پرستو صالحی به سیم آخر زد به تو ربطی نداره من کجام و چی میگم

منبع: شبونه

4

1401/9/20

11:32


پرستو صالحی ضد انقلاب شد او گفت من طرفدار شاه هستم بازیگری که از ایران مهاجرت کرده است و در چند ماه اخیر با ویدیو های مختلف جتجال ساز شده بود او در یک استوری رسما اعلام کرد که طرفدار شاه است. پرستو صالحی به کاربران حمله کرد پرستو صالحی دو سالیست که از ایران …

پرستو صالحی ضد انقلاب شد او گفت من طرفدار شاه هستم بازیگری که از ایران مهاجرت کرده است و در چند ماه اخیر با ویدیو های مختلف جتجال ساز شده بود او در یک استوری رسما اعلام کرد که طرفدار شاه است.

پرستو صالحی ضد انقلاب شد او گفت من طرفدار شاه هستم

پرستو صالحی به کاربران حمله کرد

پرستو صالحی دو سالیست که از ایران مهاجرت کرده است و به حمایت از اعتراضات پرداخته است این بازیگر بعد از این که دید دیگر پیشنهاد بازگیری ندارد ایران را ترک کرد.

همچنین ببینید: عکس افسانه بایگان زمانی که دختر شایسته ایران شد 

اعتیاد پدر

پرستو صالحی زمانی مورد توجه قرار گرفت که در برنامه ماه عسل شرکت کرد و از زندگی خصوص خانواده پرده برداشت و گفت پدرش معتاد به مواد مخدر بوده و مواد انقد او را تسخیر کرده بود که کارتن خواب شد و از خوانه فرار کرده بود و در نهایت جسد پدرش را در حالی که اوردوز کرده بود پیدا کردند.

پرستو صالحی ضد انقلاب شد او گفت من طرفدار شاه هستم

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی متولد ۱۸ آبان ۱۳۵۶ در تهران  است.

همچنین ببینید: بیوگرافی پرستو صالحی بازیگر و همسرش 

خانواده

مادرش خانه دار و پدرش تکنسین مهمات ارتش بود که در 18 فروردین 1386 درگذشت و یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی گوشه گیر نمایش است. او در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغشیرین که مهندس الکترونیک است زندگی می کند.

پرستو صالحی ضد انقلاب شد او گفت من طرفدار شاه هستم

پرستو صالحی درباره ازدواج میگوید بـه‌ نظرم ازدواج این‌ طور نیست کـه از قبل تصمیم بگیری کـه حالا می‌ خواهم ازدواج کنم، باید فردی سر راه آدم قرار بگیرد کـه مطابق میل و ایده‌ هایش باشد و آن‌ وقت تصمیم بگیری کـه می‌ خواهی ازدواج کنی. هم چنین در گفتگو‌اي گفت: مـا خانم‌هاي بازیگران خواستگار نداریم….

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو