بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی

بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی


منبع: فیگار

6

1401/9/20

21:05


بهترین شرورهای زن دی سی جزو قوی ترین شخصیت های کمیک‌های دی‌سی و دیگر نشرها محسوب می‌شوند. با فیگار همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی

بهترین شرورهای زن دی سی جزو قوی ترین شخصیت های کمیکهای دی‌سی و دیگر نشرها محسوب می‌شوند. با فیگار همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

همانطور که ابرقهرمانان زن اهمیت دارند، ابرشرورهای زن نیز به همان اندازه مهم هستند. بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی قوی هستند و داستان‌های جالب و قدرتمندی برای خود دارند. آن‌ها زمانی که وارد میدان مبارزه می‌شوند، رحمی ندارند و بدون هیچ دلسوزی‌ای ابرقهرمانان را نابود می‌کنند.

این مورد ثابت شده است که به همان اندازه که ابرشروران مرد نمادین هستند، ابرشروران زن هم می‌توانند به اندازه آن‌ها یا حتی بیشتر طرفداران داشته باشند. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

شرورهای برتر زن در کمیک های مارول

بهترین شرور زن تاریخ سینما

بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی

  •  از هارلی کوئین تا پویزن آیوی و کیلر فراست

شما می‌توانید فهرست بهترین شرورهای زن دی سی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرورهای زن دی سی

قوی ترین ابرشرورهای زن دی سی نه تنها از زنان دیگر، بلکه از برخی ابرشرورهای مرد دیگر نیز قدرتمندتر هستند. به همین دلیل است که قوی ترین ابرشرورهای زن دی سی جایگاه ویژه‌ای در میان بهترین شرور های دی سی دارند.

در اینستاگرام بخوانید:

هرچند که تنها قدرت، دلیل محبوبیت آن‌ها نیست. تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بررسی قوی ترین ابرشرورهای زن دی سی بپردازیم.

هارلی کوئین (Harley Quinn)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین زنان شرور دی سی

هارلی کوئین نه تنها یکی از بهترین شرورهای مونث دی سی بلکه یکی از منحصر به فردترین شروران دی‌سی است. دلیل خاص بودن هارلی کوئین این است که او نه در یک کمیک، بلکه در یک سریال انیمیشنی خلق شد. شخصیت هارلی کوئین برای اولین بار در سریال Batman: The Animated Series حضور یافت و پس از محبوبیت بسیار زیاد، پای خود را به دنیای کمیک بوک باز کرد. به همین دلیل است که امروزه عده زیادی او را بهترین شرور زن دی سی می‌نامند.

اگرچه اغلب اوقات هارلی کوئین شریک جوکر در بهترین کمیک های بتمن است، اما او به قدری محبوب است که می‌توانیم او را از جوکر جدا بدانیم. البته که داستان‌های زیادی از هارلی کوئین بدون حضور جوکر وجود دارند. لازم به ذکر است که هارلی کوئین صرفا یک شرور نیست و گاهاً کارهای خوبی می‌کند. با این حال او همچنان یک ابرشرور محسوب می‌شود. شاید هارلی کوئین بزرگ‌ترین تهدید برای گاتهام نباشد، اما او همچنان یکی از محبوب‌ترین و بهترین ابرشرور های زن دی سی است.

بهترین کمیک های هارلی کویین

آماندا والر (Amanda Waller)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین ابرشرور های زن دی سی

آماندا والر هیچ قدرتی ندارد؛ البته که او به قدرت نیازی هم ندارد. زیرا آماندا، خودش یک قدرت است. او که با نام مستعار دیوار یا The Wall نیز شناخته می‌شود، یک مقام دولتی است که به نام امنیت ملی دست به هرکاری می‌زند، هرکسی را می‌کشد و هر قانونی را زیر پا می‌گذارد.

آماندا والر به سادگی یکی از قوی ترین شرور زن دی سی است. او فرمانده Taskforce X است که معمولاً با عنوان جوخه انتحاری شناخته می‌شود. جوخه انتحاری گروهی از ابرشروران است که عملیات‌های سیاهی را برای دولت انجام می‌دهند تا از میزان جرمشان کم شود. آماندا علاوه بر بی‌رحمی و نظم بالا، هوش زیادی دارد و یک استراتژیست عالی است. او حتی به هویت بتمن پی برد.

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

تالیا الغول (Talia Al Ghul)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرور های زن دی سی

تالیا که دختر راس الغول است، از هر نظر موفقیتی بیش از پدرش کسب کرده است. او یک رهبر ماهر است که فرماندهی نیروهای لیگ قاتلان و یک گروه انشعابی به نام لویاتان را بر عهده داشته است.

تالیا و بتمن مدت زیادی را عاشق یکدیگر بودند و حتی یک پسر به نام دامیان وین داشتند. با این حال، زمانی که دامیان با تالیا مخالفت کرد،‌ او به سادگی دامیان را کشت. تالیا نیز همانند آماندا والر، برای ورود به لیست بهترین ابرشرورهای زن دی سی نیازی به ابر قدرت ندارد. او هوش بسیار بالایی دارد و حتی زمانی که لکس لوتر رئیس جمهور شد و به اجبار تمام املاک خود را رها کرد، به تالیا اعتماد کرد تا آن‌ها را برای او اداره کند.

بهترین شرور های شبیه بتمن

گرنی گودنس (Granny Goodness)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین ابرشرور های زن دی سی

گرنی گودنس یکی از خدایان جدید آپوکولیپس است که وظیفه دارد دیگران را برای خدمت به دارکساید آموزش دهد. او شخصیتی واقعاً وحشتناک است که با احساسات مردم را بازی می‌کند و به شکل مادربزرگ به آن‌ها نزدیک می‌شود؛ سپس آن‌ها را به خاطر نارضایتی خود با رفتارهای سادیستی مجازات می‌کند.

در حالی که او تمام قدرت و قدرت یک خدا را دارد، این آزار روانی او است که او را به یکی از بهترین زنان شرور دی سی تبدیل می کند. به همین دلیل شخصیت بسیار منحصر به فرد و متفاوتی محسوب می‌شود.

ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ

چیتا (Cheetah)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین زنان شرور دی سی

در طول سال‌ها نسخه‌های کمی از شخصیت چیتا وجود داشته است، اما معروف‌ترین و جالب‌ترین آن‌ها دکتر باربارا آن مینروا، باستان‌شناس و زبان‌شناس ماهر و علاقه‌مند به فرهنگ گمشده آمازون است. او در طول سال‌ها دستخوش اختراعات متعددی شده است.با این حال، در تداوم فعلی‌اش، وقتی شاهزاده آمازون به ایالات متحده آمد، به واندر وومن در یادگیری زبان انگلیسی کمک کرد.

بعداً، دکتر مینروا با خدای اورزکارتاگا پیمان بست و با دادن قدرت و سرعت فوق بشری و همچنین ویژگی های مرگبار، او را به چیتا تبدیل کرد. لازم به ذکر است که او با خشمی مشابه به حیوان چیتا زندگی می‌کند. چیزی که شخصیت چیتا را جالب‌تر و البته داستان او را غم‌انگیزتر می‌کند این است که او از واندر وومن متنفر است. دلیل تنفر آن‌ها نیز این است که آن‌ها با هم دوست بودند و واندر وومن نتوانست او را از لطف ظالمانه اورزکارتاگا نجات دهد.

بهترین کمیک های واندر وومن

بانو شیوا (Lady Shiva)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرورهای زن دیسی

لیدی شیوا بدون شک بهترین شرور زن دی سی رزمی کار است. حتی یک فرقه مذهبی کامل برای ستایش قدرت‌های رزمی لیدی شیوا در دنیای دی‌سی شکل گرفت.

شیوا ارتباط زیادی با لیگ قاتلان راس الغول دارد. هرچند که او مدتی قبل از آن‌ها جدا شد و اکنون گروه قاتلان خود، لیگ سایه ها را رهبری می کند. او همچنین یک دختر به نام کاساندرا کین داشت که شاید تنها کسی باشد که می‌تواند او را در یک مبارزه شکست دهد. از آنجایی که کاساندرا با بتمن و سایر قهرمانان متحد شده است، رابطه مادر و دختری آن‌ها بسیار پیچیده است.

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

گیگانتا (Giganta)

بهترین شرورهای زن دی سی

قوی ترین شرور زن دی سی

گیگانتا دشمن واندر وومن و فلش است. او با توانایی افزایش سایز بدن خود، می‌تواند در مقابل هر حریفی با قدت‌های ماورایی ایستادگی کند.

هنگامی که او به قد معمولی خود بازگردد، همچنان در نبرد تن به تن آموزش دیده است. همچنین او یک لباس انعطاف پذیر ضد گلوله می‌پوشد که همزمان با او رشد می کند. این بدان معنی است که حتی واندر وومن هم نمی‌تواند بدون درگیری واقعی با او روبرو شود.

بهترین کمیک های دی سی 2022

ناک اوت (Knockout)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرور های زن دی سی

ناک اوت، یکی از اعضای سابق گروه Female Furies است. همچنین او به خاطر معاشقه کردن با سوپربوی و شکست دادن او در مدت کوتاهی پس از نقل مکان به هاوایی شهرت دارد.

در یک بازه زمانی از ناک اوت خواسته شد تا بخشی از جوخه انتحاری آماندا والر باشد تا با جنایت بین‌المللی مبارزه کند. او در آن زمان در کنار کاپیتان بومرنگ، ددشات، سایدآرم و کینگ شارک کار کرد. او یک جنگجو آموزش دیده و یک استاد مبارزات تن به تن است. قدرت و انرژی مافوق بشری، او را به یک حریف قدرتمند در برابر هر کسی که از مسیر او عبور می کند تبدیل می کند. ناک اوت به سادگی در لیست بهترین شرور های زن دیسی جای می‌گیرد.

بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی

سیلور بنشی (Silver Banshee)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین ابرشرورهای زن دی سی

از لحاظ فنی، دو سیلور بنشی وجود دارند که هر دو به عنوان دشمنان سوپرمن شهرت دارند. هر دو سیلور بنشی دارای قدرت‌های مافوق بشری مقاومت در برابر آسیب هستند و در مبارزه با سوپرمن و سوپرگرل، به خوبی عمل می‌کنند.

بزرگ‌ترین نقطه قوت سیلور بنشی، فریاد صوتی او است که با عنوان The Death Wail شناخته می‌شود. این فریاد صوتی او را به یکی از بهترین شرورهای مونث دی سی تبدیل کرده است که می‌تواند با یک کلمه هرکسی را بکشد. دومین سیلور بنشی نیز این قدرت را دارد که به هر زبانی صحبت کند. هردوی آن‌ها نیز توانایی برقراری ارتباط با حیوانات را دارند.

فیلم های برتر دی سی 2022 تا 2024 (DC)

بلک فایر (Blackfire)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرور های زن دیسی

بلک فایر بیشتر به عنوان دشمن مشهور تیتان‌های جوان و استارفایر که او نیز جزو تیتان‌های نوجوان است شناخته می‌شود. بلک فایر این قدرت را دارد که اشعه ماوراء بنفش را جذب کند و آن‌ را به سلاح مرگباری تبدیل کند که “بلک بولت” نامیده می‌شود. او می‌تواند تشعشعات را به انرژی تبدیل کند و این به او قدرت  و استقامت فوق بشری می‌دهد.

نه تنها قدرت‌های ماورایی، بلکه مهارت های رزمی بلک فایرز قوی است. او می تواند برای مدت طولانی بدون غذا و نوشیدنی زنده بماند مگر اینکه نیاز به تقویت زیادی داشته باشد.

سریال های برتر دی سی 2022 (DC)

قائورا (Faora)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین زنان شرور دی سی

فائورا همانند سوپرمن اهل کریپتون است. او دارای قدرت های کریپتونی معمولی (نه همانند شخص سوپرمن) مانند قدرت مافوق بشری، توانایی نابودی اجسام جامد با دست خالی، سرعت و استقامت فوق بشری است. او همچنین دارای دید اشعه ایکس، تلسکوپی و میکروسکوپی، قدرت منجمد کردن اشیا با نفس خود و توانایی پرواز است.

چیزی که او را متمایز می کند این است که او همچنین یک رزمی کار ماهر کریپتونی است. همچنین او به عنوان یکی از کشنده‌ترین و بهترین شرور های زن دی سی اهل کریپتون زنده محسوب می‌شود. او هر بار که سر راه سوپرمن قرار می‌گیرد، یک مبارزه واقعی به راه انداخته است.

دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است

جینکس (Jinx)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرور زن دیسی

جینکس رئیس گروه Fearsome Five و یک جادوگر قدرتمند است که از نیروی زمین قدرت می گیرد. او باید پابرهنه باشد و همیشه هر دو پایش را روی زمین نگه دارد تا از تمام قدرت خود استفاده کند.

هنگامی که او قدرت کامل دارد، می‌تواند بادهای شدید را ایجاد کند، شعله های زمردی را به وجود آورد، اجسام جامد را متلاشی کند، زلزله به راه بیاندازد، توهم ایجاد کند و از هر خطری آگاه شود. جینکس چندین بار با تایتان‌های نوجوان جنگیده است و ثابت کرده است که یک دشمن قوی برای آنهاست.

شرورانی از MCU که با قهرمان مشکل شخصی داشتند

افسونگر (Enchantress)

بهترین شرورهای زن دی سی

قوی ترین شرور زن دی سی

افسونگر یک جادوگر قدرتمند است که می تواند انرژی را دستکاری کرده و از آن به طرق مختلف استفاده کند. او می‌تواند از درون اجسام جامد بگذرد و یا از انرژی برای درمان و تلپورت به مکان دیگر استفاده کند. در گذشته، افسونگر همزمان واندر وومن، سایبورگ و سوپرمن را نابود کرده و کشت.

اگرچه قدرت‌های او از زمان جدایی‌اش از ژوئن مون نامنظم شده است، اما او همچنان در رتبه چهارم بهترین شرورهای زن دیسی است زیرا پیشینه او، قدرتی کم‌نظیر را داشته است.

خاص ترین لباس شرورها در انیمه های شونن

لایو وایر (Livewire)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرورهای مونث دی سی

قبل از انیکه لزلی ویلیس به عنوان یک شرور شناخته شود، مجری یک رادیور بود که از شکست‌های سوپرمن و موفقیت‌های لکس لوتر لذت می‌برد. یک روز هنگامی که او درحال مجری‌گری بود، یک سیم برق را لمس کرد که به او قدرت فرابشری داد و او را تبدیل به لایو وایر کرد.

قدرت او شامل توانایی کنترل الکتریسیته و تبدیل بدنش به رسانای الکتریسیته است. او می‌تواند انفجارهای رعد و برق ایجاد کند و از طریق هر چیزی که رسانای جریان الکتریکی است حرکت کند.

پولدارترین ابرشروران در دنیای سینمایی مارول

پویزن آیوی (Poison Ivy)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرور های زن دیسی

پویزن آیوی یک شرور طرفدار محیط زیست است که تمایل زیادی به طبیعت و زمین دارد. او بارها با بتمن روبرو شده و مبارزه‌ای بزرگ با او انجام داده است. قدرت های او شامل توانایی کنترل تمام گیاهان است. بدین صورت، تمام طبیعت به خواسته‌های او گوش می‌دهند.

به عنوان یک گیاه شناس و زیست شناس، آیوی گیاهان جهش یافته‌ای ایجاد کرده است که کشنده هستند و می‌توانند از زمین بیرون بیایند و با خفه کردن قربانی، او را بکشند. همچنین او مهارت های مبارزه تن به تن استثنایی دارد و از آن مهارت ها علیه بتمن و دیگر ابرقهرمانان استفاده کرده است.

بهترین شروران دنیای سینمای ترسناک که از قهرمان محبوب تر هستند

کیلر فراست (Killer Frost)

بهترین شرورهای زن دی سی

بهترین شرورهای زن دیسی

کیلر فراست به عنوان بهترین شرور زن دی سی در رتبه اول این لیست قرار می‌گیرد. در واقع کیلر فراست سه زن مختلف است: کریستال فراست، لوئیز لینکلن، و کیتلین اسنو. کریستال فراست اول توانایی این را داشت که گرما را از انسان بگیرد و بدن او را منجمد کند. او پس از به دست آوردن قدرت خود دست به کشتار زد و در نهایت پس از جذب قدرت بیش از حد، کشته شد.

لوئیز لینکلن، کیلر فراست شماره دو، دوست و همکار کریستال فراست بود. او به اندازه کریستال فراست بی‌رحم بود و فایر استورم را مقصر مرگ کریستال می‌دانست و روح خود را برای قدرت بیشتر فروخت.

کیتلین اسنو، کیلر فراست شماره سه، پس از فراخوانی برای تحقیق در مورد یک خودکشی که توسط ماموران H.I.V.E که قصد کشتن او را داشتند، تبدیل به کیلر فراست شد. هر یک از این سه کیلر فراست، به اندازه‌ای نمادین بودند که آن را در رتبه اول لیست بهترین ابرشرورهای زن دی سی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شرورهای زن دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون قوی ترین شخصیت های کمیک شرورهای برتر زن در کمیک های مارول بهترین شرور زن تاریخ سینما هارلی کوئین آماندا والر تالیا الغول گرنی گودنس چیتا بانو شیوا گیگانتا ناک اوت سیلور بنشی بلک فایر قائورا جینکس افسونگر لایو وایر پویزن آیوی کیلر فراست بهترین شرور های دی سی هارلی کوئین Harley Quinn بهترین کمیک های بتمن بهترین کمیک های هارلی کویین آماندا والر Amanda Waller عجیب ترین ابرشرور های دی سی تالیا الغول Talia Al Ghul بهترین شرور های شبیه بتمن گرنی گودنس Granny Goodness ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ چیتا Cheetah بهترین کمیک های واندر وومن بانو شیوا Lady Shiva بهترین ابرقهرمانان زن دی سی گیگانتا Giganta بهترین کمیک های دی سی 2022 ناک اوت Knockout بدترین سوتی ها در فیلم های دی سی سیلور بنشی Silver Banshee فیلم های برتر دی سی 2022 تا 2024 DC بلک فایر Blackfire سریال های برتر دی سی 2022 DC قائورا Faora دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است جینکس Jinx شرورانی از MCU که با قهرمان مشکل شخصی داشتند افسونگر Enchantress خاص ترین لباس شرورها در انیمه های شونن لایو وایر Livewire پولدارترین ابرشروران در دنیای سینمایی مارول پویزن آیوی Poison Ivy کیلر فراست Killer Frost قدرتمندترین شرورهای مارول که ابرقدرت ندارند معرفی بهترین کمیک های بلک آدام بهترین فیلم های 2023 که قبل از مرگ باید دید ایستراگ های برتر در فیلم های دی سی تمام فیلم های کنسل شده دنیای سینمایی دی سی نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو