گوشی شیائومی 13 پرو با دوربین 3 گانه به سمت پرچم‌داری شیائومی می‌رود

گوشی شیائومی 13 پرو با دوربین 3 گانه به سمت پرچم‌داری شیائومی می‌رود


منبع: پلازا

6

1401/9/19

14:53


گوشی شیائومی 13 پرو با دوربین 3 گانه به سمت پرچم‌داری شیائومی می‌رود

گوشی شیائومی 13 پرو یک محصول جذاب از برند شیائومی خواهد بود که برای ماه نوامبر زمانبندی شده و بی شک میتواند طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جذب نماید. در ادامه با آخرین اخبار موبایل 13 Pro شیائومی، همراه پلازا باشید.

با بررسی موبایل شیائومی 13 Pro با پلازا همراه باشید که تصمیم داریم اطلاعات سخت افزاری این گوشی را در کنار ویژگی های نرم افزاری مورد بررسی قرار دهیم. در واقع شیائومی 13 پرو نسل جدیدی از گوشی های Xiaomi خواهد بود که طبق اطلاعات بدست آمده از شرایط سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار بوده است که اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

گوشی شیائومی 13 پرو

موبایل شیائومی 13 Pro بطور رسمی هنوز عرضه نشده است که اطلاعات درج شده بیشتر به حدسیات شبیه هستند تا اطلاعات رسمی. اما در این زمینه بدنیست بدانید که سایت های معتبر و افشا کننده بسیاری به اطلاعات این گوشی که در ادامه آمده است اشاره داشته اند.

مشخصات موبایل شیائومی 13 Pro از دید دوربین

دوربین گوشی شیائومی 13 پرو با ثبات خوبی عرضه خواهد شد که شیائومی برای این گوشی از ویژگی های خوبی در این زمینه استفاده نموده است. درنظر داشتن 3 دوربین 50 مگاپیکسلی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از تمام زوایا تصاویر زیبایی را به ثبت رسانید.

براساس گزارشات، دوربین اصلی قرار است از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 که پیشتر در شیائومی 12S اولترا استفاده شده بود، بهره ببرد. دوربین های قوی و کارآمدی که در این گوشی تعبیه شده اند سبب کارایی بهتر و افزایش سطح قطعات دیگر نیز خواهند شد.

موبایل شیائومی 13 pro

دوربین سلفی شیائومی 13 پرو 32 مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت که این مورد در شرایطی قرار است پیاده سازی شود که از ویژگی های نرم افزاری متعدد جهت ارتباط مستقیم دوربین سلفی و اصلی استفاده خواهد شد. در واقع این موضوع میتواند تهیه تصاویر 360 درجه را آسان تر نماید  که جدا از ساده تر شدن این بخش کارایی های بهتری را در اختیار خواهید داشت که از اصلی ترین آنها میتوان به کیفیت بالاتر به نسبت گوشی های پرچم‌دار دیگر اشاره داشت.

طراحی موبایل Xiaomi 13 Pro

از دیگر مشخصات گوشی شیائومی 13 پرو میتوان به صفحه نمایش 6.7 اینچی که از مدل AMOLED بوده اشاره داشت. این ویژگی با نرخ تازه سازی 120 هرتز همراه بوده که رزولوشن ۳۲۰۰ * ۱۴۴۰ پیکسل میتواند تراکم پیکسلی 512 ppi را برای شما به نمایش بگذارد. این ویژگی های بالا به شما این امکان را میدهند تا شاید صفحه ای زیبا باکیفیت 2K باشید که امروزه استفاده از چنین کیفیتی در بسیاری از گوشی های پرچمدار نیز دیده نمیشود.

گوشه های خمیده در کنار دوربین سلفی فرورفته مانند دیگر محصولات شیائومی برای این گوشی درنظر گرفته شده که میتوانید از رابط کاربری MIUI 14 در کنار سیستم عامل اندروید 13 بهره مند باشید.

سخت افزار موبایل شیائومی 13 Pro

طبق اطلاعات بدست آمده قرار است در این گوشی از پردازنده جدیدی استفاده شود. پرازنده موبایل Xiaomi 13 Pro اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده است. طراحی متفاوت به نسبت پردازنده های مشابه سبب خواهد شد تا کارایی و ویژگی های بهتری را در اختیار داشته باشید. سی پی یو هشت هسته ای Cortex-X3، 2 Cortex-A720، 2 Cortex-A710 و 3 Cortex-A510 میتواند سرعت و کارایی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

معرفی گوشی شیائومی 13 پرو

درنظر داشتن پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 740 میتواند یکی دیگر از عوامل این گوشی به سمت پرچمداری باشد که براساس آن میتوانید هر ابزار و بازی که در دنیای گوگل پلی موجود است را بدون محدودیت روی گوشی خود نصب کنید. استفاده از 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در کنار باتری 4800 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 120 وات، از فاکتورهایی هستند که می‌توانند شیائومی 13 پرو را به یکی از با ارزش‌ترین پرچم‌داران سال 2023 تبدیل کنند.

جدیدترین اطلاعاتی که از گوشی منتشر شده مربوط به گواهی IP آن است. براساس ویدیوی تبلیغاتی که از گوشی در شبکه اجتماعی ویبو انتشار پیدا کرده است، این گوشی دربرابر آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی نیز مانند شیائومی 12S اولترا با گواهی IP68 وارد بازار شود.

قیمت موبایل شیائومی 13 Pro

تا زمانی که گوشی به‌صورت رسمی معرفی نشود، نمی‌توانیم اطلاعی از قیمت رسمی داشته باشیم. اما بسیار بعید است که این گوشی نسبت به مدل سال قبل، افزایش قیمت قابل توجهی داشته باشد. شیائومی 12 پرو سال گذشته با قیمت 999 یورو عرضه شد و در حال حاضر در بازار ایران حدود 26 میلیون تومان قیمت دارد.

تاریخ عرضه موبایل شیائومی 13 Pro

شیائومی ابتدا قرار بود سری شیائومی 13 را در روز 1 دسامبر معرفی کند. اما پس از مرگ ژیانگ زمین، رییس سابق حزب کمونیست چین، این کمپانی تاریخ عرضه را به تعویق انداخت.

موبایل شیائومی 13 pro

حالا و براساس اعلام جدید و پوستر رسمی، مراسم معرفی گوشی شیائومی 13 پرو فردا 11 دسامبر (20 آذر) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود مانند سال‌های قبل، این سری ابتدا در بازار چین عرضه و پس از مدتی در بازارهای جهانی از جمله ایران نیز موجود شود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

گوشی های سری گلکسی S23؛ رنگ بندی سری اس ۲۳ افشا شد
تیم پلازا12 آذر 1401 09:30

thumbnail

بهترین گوشی های شیائومی 2022 | نکاتی که قبل از خرید جدیدترین ...
نگار رئیسی16 شهریور 1401 10:30

سخن پایانی

بررسی گوشی شیائومی 13 پرو به پایان رسید که در این میان به تمام اطلاعات فاش شده از گوشی اشاره شد. حال نوبت شماست که نظر خود را در مورد موبایل شیائومی 13 Pro بیان کنید. به نظر شما این گوشی میتواند عنوان بهترین گوشی شیائومی در سال 2022 را به خود اختصاص دهد؟ آیا به نسبت سخت افزار و دوربین ها قیمت معقولی برای گوشی درنظر گرفته شده است؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این محصول باما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو