تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن (دختر و پسر) از معبران معتبر

منبع: شبونه

4

1401/9/20

01:10


تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن (دختر و پسر) از معبران معتبر و امامان و پیامبران تعبیر خواب مو دراوردن صورت زن و دختر و مردو  پسر چیست؟ تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن خواب موهای صورت برای مردان و زنان تعابیر متفاوتی دارد. رویا می تواند پیش بینی …

تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن (دختر و پسر) از معبران معتبر

تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن (دختر و پسر) از معبران معتبر و امامان و پیامبران تعبیر خواب مو دراوردن صورت زن و دختر و مردو  پسر چیست؟

تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد و زن

خواب موهای صورت برای مردان و زنان تعابیر متفاوتی دارد. رویا می تواند پیش بینی بهبود وضعیت مالی و همچنین رشد شغلی یا تولد پسر باشد. در عین حال این طرح شبانه می تواند در مورد نزاع ها، مشکلات، نارضایتی هشدار دهد.

رویای موهای صورت نویدبخش بهبود اقتدار او در بین همکاران و خانواده برای یک مرد است. این خواب همچنین می تواند به عنوان سود مالی قابل توجه در نتیجه سیاست و تاکتیک صحیح تعبیر شود. اگر زنی ببیند که صورتش مو دارد، خواب بیانگر این است که سعی می کند همه جا را هدایت کند. گاهی برای این کار از روش های ناشایست استفاده می کند. بهتر است رفتار او را اصلاح کنید تا از تضاد با مردم جلوگیری کنید.

اگر مردی که در واقعیت ریش می گذارد، در خواب ریش را بتراشد، خواب بیانگر آن است که او بیش از حد نرم، صمیمانه و باز است. مردم ممکن است از این ویژگی ها علیه او استفاده کنند. رویا همچنین می تواند مشکلات کار را پیش بینی کند. مخصوصاً اگر ریش بلند بود و کاملاً آن را تراشید.

محمدبن سیرین گوید: تعبیر خواب ریش، آرایش مردان و کدخدائی آنان بود و در خبر است که حق تعالی را فرشته ای است که تسبیح او این است: پاک است آن خداوندی که مردان را بیاراست به ریش‌ها و زنان را به گیسوها.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

تعبیر خواب ریش بر ده وجه است.

  • پیروی و تابع شدن
  • عز و جاه ومقام
  • مرتبه
  • هیبت
  • قدرومنزلت و مرمت
  • نیکویی
  • ازدواج
  • مال
  • فرزند
  • گرامی شدن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: روی هم رفته تعبیر خواب ریش خوب است به شرطی که به اندازه باشد. ریش به طور کلی در خواب حرمت و عزت و آبروی مرد تعبیر می‌شود.

محمدبن سیرین گوید: اگر کسی ریش‌های خود را دراز بیند به اندازه، دلیل که کار و کدخدائی او ساخته گردد، اما چون درازی وی از ناف گذشته باشد، دلیل بر غم و اندوه کند. اگر بیند ریش خود را به ناخن پیرای می‌ساخت، دلیل است کدخدایی خویش تیمار دارد. اگر بیند که ریش خودرا بر زمین می‌کشید، دلیل که اجلش نزدیک آمده باشد.

 جابر مغربی گوید: اگر بیند ریش او دراز شد، چنانکه در زیر ناف او بود، دلیل است درویش و وام دار گردد یا غم و اندوه به وی رسد و بعضی از معبران گویند: اگر کسی ریش خود را دراز بیند، نه چنانکه تا ناف بود، دلیل که مال یابد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر ریش را در وضعی غیر طبیعی ببینید خوب نیست. مثلاً یک طرف ریش بلند باشد و یک طرف آن کوتاه یا ریش را به طور دالبر قیچی کرده باشند.

لوک اویتنهاو می‌گوید: ریش بلند: ناراحتی

مطالعه تعبیر خواب سبیل و تعبیر خواب اصلاح صورت می‌تواند بیننده خواب را در درک بهتر تعبیر خواب ریش یاری نماید.

همچنین ببنید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو