بازیگران دنیای ژوراسیک را در فیلم جدید Jurassic World: The Ride ببینید

منبع: گیمفا

257

1398/3/3

17:23


ستارگان سری فیلم‌های Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، کریس پرت (Chris Pratt)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و بی‌دی وانگ (BD Wong) برای ایفای مجدد نقش‌شان، اُون گرادی، کلر دیرینگ و دکتر هنری وو، امسال تابستان با Jurassic World: The Ride به پرده نقره‌ای باز می‌گردند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید پوستر جدید و تی‌وی اسپات این فیلم را در انتهای خبر مشاهده کنید.

این اولین باری است که بازیگران این فیلم با شخصیت‌های برجسته خود خارج از دنیای ژوراسیک در یک تم پارک ظاهر می‌شوند. درحالیکه بخشی از محتوای اصلی فیلم انحصارا در اختیار این گردش جدید است، اُون، کلر و دکتر وو به تعامل با دایناسورها به همراه حقایق و اطلاعات مربوط به دیدن موجودات ماقبل تاریخ می‌پردازند که اولین بار بیش از ۶۵ میلیون سال قبل، در زمین پرسه می‌زدند.

این گردش جدید خط داستانی اصلی را نشان می‌دهد که مهمانان را به گردش هیجان‌انگیزی در یک تم پارک می‌برد که در فیلم یونیورسال پیکچرز و  Amblin Entertainment، دنیای ژوراسیک، دیده‌ایم. آن با افزودن دایناسورهای برجسته فیلم ماننو Indominus rex و Mosasaurus عظیم‌الجثه در سکونتگاه طبیعی‌اش اوج می‌گیرد.

برای اولین بار طرفداران دنیای ژوراسیک این شانس را پیدا می‌کنند تا این موجود عظیم را ببینند و در رصدخانه آکواریومی بزرگش غوطه‌ور شوند. Masasaurus با قد ۶۰ فوتی و وزن ۳۰ کیلو پوندی، با جلوه‌های ویژه به خوبی مصور شده تا مهمانان را از طریق شیشه پر شده با ۳.۵ میلیون گالن آب به خوبی ببیند.

استودیو Universal Creative به همراه Industrial Light & Magiv این دایناسور را حیات بخشیده‌اند و زندگی او زیر آب را با ترکیب جلوه‌های ویژه بی‌نظیر و تکنولوژی‌های مدرن مانند استفاده از برابری محرک، تکنیکی که دیدگاه مهمان را از Mosasaurus که در تانک حرکت می‌کند، تغییر می‌دهد، نشان می‌دهند.

این تیم از نورپردازی استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود آکواریوم از روز تا شب و تغییرات دیداری با محیط در طول آب و هوا بی‌اعتدال تغییر می‌کند، بنابراین مجموعه‌ای از مهمانان بصری بوجود می‌آیند که براساس چیزی که در گردش تجربه می‌کنند، رخ می‌دهند.

فیلم Jurassic World: The Ride اساس یک بلاک‌باستر را داشته و حاصل ذهن برندگان اسکار در Universal Creative و تدوین‌گران برنده اسکار در Industrial Light & Magic و لوکاس‌فیلم و یونیورسال پیکچرز و فیلم‌سازان برجسته‌ای همچون استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کالین تروورو (Colin Trevorrow) و فرانک مارشال (Frank Marshall) است.

وقتی این فیلم امسال تابستان اکران شود، مهمانان به فضای بازسازی شده دراماتیکی می‌روند که انعکاسی از فیلم‌های موفق است. وقتی آن‌ها از صف عبور کرده و سوار قایق‌های طراحی شده شوند، وارد نواحی جدیدی می‌شوند که دایناسورها هستند. در مواجه با چنین موجوداتی، Stegosaurus و Parasaurolophus خشمگین می‌شوند درحالیکه Velociraptors و Dilophosaurus شروع به ویرانی می‌کنند و مهمانان را از بازدید کننده به طعمه تبدیل می‌کنند. وقتی Tyrannosaurus rex شروع به مبارزه با یکی از دایناسورهای جدید می‌کند، قایق‌ها ۸۴ فوت زیر آبشار می‌روند.

در مجاورت این گردشگاه، تم پارک جدیدی به نام Raptor Encounter وجود دارد که Velociraptor آبی و دوست‌داشتنی فرنچایز دنیای ژوراسیک مهمانان را رو در رو مشغول می‌کند. علاوه بر این، ناحیه جدید Dino Play، مولفه‌های آموزشی در فضای الهام بخشی دارد که کودکان از تمامی سنین می‌توانند فسیل‌های دایناسورهای بزرگ را جستجو کنند‌.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو