با این آرایش پیری چهره خود را پنهان کنید

با این آرایش پیری چهره خود را پنهان کنید


منبع: دلتا پیام

4

1401/9/19

16:01


پنهان کردن پیری چهره با آرایش را با چند ترفند به شما آموزش می‌دهیم. شاید افراد زیادی را دیده باشید که با بالارفتن سنشان هنوز چهره زیبا و بشاش دارند و همیشه سوال شما بوده است که چگونه ممکن است.

با این آرایش پیری چهره خود را پنهان کنید

پنهان کردن پیری چهره با آرایش را با چند ترفند به شما آموزش می‌دهیم. شاید افراد زیادی را دیده باشید که با بالارفتن سنشان هنوز چهره زیبا و بشاش دارند و همیشه سؤال شما بوده است که چگونه ممکن است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

پنهان کردن پیری چهره با آرایش

برای این کار چند مرحله آرایشی را باید طی کنید.

استفاده از پرایمر

برای پنهان کردن پیری چهره با آرایش ابتدا باید پرایمر بزنید تا منافذ باز صورتتان را ببندد. پرایمر پوست شما را صاف و یک‌دست کرده و ماندگاری آرایشتان را بیشتر می‌کند.

مرحله دوم استفاده از کرم‌پودر سبک است

به‌هیچ‌عنوان برای پنهان کردن پیری چهره با آرایش نباید از کرم‌پودرهای سنگین استفاده کنید؛ زیرا چهره‌ای مصنوعی برای شما ایجاد می‌کند و چین‌وچروک پوستتان را بیشتر به نمایش در می‌آورد. به‌جای آن از کرم‌پودرهای طبیعی و سبک استفاده کنید تا چهره‌ای طبیعی به شما بدهد.

پنهان کردن پیری چهره

کانسیلر معجزه‌ای برای زیبایی چهره شما

کانسیلر یکی از راه‌های پنهان کردن پیری چهره با آرایش است. هرگز کانسیلر را بعد از کرم‌پودر فراموش نکنید. از کانسیلری رنگ پوست خود استفاده کنید؛ زیرا کانسیلری با رنگ خیلی روشن چین‌وچروک صورتتان را بیشتر نشان می‌دهد.

کانسیلر

ابرو نقطه قوت چهره شما

ابرو نقش مهمی در زیبایی چهره شما دارد و یکی از راه‌های پنهان کردن پیری چهره با آرایش ابروی زیبا است. ابروهای خود را با به راش به سمت پایین شانه کرده و یک خط روشن در بالای خط ابروی خود بکشید و سپس با براش، ابروهایتان را به سمت بالا هدایت کنید. با این روش ابروهایی طبیعی و زیبا خواهید داشت. برای زیبایی موهای خود به مطلب موهای سفید خود را بدون دکلره رنگ کنید مراجعه کنید.

سایه بزنید و چشمانتان را درخشان کنید

حتماً از سایه‌های کرم‌پودری استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. نکته مهمی که باید توجه کنید آن است که سایه را خیلی بلندتر از چشمانتان نکشید؛ زیرا باعث خسته نشان‌دادن چهره‌تان می‌شود. حتماً از رنگ‌های طبیعی استفاده کنید. زیرا رنگ‌های جیغ مخالف پنهان کردن پیری چهره با آرایش است.

سایه بزنید

از ریمل صحیح استفاده کنید

برای پنهان کردن پیری چهره با آرایش حتماً از ریمل به‌درستی استفاده کنید. برای جوان نشان‌دادن چهره از ریمل‌های حجم دهنده استفاده کنید تا مژه‌هایتان را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر کند.

نحوه درست استفاده از رژگونه

کمی لبخند بزنید و سپس رژگونه کرمی را روی سیب گونه خود بزنید. شاید سیب گونه‌ها پایین‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید؛ اما این کار باعث می‌شود که درست‌ترین قسمت را پیدا کنید و چین و چروک‌های صورتتان کمتر نشان داده شود و بیشتر توجهات به سمت چشمان شما برود.

لب‌های خود را زیبا کنید

ابتدا مقداری هایلایتر بالای لب خود بزنید سپس یک خط طبیعی و کم‌رنگ با مداد لب بکشید. هرگز خط لب را خیلی بافاصله از لب‌هایتان نکشید. بعدازاین کار رژلب خود را متناسب با رنگ پوستتان بزنید.

رژلب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب کرم مرطوب‌کننده خانگی را با ساده‌ترین روش بسازید + ویدیو را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو