بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس


منبع: تالاب

4

1401/9/19

22:28


بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

شـما فردی هستید کـه چیزهای ظریف زندگی را دوست دارید. شـما لذت فوق العاده یک کت و شلوار کاملاً دوخته شده، یک استیک خوب پخته شده، یک بطری برونلو را میدانید. اما اگر هنوز یک Keurig قدیمی در آشپزخانه خود دارید – یا بدتر از ان؛ یک مستر قهوه – شـما، دوست من، آن قدر کـه فکر می کنید پیچیده و باهوش نیستید. حتی بدتر از ان: شـما روزهای خودرا با یک جام واقعاً پایینتر از جو شروع می کنید.

 

15 نمونه از بهترین قهوه ساز در بازار

اگر می خواهید تجربه قهوه در خانه خودرا بـه چیزی ارتقا دهید کـه یک باریستای آموزش دیده بـه ان حسادت میکند، دیگر بـه دنبال ان نباشید—ما قهوه‌سازهای مورد علاقه خودرا برای شـما جمع آوری کرده‌ایم. این ها عبارتند از دستگاه هاي‌ اسپرسوساز مجلل، قهوه سازهای ماهرانه و عده اي از ابزارهایی کـه بـه طور جدی بـه نظر میرسد عصر فضا هستند کـه همگی تضمین میکنند کـه صبح شـما را بسیار خوشمزه تر میکنند.

 

1. Pasquini Livia G4

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

اگر بـه اندازه کافی برای نیروی سخت کوش مطبوعات کاخ سفید خوب اسـت «هفته گذشته تام هنکس یکی از انها را بـه عنوان هدیه بـه آن ها اهدا کرد»؛ احتمالاً بـه اندازه کافی برای شـما خوب اسـت. G4 – یک ارتقاء اساسی برای Livia 90 کـه اکنون از بین رفته اسـت – شامل یک سرگروه گرم شونده فعال، بازوهای بخار/آب گرم با اهرم و یک دیگ تبادل حرارتی 1.5 لیتری فولاد ضد زنگ «جای گزین نسخه مسی نسبتاً مستعد خوردگی» اسـت. بهتر از همه ی، G4 بـه شـما امکان می دهد ان را برای قوام قهوه برنامه ریزی کنید – بنابر این همیشه ان را همانگونه کـه دوست دارید دم کنید.

 

2. CoffeeBoxx

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

CoffeeBoxx را بـه عنوان یک Keurig در Kevlar درنظر بگیرید: در واقع تا 1500 پوند ضد له شدن اسـت. این دستگاه همچنین دارای یک مخزن ضد آب 2.5 لیتری «مناسب برای ده فنجان قهوه یا چای»؛ درزهای محکم در اطراف «برای پیش گیری از ورود هرگونه آب و گرد و غبار» و سازگار با K-Cups اسـت تا بتوانید بـه نوشیدن تمام ان ادامه دهید. از مخلوط ها و دم کرده هاي‌ مورد علاقه شـما چه در محل کار، چه در محل کمپ و چه در نزدیکی هر جایی کـه کار سخت می‌شود، CoffeeBoxx این چالش را تحمل خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه و دم کردن قهوه سرد + فواید قهوه سرد

 

3. Bonavita BV1900TS

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

برای بـه دست آوردن سرعت، اسانی و کمیت یک دستگاه قهوه قطره اي سنتی، طبق معمولً کیفیت دم را قربانی می کنید. این مورد در مورد BV1900TS Bonavita صدق نمیکند.

 

BV1900TS یکی از مهمترین اجزای دم کردن قهوه را قفل می کند: نظارت دما. آب باید گرم باشد، اما خیلی داغ نباشد و بخاری 1500 واتی Bonavita می تواند دمای دم 195-205 درجه فارن هایت ایده آل را حفظ کند و خاطرجمعی حاصل کند کـه دانه ها بـه طور کامل استخراج می‌شوند اما نسوزند. سر دوش بزرگ ان همچنین اشباع یکنواخت را در تمام زمین ها افزایش می دهد و سطحی از قوام فنجان را در حد یک ریزش معمولی فراهم می کند.

 

4. La Marzocco Linea Mini

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

Linea Mini یک اسپرسو را واقعاً با انچه از یک باریستای مجلل و آموزش دیده انتظار دارید درست می کند. ترکیب دیگ هاي‌ دوتایی با سیستم پایداری حرارتی کـه دمای آب را از مخزن تا پورتافیلتر حفظ می کند، استخراج لوبیا نقطه کانونی این دستگاه اسـت. یک مخزن آب 2 لیتری همچنین بـه این معنی اسـت کـه شـما نیازی بـه نصب خط مستقیم آب نخواهید داشت – میدانید، مگر این کـه واقعاً بخواهید تجربه کافی شاپ فانتزی را تقلید کنید.

 

5. Jura Impressa XS90

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

چند دستگاه قهوه ساز میتوانند دوازده نوشیدنی مختلف قهوه را بـه تنهایی درست کنند؟ نه زیاد. Impressa XS90 می تواند. خواه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو یا هر چیز دیگری را دوست داشته باشید، XS90 شـما را پوشش می دهد. بـه سادگی دستگاه رابا حبوبات، شیر و آب پر کنید و بقیه کار را انجام می دهد. اساساً مانند این اسـت کـه یک باریستا در خانه خود داشته باشید «منهای همه ی صحبت هاي‌ کوچک».

 

بیشتر بخوانید: عکس و متن درباره قهوه برای استوری و پروفایل

 

6. هاریو سیفون قهوه “تکنیکا” 5 فنجان

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

در حالی کـه نمیتوانیم مطمئن باشیم کـه نیکولا تسلا قهوه رابا استفاده از سیفون خلاء درست کرده اسـت – مانند Hario Technica – مطمئناً با برند او مطابقت دارد. Technica از فیزیک اساسی در دم کردن قهوه استفاده می کند: شعله باز آب را در مخزن شیشه اي بـه جوش می آورد، فشار هوا منبسط می‌شود و منقبض می‌شود و آب در تماس با دانه هاي‌ آسیاب شده قرار می‌گیرد، و همه ی ان برای سرو بـه داخل یک قفسه می ریزد. اگر این فهرست تنها از نظر میزان سودآوری بـه قهوه سازها اختصاص داده می شد، Technica قهرمان بلامنازع می شد. و یک فنجان قهوه لعنتی خوب نیز می سازد.

 

7. بوناورد برلین

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

برای علاقه مندان بـه قهوه کـه میخواهند بیشترین بازرسی ممکن را بر فنجان خود داشته باشند، Bonaverde Berlin هر کاری را انجام می دهد کـه بـه جز رشد دانه ها نباشد. این دستگاه مبتنی بر کیک استارتر برشته، آسیاب و دم میکند «کـه ادعا میکند نخستین دستگاهی اسـت کـه هر سه مورد را انجام می دهد» نظارت بی‌نظیری بر فرآیند دم‌آوری ارائه میدهد.

 

در حالی کـه فرآیند برشته کردن ممکن اسـت دلهره آور بـه نظر برسد، برلین با گنجاندن برچسب هاي‌ RFID در کیسه هاي‌ قهوه خود، بـه دستگاه شـما اجازه می دهد تا بداند چگونه هرگونه خاص از دانه قهوه باید برای بالاترین کیفیت برشته و دم شود، ان را تقریبا بی اشتباه می کند. تنها نقطه ضعف: ممکن اسـت مدتی طول بکشد تا بـه دست شـما برسد. 

 

8. Chemex Ottomatic

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

اگر سبک و طعم فوق‌العاده غیر تلخ یک Chemex همان چیزی اسـت کـه شـما بـه دنبال ان هستید، Ottomatic می تواند ان شاهکار را بدون ریختن، انتظار، ریختن و انتظار مرتبط با مدل بدون استخوان انجام دهد. قطره چکان اتوماتیک Chemex آب را تا محدوده دمایی بهینه «197.6F-204.8F» گرم می کند ودر عین حال پراکندگی یکنواختی را در سطح زمین برای استخراج اولیه ایجاد می کند. و صفحه گرم کننده ان قهوه دم شده را گرم نگه می دارد، اما نمی سوزد، بنابر این می‌توانید با سرعت خود از یک فنجان عالی لذت ببرید.

 

9. نسپرسو پرودیجیو و شیر

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

Nespresso Prodigio & Milk کـه از بزرگ ترین برند موجود دراین فهرست آمده اسـت، قهوه رابا استفاده از غلاف هاي‌ Nespresso درست می کند، در حالی کـه – درست حدس زدید – شیر کف دار را در خود جای داده اسـت. با این حال، جادوی واقعی Prodigio، اتصال بلوتوث ان اسـت. خواه غلاف هاي‌ شـما کم شده باشد یا دستگاه شـما نیاز بـه رسوب زدایی داشته باشد، فوراً بـه تلفن شـما هشدار می دهد. افزودن قابلیت برنامه ریزی برای دم کردن بـه این معنی اسـت کـه تنها زمانی کـه باید این چیز را لمس کنید، زمانی اسـت کـه یک کاپوچینوی تازه تهیه شده را بیرون می آورید.

 

10. دستگاه قطره ساز سرد شیشه یاما

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

اگر تسلا از تکنیکا استفاده میکرد، پس توماس ادیسون سازنده یاما گلس سرد قطره‌اي را داشت – با این فرض کـه دم‌نوش سرد را دوست داشت. در حالی کـه تهیه یک دمنوش سرد خوب پیچیده ترین فرآیند نیست، انجام ان با سبک و ظرافت می تواند کمی چالش برانگیزتر باشد. خوشبختانه، استایل و ظرافت در شیشه هاي‌ زیبای یاما بسیار زیاد اسـت. فقط مطمئن شوید کـه ابتدا برنامه خودرا پاک کنید. دم کردن با این دکل سه ساعت طول می‌کشد.

 

11. ترینیتی یک

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

یکیدیگر از ماء شعیر تولید شده از یک کمپین Kickstarter، Trinity One تطبیق پذیری متفاوتی با سایر آبجوهای موجود در فهرست ما دارد. این شیشه، فولاد ضد زنگ، زیبایی گردوی سیاه، ابزاری برای دم کردن فنجان از طریق ریختن روی، پرس هوا یا دم سرد دارد. بنابر این شـما بـه تنهایی محدود نمی‌شوید. برای علاقه مندان بـه قهوه کـه مجموعه اي از دم نوش هاي‌ غیر سنتی را ترجیح میدهند، Trinity One اینکار را انجام می دهد.

 

12. Wacaco Minipresso GR

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

اسپرسوی مناسب همیشه بـه یک دستگاه فانتزی بزرگ یا حتی برق نیاز ندارد. Minipresso Wacaco هیچ کدام را در خود جای نمی‌دهد و از فشار 116 PSI با مخزن آب قابل حمل 2.35 اونس برای تهیه اسپرسو تقریبا در هر جایی کـه بـه دستان خود دسترسی دارید استفاده می کند. نه، این گلوله قهوه دم 135 PSI لازم برای اسپرسوی واقعی را تولید نمی‌کند. هرچند خیلی نزدیک می‌شود. 

 

بیشتر بخوانید: انواع قهوه تجهیزات کافی شاپ قهوه فروشی

 

13. قهوه ساز 12 فنجانی استیل ضد زنگ Presto 02811

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

گاهی اوقات «قهوه خوب» از راندمان استخراج، استانداردهای SCAA و دمای تثبیت شده دم فراتر میرود. بـه نظر میرسد پرکلاتورها – برای برخی یادگارهای یک دوره گذشته – ایجاد میکنند کـه je ne sais quois مرتبط با یک فنجان قهوه ي بچه ي کودک اسـت کـه درست قبل از این کـه پیرمرد برای یک روز دیگر در خط مونتاژ بـه فورد موتورز برود سرو میشود. Presto’s 02811 با طراحی قدیمی و از جنس استنلس استیل، هم از نظر سلیقه و هم از نظر سبک با این استاندارد مطابقت دارد.

 

14. Technivorm Moccamaster KBG 741 AO

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

Technivorm Moccamaster KBG 741 AO یکیدیگر از آبجوهایی کـه شـما را بـه یادآوری تلویزیون هاي‌ آنتنی و جیفی پاپ می اندازد، سبک و جذابیتی دارد کـه یادآور زمان هاي‌ ساده تر اسـت. این توانایی دم کردن قهوه اسـت.

 

این دستگاه قطره چکان سنتی در 24 رنگ مختلف عرضه می‌شود تا با هر دکور موجود مطابقت داشته باشد یا احتمالاً بـه تنهایی یک تنظیم کننده دکور باشد. همچنین ظرفیت دم کردن شش فنجان را در شش دقیقه سریع دارد و ان دم رابا یک صفحه داغ مخصوص آماده نوشیدن نگه می دارد. پیدا کردن یک خدمه برای بـه اشتراک گذاشتن گلدان با شـما مسئولیت شماست.

 

15. AeroPress

بهترین دستگاه قهوه ساز 2023 خارجی کدام است + عکس

مقرون بـه صرفه ترین گزینه در فهرست اتفاق میوفتد کـه یکی از کامل ترین و منحصر بـه فرد ترین فنجان هاي‌ قهوه را درست می کند. AeroPress توسط آلن آدلر، مخترع Frisbee Skyro طراحی شده اسـت. «برخی افراد ممکن اسـت AeroPress رابا فرنچ پرس اشتباه بگیرند، اما در واقع برخلاف نمونه اروپایی قبلی خود اسـت.» اینکار با مخلوط کردن آب داغ با قهوه دریک محفظه پلاستیکی، هم زدن با دست و پا ودر نهایت فرو بردن مواد جامد محلول از طریق یک دستگاه کار می کند. فیلتر دایره اي کوچک نتیجه: یک شات دوتایی و متعادل «اسپرسو».

 

مانند Minipresso، فشار 10.2 PSI Aeropress چیزی نزدیک بـه یک اسپرسوی واقعی تولید نمیکند. اما اگر طعم قهوه برای کسری ناچیز از هزینه یک دستگاه اسپرسوساز خوب اسـت، چرا شکایت کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو