‌ی جایگزین سنگوکو در ژاپن را به تصویر می‌کشد که در آن شیاطین زمام امور را به‌دست گرفته و برانسان‌ها حکومت می‌کنند. دراین دوران دیگر سامورایی بودن به معنای قهرمان بودن و مایه افتخار فرد در جامعه نیست، بلکه اسباب شرمساری و خجالت است. به طوری که فرزندان سامورایی‌ها حتی توسط همنوعان خود هم طرد شده و مورد تحقیر و بدرفتاری قرار می‌گیرند.

در این دوران است که موساشی جسور و دوست صمیمیش کوجیرو به هم قول می‌دهند درآینده شیاطین را نابود کرده و آبروی سامورایی‌ها را بازگردانند. موساشی در دوران نوجوانی به‌صورت مخفیانه به‌عنوان یک شمشیرزن تمرین می‌کند تا برای رسیدن به هدفش آمادگی لازم را داشته باشد، هرچند کوجیرو دیگر در این مورد اطمینان کافی ندارد و نمی‌داند کار درست و غلط چیست.

Overlord IV

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های فانتزی 2022

مومونگا پس از گیر افتادن در بازی آنلاین Yggdrasil، تصمیم می‌گیرد به روشی هوشمند جهان را تصاحب خود کند و همه شهروندان جهان را به بردگی بگیرد و به عنوان ارباب آن حکومت کند. یا حداقل، این همان چیزی است که زیردستان وفادار او فکر می‌کنند که او در حال برنامه‌ریزی است، و در تلاش برای راضی کردن ارباب خود برای اجرای این برنامه می‌باشند.

با پایان یافتن فصل 3 Overlord در حالی که مومونگا شخصاً اولین اقدام ملموس خود را برای تسخیر جهان با از بین بردن ارتشی ده‌ها هزار نفری انجام می‌دهد، Overlord IV به ادامه برنامه تصاحب او می‌پردازد. Overlord برای طرفداران ماجراجویی RPG مانند Dungeons and Dragons، به دلیل مبارزات طراحی شده خوب و سیستم جادویی به خوبی توسعه یافته، انیمه عالی برای تماشا است.

The Case Study of Vanitas Part 2

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه فانتزی 2022

این انیمه در پاریس قرن نوزدهمی می‌باشد و نوئه، یک خون‌آشام جوان به دنبال کتاب وانیتاس است. انسانی که توسط یک جنون خون آشام مورد حمله قرار می‌گیرد، شفاعت می‌کند، نوئه را نجات می‌دهد و او را شفا می‌دهد. این دکتر که کتاب را فرمان می‌دهد و خود را Vanitas می‌نامد، نوئه را با یک جنگ صلیبی دیوانه وار وسوسه می‌کند تا کل نژاد خون آشام را “درمان” کند. متحد شدن با کسی که به راحتی از قدرت مخفیانه خود استفاده می‌کند ممکن است خطرناک باشد، اما آیا او انتخابی دارد؟

داستان انیمه بر اساس مجموعه مانگای The Case Study of Vanitas نوشته خالق Jun Mochizuki (Mochijun) است. او بیشتر برای ساخت مجموعه مانگای Pandora Hearts شناخته می‌شود، که همچنین به عنوان یک سریال تلویزیونی انیمیشن اقتباس شده است. این انیمه یکی از بهترین انیمه های ژانر فانتزی در 2022 می‌باشد.

Devil As a Part-Timer

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های فانتزی 2022

انیمه شیطان نیمه وقت، یک کمدی کلاسیک با حال‌وهوایی عجیب و غریب است. داستان این انیمه که فصل اول آن در سال ۲۰۱۳ پخش شد، پیرامون زندگی پادشاهی شیطانی است که به دنیای واقعی رانده می‌شود. او اکنون نه قدرتی دارد و نه جا و مکانی برای زندگی کردن، پس تنها کار منطقی را انجام داده و در یک مغازه مک دونالد محلی شغلی برای خود دست و پا می‌کند!

متأسفانه در زمان پخش این انیمه، سایه آثاری همچون حمله به تایتان و «کیل لا کیل» (Kill la Kill) روی آن سایه افکنده و آنگونه که باید و شاید مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. بااین وجود با گذشت سال‌ها رفته رفته بر میزان محبوبیت انیمه شیطان نیمه وقت افزوده شده و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد که شرایط را برای ساخت و پخش فصلی جدید از آن فراهم کرد. به نظر می‌رسد فصل جدید این انیمه در ماه ژوئیه سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

Made in Abyss: The Golden City of the Scorching Sun

بهترین انیمه های فانتزی 2022

بهترین انیمه های ژانر فانتزی در 2022

Made in Abyss با پنهان کردن هیولاها و خطرات اغلب وحشتناک خود در پشت سبک هنری و حتی طراحی جذاب شخصیت‌های خود، ثابت کرده است که برای هرکسی که بدون اطلاع قبلی آن را تجربه می‌کند، می‌تواند یک انیمیشن تکان دهنده باشد. Made in Abyss به دنبال شخصیت‌های اصلی ریکو و رِگ است و کاوش آن‌ها در یک گودال بزرگ به نام «آبیس» را نشان می‌دهد.

Made in Abyss: Dawn of the Deep Soul، با ژانر ترسناک و روانشناختی، آسان‌ترین انیمه برای تماشا نیست. با این حال، سبک هنری زیبا و ماجراجویی هیجان‌انگیز آن باعث شده است تا بتواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند. ماجراجویی ریکو و رگ که همیشه سرشار از لحظات دیدنی می‌باشد، ثابت کرد که Made In Abyss یک انیمه ماجراجویی برجسته است.

Attack on Titan Final Season Part 2

بهترین انیمه های فانتزی 2022

برترین انیمه های فانتزی 2022

برای فصل آخر حمله به تایتان، استودیو Wit کنترل را به استودیو ماپا سپرد. در ابتدا، طرفداران این سری تغییرات را بسیار دردناک می‌دانستند، زیرا استودیو ماپا از مدل‌های کامپیوتری برای انیمیشن تایتان‌ها و صحنه‌های مبارزه استفاده می‌کرد. با این حال، نظرات عمومی نسبت به فصل آخر به آرامی با ادامه انتشار قسمت‌های بیشتری تغییر کرد.

قسمت اول فصل آخر Attack On Titan اتفاقی را که چهار سال پس از وقایع فصل 3 می‌گذرد، روایت می‌کند. اما در تلاش برای تغییر اوضاع، این فصل با نمایش دیدگاه‌های جنگجویان مارلی آغاز شد که تاکنون به‌عنوان آنتاگونیست‌های نهایی انیمه شناخته می‌شدند.

قسمت دوم فصل آخر حمله به تایتان نشان می‌دهد که چگونه ارن یگر به‌طور کامل تجسم شخصیت شرور نهایی سریال است. در 12 قسمت، پیچیدگی اقدامات قهرمان داستان و درگیری‌هایی که سایر شخصیت‌ها با آن روبرو می‌شوند به طور کامل نشان داده می‌شود تا برای قسمت سوم فصل آخر که قرار است سال آینده نمایش داده شود، بینندگان را آماده کند. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، پارت دو فیل آخر Attack On Titan بهترین انیمه فانتزی 2022 است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های فانتزی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو