فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ در زیر آب رودخانه

منبع: شبونه

4

1401/9/20

06:03


فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ در زیر آب رودخانه شکاری استادانه توسط پلنگ خالدار را در ادامه ببینید. فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ https://video.shaboneh.com/heyvanat/shekar.mp4 پلنگ هاعضوی از خانواده گربه‌سانان است. این حیوان در طیف وسیعی در جنوب صحرای آفریقا، در برخی از بخش‌های آسیای غربی و مرکزی، جنوب روسیه و در شبه قاره …

فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ در زیر آب رودخانه شکاری استادانه توسط پلنگ خالدار را در ادامه ببینید.

فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ

پلنگ هاعضوی از خانواده گربه‌سانان است. این حیوان در طیف وسیعی در جنوب صحرای آفریقا، در برخی از بخش‌های آسیای غربی و مرکزی، جنوب روسیه و در شبه قاره هند تا جنوب شرقی و شرق آسیا دیده می‌شود.

پلنگ به عنوان آسیب پذیر در فهرست قرمز خطر انقراض ذکر شده است زیرا جمعیت پلنگ به دلیل از دست دادن زیستگاه و تکه تکه شدن تهدید می شود و در بخش های بزرگی از محدوده جهانی در حال کاهش است.

فیلم وحشتناک شکار کروکودیل توسط پلنگ در زیر آب رودخانه

در مقایسه با سایر گربه های وحشی، پلنگ دارای پاهای نسبتا کوتاه و بدنی بلند با جمجمه بزرگ است. خز آن با گل رز مشخص شده است. از نظر ظاهری شبیه به جگوار است، اما دارای بدنی کوچکتر و سبک تر است و گل سرخ های آن عموما کوچکتر، متراکم تر و بدون لکه های مرکزی هستند.

همجنین ببینید:

هر دو پلنگ و جگوار که ملانیست هستند به عنوان پلنگ سیاه شناخته می شوند. پلنگ با خز استتار شده، رفتار شکار فرصت طلب، رژیم غذایی گسترده، قدرت و توانایی آن در سازگاری با انواع زیستگاه های مختلف از جنگل های بارانی گرفته تا استپ، از جمله مناطق خشک و کوهستانی، متمایز است. می تواند تا سرعت 58 کیلومتر در ساعت (36 مایل در ساعت) بدود.

قدمت اولین فسیل پلنگ شناخته شده در اروپا 600000 سال تخمین زده می شود که قدمت آن به اواخر پلیستوسن اولیه می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو