تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر ؛ طرح جدید ایلان ماسک برای کاربران غیرفعال

منبع: تکراتو

6

1401/9/19

10:03


تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر جدیدترین توییت ایلان ماسک است. کسانی که مدتی در توییتر فعالیت نکرده باشند، مشمول این قانون جدید خواهند شد.

تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر ؛ طرح جدید ایلان ماسک برای کاربران غیرفعال

تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر جدیدترین توییت ایلان ماسک است. کسانی که مدتی در توییتر فعالیت نکرده باشند، مشمول این قانون جدید خواهند شد.

توییتر قصد دارد که اکانت کاربرانی که مدت زیادی از آخرین فعالیت ‌آن‌ها می‌گذرد را غیر فعال کند. این تصمیم اخیر ایلان ماسک، مدیرعامل این پلتفرم فضای مجازی است که در توییت اخیرش از آن خبر داد.

به دنبال حذف حساب کاربری، کاربران توییتر تمامی داده‌های مرتبط با حساب آنان از پایگاه‌های داده توییتر حذف خواهد شد و آنان هیچ گونه دسترسی به اطلاعات حسابشان نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش هزینه توییتر بلو ؛ روش مقابله ایلان ماسک با اپل!

تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر

اعلام این قانون جدید توییتر، واکنش بسیاری را برانگیخت. ماسک، جوان‌ترین میلیاردر جهانی با انتصابش به عنوان مدیر جدید توییتر به دلیل تصمیمات هیجانی‌اش بسیاری از کاربران فعال این پلتفرم اجتماعی را فراری داده است.

تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر

ایلان ماسک این رسانه اجتماعی را حدود 44 میلیارد دلار خرید و از آن زمان تا به الان تغییرات بسیاری در قوانین این شرکت ایجاد کرده است.

ماسک در توییت اخیرش اعلام کرد که قصد دارد به تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر بپردازد و این حساب‌ها را غیر فعال کند. این تصمیم به دنبال ارائه محتواهای بهتر برای کاربران توییتر و همچنین کاهش انتشار اطلاعات نادرست است.

ایلان ماسک اخیرا در رابطه با تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر گفته:

توییتر به زودی فضای نام 1.5 میلیارد حساب را آزاد می‌کند.

این میلیارد جوان در پی این تصمیم جدیدش قصد دارد که حسا‌ب‌هایی را از توییتر حذف کند که هیچ‌گونه فعالیتی در طول این چند سال گذشته نداشته‌اند یا هیچ‌گونه پستی در این فضای تعاملی منتشر نکرده‌اند که بیشتر در میان کاربران با عنوان حساب‌های جعلی شناسانده می‌شود.

به دنبال انتشار این خبر، اطلاعات دقیقی بابت حذف حساب‌ها و دلیل آن منتشر نشده. حذف حساب‌های جعلی می‌تواند فضای توییتر را پاکسازی کند.

موج انتقادات از توییت اخیر ایلان ماسک

توییتر که اخیرا بسیاری از کاربرانش را از دست داده، حال منتظر موج دوم فرار کاربرانش است. کاربران توییتر خواهان ایجاد فضای امن برای آزادی بیان خود هستند و این اقدامات غیر منتظره ایلان ماسک آن‌ها را فراری خواهد داد.

تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر

ایلان ماسک

توییتر به عنوان یکی از فعال‌ترین رسانه‌های اجتماعی حدود 330 میلیون کاربر فعال دارد. با انتشار توییت جدید ماسک بسیاری از کاربران به حمایت از تصمیم او پرداختند و معتقدند اجرایی شدن این تصمیم منجر به بهبود فضای توییتر می‌شود.

در میان کاربرانی که حمایت خود را از این تصمیم ماسک اعلام کرده‌اند، عده‌ای نیز به انتقاد از ایلان پرداختند و معتقدند این تصمیم بسیاری از کاربران توییتر را فراری می‌دهد و می‌تواند موجب از دست دادن حساب‌های کاربری آن‌ها شود.

ماسک همچنین با عنوان کردن خبر تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر اعلام کرده است که توییتر به دنبال انجام اقداماتی است که کاربرانش اطمینان از بابت عدم از دست دادن حساب‌های خود را حاصل کنند.

توییتر به کاربران جعلی و غیرفعالش مهلت خواهد داد که بتوانند مجددا به حساب‌های کاربریشان ورود پیدا کرده و به اطلاعات لازمه دسترسی پیدا کنند. این تصمیم مدیران توییتر در بلند مدت تاثیرات مختلفی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با تعلیق 1.5 میلیارد حساب کاربری توییتر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو