خفن ترین انیمیشن های دیزنی [+2022، نوستالژیک و تمام دوران]

خفن ترین انیمیشن های دیزنی [+2022، نوستالژیک و تمام دوران]


منبع: فیگار

9

1401/9/20

18:12


بعد از موفقیتی که اخیرا محصول دیزنی با انیمیشن قرمز شدن کسب کرد می‌خواهیم نگاهی به بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 که در آینده می‌خواهد منتشر بشوند بپردازیم.

خفن ترین انیمیشن های دیزنی [+2022، نوستالژیک و تمام دوران]

بعد از موفقیتی که اخیرا محصول دیزنی با انیمیشن قرمز شدن کسب کرد می‌خواهیم نگاهی به بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 که در آینده می‌خواهد منتشر بشوند بپردازیم.

خفن ترین انیمیشن های دیزنی

پس از اینکه کمپانی دیزنی توسط استودیوی فاکس قرن بیست و یکم خریده شد، فهرست انیمیشن‌ها و فیلم‌های این کمپانی گسترده تر و بیشتر شد و همین امر باعث شد تا محتوای تولید شده‌ی این شبکه هم سنین مختلفی را در بر بگیرد تا خفن ترین انیمیشن های دیزنی را مشاهده کنیم.

حالا کمپانی دیزنی به همراه استودیوی پیکسار بعد از موفقیتی که پس از اکران انیمیشن قرمز شدن به دست آورد، تمرکز اصلی خودش را روی بهترین انیمیشن های 2022 گذاشت که برخی از آنها از سینما اکران می‌شوند و بعضی از آنها از سرویس استریم دیزنی پلاس که جدیدا دیزنی آن شبکه‌ی اینترنی را به جهانیان معرفی کرده پخش شوند. با ما همراه باشید تا با هم به بهترین انیمیشن های دیزنی در سال 2022 بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های نوستالژیک دیزنی

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

چه انیمیشن هایی در انتظارمان است ؟

با هم نگاهی به بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 به همراه تاریخ پخش آن‌ها بیاندازیم.

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن دیزنی 2022

انیمیشن قرمز شدن، قرار بود 11 مارچ 2022 از سینما اکران شود، اما در اقدامی عجیب که برای همه‌گیری کویید 19 بود که کمپانی دیزنی این انیمیشن را از شبکه‌ی خانگی دیزنی پلاس پخش کرد. با اینکه خیلی از کاربران به این کار دیزنی انتقاد کردند اما این انیمیشن با موفقیتی عظیم به یکی از پر بیننده‌ترین انیمیشن‌های این پلتفرم شناخته شد و باعث شد کمپانی دیزنی در انتشار انیمیشن‌هایش تغییر استراتژی پخش دهد و اکثر انیمیشن‌هایش را برای پلتفرم دیزنی پلاس برنامه ریزی کند.

Chip ‘N Dale: Rescue Rangers

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

جدیدترین انیمیشن دیزنی
  • کارگردان اکویا شوفر
  • تهیه‌کننده دیوید هابرمن و تاد لیبرمن
  • نویسنده دن گرگوری و داگ مند بر پایه چیپ و دیل: تکاوران نجات اثر تد استونز و آلن زاسلوو
  • بازیگران جان مولانی، اندی سمبرگ، ویل آرنت، اریک بانا، کیگان-مایکل کی، ست روگن، جی.کی. سیمونز و کیکی لین
  • موسیقی برایان تایلر
  • فیلم‌بردار لری فانگ

جدیدترین انیمیشن دیزنی که قرار است خرداد ماه سال 2022 از سرویس استریم دبزنی پلاس پخش شد، یک نسخه‌ی لایو اکشن از سری انیمیشن‌های چیپ و دیل که در سال 1998 پخش می‌شد، است. این انیمیشن دنباله‌ی انیمیشنی سریالی به همین نام است که از آخرین قسمتش سی سال می‌گذرد و داستان دو سنجاب معروف است که سازمان کارگاهی خودشان را راه می‌اندازند تا با جرم و جنایت مقابله کنند.

The Bob’s Burgers Movie

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

مورد انتظارترین انیمیشن دیزنی

انیمیشن The Bob’s Burgers یکی از مورد انتظارترین انیمیشن دیزنی در سال 2022 است و خلاصه‌ی داستان آن درباره‌ی سریالی تلوزیونی قدیمی به همین اسم می‎‌باشد و این انیمیشن یکی از پروژه‌های طولانی مدت کمپانی دیزنی است که از سال 2017 در دست ساخت است و سرانجام در آذر ماه همین امسال از پلتفرم دیزنی پلاس پخش شد.

صداپیشه‌های این انیمیشن، همان صداپیشه‌های قدیمی سریال هستند که باید نقش خود را دوباره ایفا کنند. فیلم این سری داستان خانواده‌ی بلچر را روایت می‌کند که برنامه‌ی تابستانی می‌چینند، اما ناگهان لوله‌ی آب لوله‌ی آب مغازه‌ی باب می‌ترکد و برنامه‌ی تابستان این خانواده را بهم می‌ریزد.

Lightyear

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی
  • کارگردان آنگوس مک‌لین
  • تهیه‌کننده گالین سوزمن
  • بر پایه باز لایتیر اثر جان لستر، پیت داکتر، اندرو استنتون و جو رنفت
  • بازیگران کریس ایوانز
  • شرکت‌های تولید والت دیزنی پیکچرز و پیکسار
  • تاریخ انتشار ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (ایالات متحده)

احتمالا مورد انتظارترین انیمیشن دیزنی در سال 2022 انیمیشن لایتییر است که داستان این انیمیشن حول محور شخصیت دوست داشتتنی دنیای داستان اسباب بازی‌ها باز لایتییر می‌باشد که با صداپیشگی بازیگر معروف، کریس ایوانز همراه است.

داستان این انیمیشن، روایت داستان باز لایتییر جوان را که چگونه از یک خلبان آموزشی تبدیل به یک تکاور فضایی می‌شود را نشان می‌دهد. انیمیشن لایتییر، در تابستان امسال در سینما اکران شد و بعد از آن در پلتفرم دیزنی پلاس برای کاربران به نمایش رفت.

Strange World

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن دیزنی 2022
  • کارگردان دان هال
  • تهیه‌کننده روی کانلی
  • فیلمنامه‌نویس کی نگوین
  • شرکت تولید والت دیزنی پیکچرز و استودیو انیمیشن والت دیزنی
  • توزیع‌کننده استودیو سینمایی والت دیزنی
  • تاریخ انتشار ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲
  • کشور ایالات متحده
  • زبان انگلیسی

جدیدترین انیمیشن دیزنی دنیای عجیب، عنوان انیمیشن بزرگ بعدی استودیوی والت دیزنی که در نوامبر سال 2022 پخش خواهد شد است، که خانواده‌ای کاوشگر را نشان می‌دهد که وارد دنیایی عجیب و خطرناک می‌شوند که موجودات خارق‌العاده‌ای در آن زندگی می‌کنند.

استودیوی دیزنی اطلاعات زیادی درباره‌ی این انیمیشن اکشن و ماجرایی خودش منتشر نکرد و خبرها حاکی از این بود که دان هال، کارگردان سری انیمیشن‌های شش قهرمان بزرگ و رایا و آخرین اژدها کارگردانی این انیمیشن را بر عهده گرفته است. به گفته‌ی دیزنی این انیمیشن قرار است از یک دنیای عجیب و جدید رونمایی کند همین امر این انیمیشن را به یکی از محبوبترین انیمیشن دیزنی 2022 تبدیل کرده است.

Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

محبوبترین انیمیشن دیزنی 2022

استودیوی فاکس قرن بیست و یک، در سال 2006 رمان شب در موزه به نویسندگی میلان ترنس را تبدیل به یک فیلم دیدنی و جذاب کرد و حالا با خریده شدن کمپانی دیزنی توسط فاکس قرن بیست و یک قصد داشتند تا با همکاری یکدیگر دنباله‌ی این لایو اکشن کمدی و زیبا را تولید کنند.

قرار بود این لایو اکشن در سال 2021 اکران شود اما استودیوی دیزنی تاریخ آن را به سال 2022 عقب انداخت تا این لایو اکشن هم تبدیل شود به از مورد انتظارترین انیمیشن دیزنی در سال 2022. این لایو اکشن، داستان نیک را روایت می‌کند که می‌خواهد کار پدرش را ادامه بدهد و به مقابله با ادم‌های شرور بپردازد که می‌خواهند دنیا را به تسخیر خود در بیاورند.

Diary Of A Wimpy Kid: Rodrick Rules

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن های 2022 دیزنی

چند هفته پیش دیزنی پلاس اعلام کرد که دنباله‌ی فیلم خاطرات یک بچه‌ی ضعیف که در سال 2016 اکران کرد همین امسال منتشر می‌کند. فیلم خاطرات یک بچه‌ی ضعیف در سال 2022 از پلتفرم دیزنی پلاس پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق و اطلاعات زیادی از این مجموعه در دسترس نیست، اما می‌توان این انیمیشن را یکی از بهترین انیمیشن های دیزنی در سال 2022 نام برد.

Untitled Carlos López Estrada Movie

بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن دیزنی

آخرین عنوان بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 بر‌میگردد به انیمیشنی که طرفداران آن را فیلم بدون عنوان کارلوس لوپز می‌خوانند. کارلوس لوپز، کارگردان انیمیشن‌ رایا و آخرین اژدها یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های سال 2021 در خبری تایید کرد که قرار است حول محور این انیمیشن دنباله‌ای بسازد و قرار است در سال 2022 یا در سال 2023 توسط دیزنی اکران شود. خبرهای زیادی از این انیمیشن در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد جزو بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 نام بگیرد.

همچنین این کارگردان در حال آماده سازی لایو اکشن رابین هود است که در سال 2023 از دیزنی پلاس قابل دسترس جهانیان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های دیزنی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین انیمیشن های دیزنی 2022

بهترین انیمیشن هایی که باید دیده بشوند کدام‌ها هستند؟

از میان بهترین انیمیشن‌های مورد انتظار دیزنی می‌توان به Lightyear و Strange World اشاره کرد که حتما باید دیده بشوند.

مورد انتظار ترین انیمیشن دیزنی در سال 2022 چه انیمیشنی است؟

از میان مورد انتظار ترین انیمیشن‌های دیزنی می‌توان به کار بدون عنوان کارلوس لوپز اشاره کرد.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین انیمیشن هایی که باید دیده بشوند کدام‌ها هستند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”از میان بهترین انیمیشن‌های مورد انتظار دیزنی می‌توان به Lightyear و Strange World اشاره کرد که حتما باید دیده بشوند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”مورد انتظار ترین انیمیشن دیزنی در سال 2022 چه انیمیشنی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”از میان مورد انتظار ترین انیمیشن‌های دیزنی می‌توان به کار بدون عنوان کارلوس لوپز اشاره کرد.”}}]}

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو