فیلم رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان

منبع: شبونه

8

1401/9/19

13:08


رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان کار زیبای دو طلبه بوده که در این ویدیو کلیپ میگویند این دو پسر نوجوان در یکی از شهرها اقدام به پرتاب کردن امامه ما کردند اما  با آنها صحبت کردیم و ارشاد شدند و حالا با هم رفیق شده ایم و به تفریح و مسجد …

رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان کار زیبای دو طلبه بوده که در این ویدیو کلیپ میگویند این دو پسر نوجوان در یکی از شهرها اقدام به پرتاب کردن امامه ما کردند اما  با آنها صحبت کردیم و ارشاد شدند و حالا با هم رفیق شده ایم و به تفریح و مسجد میرویم.

فیلم رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان

بدون شک این نوع برخورد با نوجوانانی که تحت تاثیر تبلیغات شبکه های ماهواره ای مرتکب رفتارهای هنجار شکنانه شده اند میتواند الگوی بسیار خوبی برای مسئولین باشد چرا که چنین نوجوانانی صرفا فریب تبلیغات منفی را خورده اند و هیچ اگاهی از براندازی و اغتشاش ندارند و غلیه شدن احساسات بر روی انها باعث رفتار های هنجار شکنانه انها شده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل عاقبت عمامه پرانی را ببینید (18+)

در چند روز اخیر شبکه های ضدانقلابی با تشویق نوجوانان انها را تحریک میکردند که اقدام به اهانت به لباس روحانیون کنند و ویدیوهای مختلفی از عمامه پرانی ها را پخش میکردند.

فیلم رفیق شدن دو روحانی با عمامه پران های نوجوان

عمامه پرانی بازی با دم شیر است

چندی پیش نقدعلی نماینده خمینی شهر گفت: عمامه پرانی از سر روحانیون بازی کردن با دم شیر است و کسانی که چنین کاری می‌کنند بدانند نتیجه عملشان را خواهند دید. نقدعلی داستانی از دعوای کفتار و شیر را مثال زد و گفت کفتار هر روز با دم شیر بازی می‌کرد و شیر با او مدارا می‌کرد اما زمانی که شیر دید مزه کار زیر دهن کفتار رفته، گوشمالی مفصلی به کفتار داد، بنابراین عرض می‌کنم ممکن است روحانیون مدارا کنند و حوصله به خرج بدهند اما کسانی که با دم شیر بازی می‌کنند بدانند نتیجه عملشان را خواهند دید و این پیامی است برای کسانی که جوانان را تحریک می‌کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو