انتشار نخستین تصویر رسمی از فیلم Joker 2

منبع: گیمفا

5

1401/9/20

12:34


تاد فیلیپس نخستین تصویر رسمی از فیلم مورد انتظار Joker 2 را منتشر کرد.

انتشار نخستین تصویر رسمی از فیلم Joker 2

تاد فیلیپس نخستین تصویر رسمی از فیلم مورد انتظار Joker 2 را منتشر کرد.

فیلم Joker (جوکر) به کارگردانی تاد فیلیپس و نویسندگی اسکات سیلور در سال 2019 اکران شد و فروشی بیش از 1 میلیارد دلار را رقم زد که حیرت تمام سینماگران جهان را در پی داشت. واکین فینیکس نیز به سبب هنرنمایی مثال‌زدنی خود موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در نود و دومین دوره جوایز اسکار را تصاحب نماید.

این موفقیت‌های بزرگ باعث شد تا کمپانی برادران وارنر چراغ سبز برای ساخت دنباله فیلم جوکر را صادر نماید. این دنباله‌ که تحت عنوان Joker: Folie à Deux (جوکر: جنون مشترک) شناخته می‌شود، پس از وقایع پایانی فیلم نخست جریان داشته و میزبان حضور لیدی گاگا به عنوان هارلی کوئین خواهد بود.

با توجه به این که فیلم‌برداری این پروژه آغاز شده است، تاد فیلپیس نخستین تصویر از جوکر واکین فینیکس را در تیمارستان آرکهام منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

با توجه به روند آشفته آثار دنیای سینمایی دی‌سی که آینده آن نامشخص می‌باشد و فرنچایز بتمن مت ریوز که فعلاً خبری از آن نخواهد بود، تمام توجهات به سمت دنباله فیلم جوکر معطوف شده که طبق شایعات منتشر شده، لحنی بسیار خشن و موزیکال داشته و از قدرت خوانندگی لیدی گاگا بهره می‌برد.

فیلم مورد انتظار Joker: Folie à Deux در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو