استوری سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد +عکس

منبع: شبونه

4

1401/9/20

17:36


سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد این بازیگر و کارگردان به شدت از عملکرد شبکه ایران اینترنشنال انتقاد کرد و گفت که این شبکه صرفا تلاش میکند جوانان را تحریک کرده و به خیابان بکشاند و جانشان را به خطر بیاندازند. سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد سعید آقاخانی با حمله …

سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد این بازیگر و کارگردان به شدت از عملکرد شبکه ایران اینترنشنال انتقاد کرد و گفت که این شبکه صرفا تلاش میکند جوانان را تحریک کرده و به خیابان بکشاند و جانشان را به خطر بیاندازند.

استوری سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد +عکس

سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد

سعید آقاخانی با حمله شدید به این شبکه ضدانقلابی از انها انتقاد کرده که چرا به موضوعاتی همچون حمایت رئیس جمهور آذربایجان نمیپردازد که تلاش دارد استان ها آذربایجان از ایران جدا شود و یا عربستانی که حمایت میکند جزایر ایران به امارات ملحق شود؟

سعید اقاخانی اولین بار است که اظهارنظر سیاسی میکند او در حال ساخت فصل جدید سریال نون خ میباشد.

سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان سرشناس کشور در 13 اسفند 1349 در شهرستان بیجار از توابع کردستان به دنیا آمد.

استوری سعید آقاخانی شبکه ایران اینترنشنال را رسوا کرد +عکس

او در خانواده ای پرجمعیت بزرگ شد، 6 خواهر و برادر دارد و چهارمین فرزند خانواده است. سعید آقاخانی اصالتا کرد است.

سعید آقاخانی از نوجوانی عاشق تئاتر و بازیگری بود و کار خود را با بازی در تئاترهای آماتور آغاز کرد و کم کم در تئاتر بیجار به شهرت رسید. وی پس از قبولی در دانشگاه در سال ۱۳۴۸ به تهران آمد و در دوران تحصیل به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشکده تئاتر دانشگاه تهران است.

سعید آقاخانی اولین بار در سال ۱۳۷۱ یعنی در سن ۲۱ سالگی در سریال دیوان عدالت نقش کوتاهی را ایفا کرد، اما در سال ۱۳۷۲ در سریال پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری بازیگر حرفه ای تئاتر اولین بازی خود را انجام داد. اما در سال ۱۳۵۲ کار سعید آقاخانی در مجموعه طنز «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری باعث شهرت او شد. «ساعت خوش» نه تنها سعید آقایی، بلکه بسیاری از بازیگران و حتی کارگردانان و نویسندگانی که در فیلم ها و سریال های کمدی شناخته شده اند، به مردم معرفی می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو