افزایش قیمت خودرو این بار با چراغ سبز دولت!

منبع: تکراتو

4

1401/9/19

17:06


گروه خودروسازی سایپا از امروز 19 آذر برای دومین هفته متوالی در این ماه یک طرح فروش فوق‌العاده اجرا کرده است. اما حالا شاهد افزایش قیمت خودرو با موافقت دولت هستیم!

افزایش قیمت خودرو این بار با چراغ سبز دولت!

گروه خودروسازی سایپا از امروز 19 آذر برای دومین هفته متوالی در این ماه یک طرح فروش فوق‌العاده اجرا کرده است. اما حالا شاهد افزایش قیمت خودرو با موافقت دولت هستیم!

گروه خودروسازی سایپا در شرایطی طرح فروش فوق‌العاده 19 آذر را آغاز کرده است که قیمت این محصولات نسبت به عرضه‌های پیشین افزایش داشته است. سایپا در این خصوص با تاکید بر ایکه وانت‌ها مشمول قیمت مصوب نیستند اعلام کرده که مجوز افزایش قیمت محصولات را از پیش دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون H5 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

افزایش قیمت خودرو

پنجشنبه هفته گذشته،‌سایپا طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را در قالب طرح‌های عادی و حمایت از قانون جوانی جمعیت آغاز کرد. مبلغ پیش‌پرداخت وانت ۱۵۱ که تا طرح ویژه آبان ماه با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان عرضه شده بود، در این مرحله مبلغ علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ در نظر گرفته شده است.

سایپا از صبح امروز 19 آذر 1401 نیز طرح فروش فوق‌العاده کوییک پلاس اتوماتیک و سایپا 151 SE را با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه در شرایطی آغاز کرده است که علاوه بر افزایش مبلغ پیش‌پرداخت وانت ۱۵۱ در طرح پیش‌فروش اخیر، قیمت قطعی این محصول و قیمت کوییک پلاس اتوماتیک در طرح جاری نیز با افزایش قیمت مواجه شده است.

افزایش قیمت خودرو این بار با چراغ سبز دولت!

در طرح آبان ماه که این دو محصول عرضه شده بودند، وانت 151 با قیمت 160 میلیون و 745 هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت 278 میلیون و 40 هزار تومان عرضه شده‌ بودند؛ حال آنکه در طرح فروش فوق‌العاده امروز، وانت 151 با قیمت‌های 169 میلیون و 871 هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت 287 میلیون و 850 هزار تومان عرضه شده‌اند.

با این اوصاف، نسبت به آخرین باری که این دو خودرو عرضه شده‌اند، وانت 151 با 9 میلیون و 226 هزار تومان و کوییک پلاس با 10 میلیون و 23 هزار تومان افزایش به فروش می‌رسند.  با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، مجوزی رسمی برای محصولات خودروسازان صادر نشده، بررسی صحت اخذ مجوز افزایش قیمت از گروه سایپا با این توضیحات شرکت مواجه شده است:

  • در مورد وانت ۱۵۱، قیمت‌های مصوب و اخذ مجوز برای تغییر قیمت‌ها، تنها مشمول خودروهای سواری است و برای وانت‌ها الزامی‌ وجود ندارد.
  • در رابطه با افزایش قیمت کوییک پلاس اتوماتیک نیز، این گروه خودروسازی مجوز افزایش قیمت برخی محصولات خود را اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش قیمت خودرو چیست؟ آیا شما نیز در این طرح فروش ثبت نام خواهید کرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو