ترسناک ترین انیمه های سریالی ؛ 12 انیمه ای که شما را تا مرگ می ترسانند

ترسناک ترین انیمه های سریالی ؛ 12 انیمه ای که شما را تا مرگ می ترسانند


منبع: فیگار

8

1401/9/20

12:25


ژانر ترسناک در انیمه یک ژانر بسیار شناخته شده و محبوب است. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های سریالی ترسناک آشنا شوید.

ترسناک ترین انیمه های سریالی ؛ 12 انیمه ای که شما را تا مرگ می ترسانند

ژانر ترسناک در انیمه یک ژانر بسیار شناخته شده و محبوب است. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های سریالی ترسناک آشنا شوید.

از دهه 1960 میلادی انیمه بخش بزرگی از رسانه‌های سرگرمی جهان را در اختیار دارد. از Pokemon گرفته تا Sailor Moon؛ انیمه‌های پرطرفدار زیادی وجود دارند که مخاطبان به تماشای آن‌ها می‌پردازند. در این میان بهترین انیمه های اکشن شمشیری طرفداران بسیار بیشتری به نسبت دیگر انیمه‌ها دارند. با این حال، بهترین انیمه های ترسناک سریالی نیز از جذابیت بسیار زیادی برخوردارند. به طور کلی، ترسناک‌ترین انیمه‌ها جزء انیمه‌های مورد علاقه بسیاری از طرفداران این نوع رسانه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران + [2023، 2022 و تمام دوران]

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

ترسناک ترین انیمه های تاریخ ژاپن

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های سریالی ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

هنگامی که نام ژانر ترسناک به گوش می‌رسد، اکثرا به یاد بهترین فیلم‌های ترسناک می‌افتند. اما انیمه‌های ترسناک نیز با وجود طرفداران نسبتاً کم، به راه خود ادامه داده و امروزه شاهد آثار بسیار زیادی در این ژانر هستیم. اگر به انیمه‌های ترسناک علاقه دارید، تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا ترسناک ترین انیمه های تاریخ را به شما معرفی نماییم.

Tokyo Ghoul

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه سریالی ترسناک

توکیو غول یک انیمه ترسناک عاشقانه است و داستان کن کانکی را دنبال می‌کند. او یک دانش آموز است که عاشق شخصی به نام ریزه می‌شود. اما دروافع ریزه یک غول است! موجودی که با تغذیه از گوشت انسان زنده می‌ماند. پس از اولین ملاقات کن و ریزه، کن متوجه می‌شود که به نحوی او تبدیل به یک نیمه انسان، نیمه غول شده است. اکنون کن باید بیامورد تا چگونه به زندگی جدیدش ادامه دهد.

داستان توکیو غول همانند رزیدنت اویل و یا مردان ایکس است. به دست آوردن قدرت‌های جدید موضوعی جدید نیست. با این حال، توکیو غول این موضوع را به خوبی نمایش می‌دهد. این انیمه تمرکز ویژه‌ای بر اکشن دارد. همچنین در توکیو غول خواهید یافت که رنگ سیاه یا سفید برای ذات موجودات زنده وجود ندارد؛ بلکه رنگ خاکستری بر بشریت غالب است.

Berserk

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

Berserk (بهترین آرک های مانگا برسرک) یکی از بهترین اقتباس‌های انیمیشنی است. فقط کسانی که آن را دیده اند می‌دانند که چقدر خوب است. Berserk یک انیمه اکشن و ترسناک دو فصله درباره گاتس است، که سفری را آغاز میکند تا سرنوشت وحشتناک خود را نادیده بگیرد و قرار است تا روز مرگش توسط شیاطین شکار شود.

او که عزم خود را جزم کرده است، تیغ Dragonslayer خود را بر میدارد و قول میدهد که از مسئول این اتفاق، انتقام بگیرد. اگر مانگا را نخوانده اید، میتوانید با این انیمه ترسناک همراه شوید.

Serial Experiments Lain

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های ترسناک سریالی

اگر با ذهنی باز به تماشای Serial Experiments Lain بنشینید، متوجه خواهید شد که این انیمه یکی از تامل برانگیزترین موارد در لیست بهترین سریال های انیمه ترسناک است. این انیمه یک داستان خطی معمولی نداردت اما برای روایت مفهوم بسار عمیقش نیازمند به شخصیت‌هایی است که داستان را پیش می‌برند.

داستان این انیمه در رابطه با دختری درونگرا به نام لاین ایواکورا است. او زندگی خانوادگی بدی داشته و همواره دچار آسیب‌های روحی شده است. در ادامه مشاهده می‌کنیم که او یک ایمیل از یکی از همکلاسی‌هایش که خودکشی کرده بود دریافت می‌کند. او به واسطه این ایمیل به یک شبکه اجتماعی راه می‌یابد که منجر به تغییر زندگی‌اش و اتفاقاتی بسیار ترسناک می‌شود. این انیمه از جایگاه ویژه‌ای در میان بهترین سریال های انیمه ترسناک برخوردار است.

Hell Girl

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه ترسناک سریالی

انیمه Hell Girl حول ایده‌های انتقام، بی‌عدالتی و ماهیت احساساتی انسان قرار دارد. یک وبسایت مخفی به نام خط تماس به جهنم وجود دارد که تنها در نیمه شب می‌توان به آن دسترسی یافت. با ورود به این سایت، شما یک زمینه سیاه با عبارت انتقام شما را خواهم گرفت” را مشاهده می‌کنید. همچنین یک کادر در این وب سایت وجود دارد که هر نامی را در آن بنویسید، آن شخص فوراً به جهنم فرستاده می‌شود.

در قسمت از این انیمه داستانی کوتاه و غیرمرتبط با قسمت‌های پیشین را روایت می‌کند. در هر قسمت شاهد رویارویی شخص متفاوتی با این وب سایت مرموز هستیم. این انیمه بهترین انیمه سریالی ترسناک محسوب می‌شود و باری دیگر به شما یادآوری می‌کند که هیچکس کاملاً گناهکار یا کاملا بی‌گناه نیست.

Vampire Hunter D: Bloodlust

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

Vampire Hunter D: Bloodlust یکی دیگر از انیمه‌هایی است که براساس رمان Vampire Hunter D ساخته شده است. اگرچه هردوی آن‌ها بسیار جذاب هستند، اما مورد دوم شهرت بسیار بیشتری داشته و از جذابیت داستانی بیشتری برخوردار است.

برداشت یوشیاکی کاواجیری از این داستان بسیار هیجان انگیز است و آن را تبدیل به اثری کرده است که بی‌شک عاشقش خواهید شد. داستان این انیمه در رابطه با یک خون آشام به نام کنت مایر لینک و اسیر انسانی او، شارلوت است.

آن‌ها در راه برای رسیدن به یک قلعه مرموز خون آشامی هستند. در همین حین، افرادی آن‌ها را تعقیب می‌کنند که قصد دارند تا شارلوت را پیش از تبدیل شدن به یک خون آشام نجات دهند. انیمیشن این انیمه بسیار با دقت طراحی شده است و روح تازه‌ای به آن می‌دهد.

Death Note

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین سریال انیمه ترسناک

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و الِ اسرارآمیز با اختلاف زیاد، نمادین‌ترین سناریو در بهترین انیمه های روانشناختی است. ایده این انیمه در رابطه با معضلات اخلافی ایجاد شده توسط یک دفترچه است که هر نامی در آن نوشته شده باشد را میکشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده میشود. این قضیه بینندگان را به فکری عمیق در رابطه با دنیای خارج از انیمه فرو میبرد.

دفترچه مرگ برای طرفداران ژانر روانشناختی یک ضرورت به حساب می‌آید و حدس زدن پایان آن تقریبا غیرممکن است. با گذشت سال‌های زیاد پس از انتشار فصل اول و نامشخص بودن وضعیت ساخت ادامه آن، همچنان دفترچه مرگ بهترین سریال انیمه ترسناک برای عده زیادی از طرفداران است.

Hellsing

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین سریال های انیمه ترسناک

در دورانی که بهترین انیمه های خون آشامی طرفدار زیادی ندارد، شاید بد نباشد تا به دهه 1990 برگردیم و باری دیگر انیمه Hellsing را مشاهده نماییک. Hellsing بهترین انیمه ترسناک سریالی است و در رابطه با شوالیه‌های پروتستان است که بر علیه خون آشام‌ها می‌جنگند.

متأسفانه انیمه Hellsing فقط برای 13 قسمت پخش شد اما خشونت بسیار بالا و اکشن آن، این انیمه را تبدیل به ترسناک ترین انیمه های تاریخ کرد. اکشن این انیمه به قدری جذاب است که حتی نام این انیمه را در میان بهترین انیمه‌های تاریخ ثبت کرد.

Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه ترسناک سریالی

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی نمیداند که آیا ادوستانش هنوز همراه او هستند یا ذهن آن‌ها هم توسط دشمن مخدوش شده است؟ انیمه Parasyte: The Maxim همانند فیلم The Thingدارای بیگانگانی است که به زمین حمله میکنند و به ذهن انسان هایی که در آنجا زندگی میکنند نفوذ می‌کنند.

یکی از این بیگانگان انگلی درحین تلاش برای نفوذ به ذهن یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام شینچی، متوجه می‌شود دیگر بیگانگان قصد کشتن او را دارند. اکنون این دو مجبور میشوند برای زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند و سناریوهای خارق‌العاده‌ای را خلق کنند. تماشای همکاری انسان و یک موجود فضایی که از زوایای مختلفی به جهان نگاه می‌کنند، می‌تواند این انیمه را وارد لیست بهترین انیمه های جنگی کند.

Shiki

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه سریالی ترسناک

روستای سوتوبا مکانی بسیار کوچک در بهترین انیمه سریالی ترسناک است که حتی به بزرگراه اصلی نیز متصل نیست. یک روز سه جسد در روستا پیدا می‌شود که هیچ دلیل منطقی‌ای برای مرگ آن‌ها وجود ندارد. اوزاکی توشیو که تنها پرشک روستا است با تردید تایید می‌کند که مرگ آن‌ها اتفاقی بوده است.

با مرگ افراد بیشتری در روستا، توشیو متوجه می شود که دهکده‌ آن‌ها مورد حمله خون آشام‌ها قرار گرفته است. Shiki یکی دیگر از بهترین سریال های انیمه ترسناک است که براساس داستان‌های خون آشام‌ها ساخته شده است.  صحنه‌های دلخراش بسیار زیادی در انیمه Shinki وجود دارند که شاید تماشای آن را برای هر کسی مناسب نکند. با این حال، Shinki یکی از متفاوت‌ترین و ترسناک ترین انیمه های تاریخ است.

Vampire Princess Miyu

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین سریال انیمه ترسناک

داستان انیمه Vampire Princess Miyu از سال 1972 آغاز می‌شود. یک دانش‌ آموز بسیار محبوب به نام میساکی در این سال درگذشت. از آن زمان، شهر یومیاما وارد دوران بسیار تاریکی شد و اسرار بسیار زیادی در این مکان شکل گرفت. در سال 1988 کوئیچی ساکاکیبارا در همان کلاس مشعول می‌شود و حال و هوای عجیب و غم‌انگیزی را تجربه می‌کند.

Vampire Princess Miyu یک انیمه ترسناک عاشقانه دیگر است که فضای ترس را به نحوی متفاوت به تصویر می‌کشد. حس پوسیدگی و کهنگی در اکثر سکانس‌های این انیمه دیده می‌شود. همچنین تاثیرگیری این انیمه از آثار استنلی کوبریک کاملاً انکار ناپذیر هستند.

From the New World

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های سریالی ترسناک, بهترین انیمه ترسناک سریالی

بیشتر داستان های دوران بلوغ نسبتاً مفید هستند اما From the New World کلیشه های این داستان ها را کاهش میدهد. داستان در رابطه با ساکی واتانابه است که قدرت های روانی خود را آزاد میکند و با دوستانش به آکادمی سیج میروند.

همه چیز آنطور که بنظر میرسد عالی نیست و ساکی شروع به پرسیدن این سوال می کند: چه اتفاقی برای کودکانی که نمی توانند قدرت‌های روانی خود را باز کنند می‌افتد؟” او با گروهی مخفی به نام گربه‌های آلوده که کودکان را میدزدند و بسیاری حقایق تکان دهنده دیگر مواجه میشود که تا انتهای داستان با آن‌ها همراه هستیم.

Yami Shibai

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

بهترین انیمه های سریالی ترسناک, بهترین انیمه های ترسناک سریالی

Yamo Shibai یکی دیگر از بهترین سریال انیمه ترسناک است. داستان این انیمه در رابطه با قصه گوی عجیبی است که ماسک زرد بر صورت می‌زند. او هنگام غروب ظاهر می‌شود و برای کودکان داستان‌های ترسناک تعریف می‌کند. هیچکس نمی‌داند که نام او چیست و یا او از کجا آمده است. تنها می‌دانند که داستان‌های او بسیار ترسناک‌ است.

همانطور که بچه‌ها به داستان‌های قصه‌گو گوش می‌دهند، بینندگان نیز شاهد روایت داستان هستند. هر قسمت بسیار کوتاه بوده و تنها در 4 دقیقه یک داستان بسیار ترسناک را روایت می‌کند. داستان هر قسمت از قسمت پیشین ترسناک‌تر است و سبک هنری خاص انیمیشن نیز به ترسناک‌تر شدن آن کمک کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های سریالی ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو