خیانت پیکه و رابطه +18 با مادر گاوی و تلافی کردن شکیرا + [عکس]

منبع: فیگار

4

1401/9/20

19:08


در خبر خیانت پیکه به شکیرا به جزئیات رابطه غیراخلاقی پیکه با مادر گاوی همبازی جوانش در بارسلونا، خواهیم پرداخت؛ همراه ما باشید.

خیانت پیکه و رابطه +18 با مادر گاوی و تلافی کردن شکیرا + [عکس]

در خبر خیانت پیکه به شکیرا به جزئیات رابطه غیراخلاقی پیکه با مادر گاوی همبازی جوانش در بارسلونا، خواهیم پرداخت؛ همراه ما باشید.

طلاق شکیرا از پیکه خبر داغ امروز فضای مجازی شده است. پس از دوازده سال زندگی مشترک، این زوج به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند. شکیرا به خیانت پیکه پی برده و دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

خیانت پیکه به شکیرا

شکیرا جواب خیانت پیکه را داد و هم‌اکنون رونمایی از نامزد خانم خواننده کنار ساحل به شدت در فضای مجازی خبرساز شده است. گفته شده که همسر سابق اسطوره بارسلونا با موج سوار 24 ساله دیده شده.

اکنون خبر رسیده این خواننده با یک استاد آموزش موج سواری 24 ساله به نام ازکوردیا وارد رابطه جدیدی شده است. شکیرا در ابتدا این خبر را شایعه دانست اما پس از اینکه عکس این دو در کنار ساحل منتشر شد مجبور به تایید آن شد.

خیانت پیکه و تلافی +18 شکیرا

علی‌رغم گزارش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، ادعای خیانت جرارد پیکه به شکیرا با مادر هم تیمی‌اش در بارسلونا صحت ندارد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند زنی که گفته می شود جرارد پیکه با او به شکیرا خیانت کرده است، مادر گاوی نیست و زن مورد نظر در واقع ۲۰ ساله و بلوند است؛ همین موضوع ماجرای همخوابی با مادر گاوی که فردی سبزه است را رد می‌کند.

در بیانیه‌ای که از سوی پیکه و‌ شکیرا خواننده مشهور بین المللی، در وبسایت موندو منتشر شده، آمده است:

ما متاسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی ما هستند، از شما می‌خواهیم به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.

با وجود اینکه آن‌ها به صورت رسمی ازدواج نکرده‌اند، این زوج مشهور از طریق وکلای خود به نحوه تقسیم اموال مشترک و نحوه نگهداری از فرزندان رسیدگی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خیانت پیکه به شکیرا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو