نرگس محمدی باردار و حامله شد بازیگر سرشناس مادر شد +عکس

منبع: شبونه

3

1401/9/20

13:00


آیا نرگس محمدی باردار و حامله شد؟ تصاویری از نرگس محمدی بازیگر سرشناس کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که درباره آن نوشته شده نرگس محمدی باردار شده است گویا اضافه وزن این بازیگر سبب شده که چنین خبری درباره او مطرح شود هرچند که نرگس محمد هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است. …

آیا نرگس محمدی باردار و حامله شد؟

تصاویری از نرگس محمدی بازیگر سرشناس کشورمان در فضای مجازی منتشر شد که درباره آن نوشته شده نرگس محمدی باردار شده است گویا اضافه وزن این بازیگر سبب شده که چنین خبری درباره او مطرح شود هرچند که نرگس محمد هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

نرگس محمدی باردار و حامله شد بازیگر سرشناس مادر شد +عکس

خانم نرگس محمدی چندسالیست با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر ازدواج کرده است و حالا خبرهایی درباره باردار شدن و مادر شدن او به گوش میرسد.

این بازیگر با سریال ستایش توانست محبوبیت و شهرت زیادی به دست آورد سریالی که در سه فصل تولید شد و بازی های خانم نرگس محمدی به خوبی دیده شد.

نرگس محمدی باردار و حامله شد بازیگر سرشناس مادر شد +عکس

سوابق

نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

همچنین ببینید:

نرگس محمدی در نهم فروردین‌ماه سال ۶۴ به دنیا آمد. او فرزند بزرگ خانواده ‌است و یک خواهر و برادر دارد که پیش از او ازدواج کرده‌اند. خواهرش به هنر نقاشی مشغول است. شوهرخواهرش آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کند و محسن، برادرش نیز قبل از نرگس در چند فیلم کوتاه بازی کرده اما اکنون بازیگری را دنبال نمی‌کند. نرگس می‌گوید برای من عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است که با تمام وجود دوستش دارم.

جنجال گریم مبتدیانه در ستایش 2

این باززیگر میگوید راستش از ابتدا هم بنا بر این بود که اگر تست گریم جواب داد خودم این نقش را بازی کنم. تست گریم انجام شد و اتفاقا نتیجه قابل قبولی هم در پی داشت اما به دلیل برخی از مشکلاتی که در آ« زمان وجود داشت با هم به توافق نرسیدییم وقرار شد بازیگری دیگری برای این نقش انتخاب شود. در نهایت خانم لعیا زنگنه برای بازی در نقش «ستایش» انتخاب شدند و حتی جلوی دوربین هم رفتند اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد طرفین تصمیم گرفتند به همکاری با هم ادامه ندهند و این شد که دوستان یک بار دیگر این نقش را به من پیشنهاد دادند و در نهایت قسمت این بود که خودم این نقش را بازی کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو