همسر رضا رویگری درگذشت او را اعلام کرد؟ +جزئیات

منبع: شبونه

4

1401/9/19

17:25


در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر درگذشت رضا رویگری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون منتشر شده بود که در شبکه های اجتماعی به نقل از همسر او این خبر را منتشر کردند که در نهایت آقای رویگر در ویدیو این خبر را تکذیب کرد و گفت که حالش خوب است . رضا رویگری درگذشت …

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر درگذشت رضا رویگری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون منتشر شده بود که در شبکه های اجتماعی به نقل از همسر او این خبر را منتشر کردند که در نهایت آقای رویگر در ویدیو این خبر را تکذیب کرد و گفت که حالش خوب است .

همسر رضا رویگری درگذشت او را اعلام کرد؟ جزئیات

رضا رویگری درگذشت آیا؟

خبر فوت رضا رویگری صحت ندارد و این بازیگر سلامت است اما به دلیل سکته هایی که کرده قادر به انجام کارهای شخصی خود را ندارد.

رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند. کریمی که ۲۶ ساله است و ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است در گفتگویی درباره ماجرای آشنایی خود و این هنرپیشه خوش مشرب سخن گفته است. وقتی برای استقبال رفتم با رضا آشنا شدم. تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده است.

بیوگرافی

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین، در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی ، در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. وی خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.در مهر ۱۳۹۰ ویدئویی از رضا رویگری منتشر شد که، در آن رضا رویگری به خاطر بازی در برخی نقش‌ها از مردم، عذرخواهی کرد. این گمان برای مردم ایران به وجود آمده بود ، که رضا رویگری به خاطر بازی در فیلم اخراجی‌ها ۳ در نقش، میرحسین موسوی از مردم عذرخواهی کرد؛ ولی در مصاحبه‌ایی، این عذرخواهی را تکذیب کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو