معرفی انیمیشن Puss In Boots: The Last Wish

منبع: فوت و فن

4

1401/9/20

08:01


انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) دنباله‌ای برای انیمیشنی به همین نام به شمار می‌رود که در سال 2011 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود.

معرفی انیمیشن Puss In Boots: The Last Wish

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) دنباله‌ای برای انیمیشنی به همین نام به شمار می‌رود که در سال 2011 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این انیمیشن تازه بپردازیم.

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش» نسخه‌ای فرعی از فرنچایز شرک (Shrek) به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۱ میلادی اکران شد و حالا پس از یازده سال، دنباله‌ای برای آن تحت عنوان انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» توسط استودیو دریم‌ورکس ساخته شده است. همانند فیلم قبلی، صداپیشگی شخصیت اصلی این انیمیشن را نیز آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) برعهده دارد.

داستان انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» بدین شرح است:

«گربه چکمه‌پوش متوجه می‌شود که اشیاقش به خطر و بی‌اعتنایی به ایمنی برایش دردسرساز شده است. او هشت تا از ۹ جان خودش را از دست داده و این در حالی است که هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته است. حالا او به دنبال آن است تا بار دیگر جان‌های از دست رفته خودش را بدست بیاورد.

او ماجراجویی حماسی و بزرگی را آغاز می‌کند و به جنگل سیاه می‌رود تا در آنجا ستاره آرزو را پیدا کند و جان‌های از دست رفته‌اش را بازگرداند. با این حال، او تنها یک جان دارد و برای همین نیز مجبور است تا از یار قدیمی‌اش یعنی کیتی سافت‌پاو کمک بخواهد. آن‌ها در طی مسیر خود نیز با سگی پر حرف به نام پریتو آشنا می‌شوند و این سه نفر حالا باید در سفر خود بر مشکلات غلبه کنند و در برابر شخصیت‌های شرور ایستادگی نمایند.»

صداپیشه‌های انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

همانطور که در بالا ذکر شده بود، آنتونیو باندراس که صداپیشه شخصیت اصلی گربه چکمه‌پوش در فیلم اصلی بوده، قرار است بار دیگر صداپیشگی این گربه را در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» برعهده داشته باشد. این بازیگر اسپانیایی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده و اخیرا نیز در در فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی آنچارتد (Uncharted) حضور داشته است. او علاوه بر صداپیشگی به زبان انگلیسی، نسخه ایتالیایی و اسپانیایی آن را نیز صداگذاری خواهد کرد.

سلما هایک (Salma Hayek) دیگر بازیگر فیلم اول به شمار می‌رود که بار دیگر قرار است در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» نقش کیتی سافت‌پاو یا کیتی پنجه نرم را صداپیشگی کند که همیار و دوست گربه چکمه‌پوش است. او یک گربه باهوش خیابانی و چیره دست است که در زمینه شمشیرزنی مهارت دارد و در سخنوری بسیار مستعد است.

سلما هایک بازیگری برجسته و توانمند به شمار می‌رود که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم فریدا کاهلو در فیلم فریدا (Frida) محصول سال ۲۰۰۲ میلادی شهرت دارد. او اخیرا در فیلم خانه گوچی (The House of Gucci) محصول سال ۲۰۲۱ میلادی نقش‌آفرینی کرده است.

علاوه بر آنتونیو باندراس و سلما هایک، صداپیشه‌های جدیدی در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» حضور دارند. فلورنس پیو (Florence Pugh) یکی از همین صداپیشه‌ها است که در انیمیشن تازه نقش دشمن جدید گربه چکمه‌پوش به نام گلودی‌لاکس را ایفا خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم ترسناک میدسامر (Midsommar) محصول سال ۲۰۱۹ میلادی شناخته می‌شود و این انیمیشن، اولین تجربه او در زمینه صداپیشگی به شمار می‌رود.

یکی از شخصیت‌های جالب‌توجهی که در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» معرفی خواهد شد، سگی ژولیده به نام پرو است که صداپیشگی آن را هاروی گویلن (Harvey Guillén) برعهده دارد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش زک در فیلم کمدی کارآموزی (The Internship) محصول سال ۲۰۱۳ میلادی شناخته می‌شود و سابقه صداپیشگی در سریال انیمیشنی آرچر (Archer) و منابع انسانی (Human Resources) را در کارنامه خودش دارد.

جان مولانی (John Mulaney) در نقش جک هورنر، اولیویا کولمن (Olivia Colman) در نقش ماما بیر، سامسون کایو (Samson Kayo) در نقش بیبی بیر، داوین جوی راندولف (Da’Vine Joy Randolph) در نقش ماما لونا، واگنر مورا (Wagner Moura) در نقش بیگ بد ولف، ری وینستون (Ray Winstone) در نقش پاپا بیر و آنتونی مندز (Anthony Mendez) در نقشی نامشخص از جمله دیگر صداپیشه‌های این انیمیشن به شمار می‌روند.

تاریخ اکران انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱) و همزمان با کریسمس روی پرده سینماها اکران شود.

آیا انیمیشن Puss In Boots 3 ساخته می‌شود؟

در حال حاضر استودیو دریم‌ورکس ساخت انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۳» را تایید نکرده است اما موفقیت انیمیشن دوم می‌تواند به ساخت انیمیشن سوم کمک شایانی بکند. این در حالی است که شایعاتی در مورد ساخت انیمیشن پنجم «شرک» نیز شنیده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو