ویژگی خیابان شیخ زاید در شهر دبی

ویژگی خیابان شیخ زاید در شهر دبی


منبع: آرگا

4

1401/9/20

21:07


خیابان شیخ زاید یکی از مهم ترین بزرگراه های دبی است. این شاهراه هشت بانده بوده و دور تا دور آن را دیواره ها بلند شیشه ای به رنگ کروم احاطه کرده اند. این خیابان ها بسیار تماشایی و دیدنی هستند.

دبی یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری دنیا است. شهری که به واسطه مدرن ترین و لاکچری ترین سازه های خود در دنیا شناخته می شود. در سفر به این شهر توریستی دنیا می توانید با جاذبه های متعددی رو به رو شوید. خیابان شیخ زاید نیز یکی از شاهراه های ارتباطی مهم در این شهر بوده که شکل و شمایلی متفاوت با بزرگراه های دنیا دارد.

خیابان شیخ زاید

معرفی خیابان شیخ زاید

همانطور که اشاره شد این خیابان یکی از بزرگ ترین شاهراه های اصلی در در دبی به شمار می آید. ویژگی های متعددی موجب شده تا این بزرگراه شناخته شده باشد و اهمیت زیادی برای گردشگران دارد. این منطقه اقتصادی مدرن بوده و نوع معماری آن نیز بسیار متفاوت است.

زیبایی بزرگراه شیخ زاید

با توجه به اینکه این شاهراه از مسیر اقتصادی و مدرن شهر عبور می کند، نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته و مسیرهای اصلی اقتصادی را به یکدیگر متصل می کند. این بزرگراه با نام های دیگری نیز شناخته می شود.

آشنایی با بزرگراه شیخ زاید

این مکان امروزه از مکان های دیدنی دبی به شمار می آید. اگر می خواهید، مکان های دبی را بشناسید و بدانید که در سفر به دبی باید از کدام مکان های دیدنی دبی بازدید کنید؟ باید به لینک مراجعه کنید و با جاذبه های این شهر بیشتر آشنا شوید.

بزرگراه شیخ زاید

ویژگی های بزرگراه شیخ زاید:

این بزرگراه بسیار عریض بوده و یک بزرگراه هشت بانده می باشد. برج های شیشه ای و بلندی که در این خیابان طراحی شده اند، یکی از بارزترین ویژگی های آن بوده که این خیابان ها را متمایز کرده است. این برج های بلند و شیشه ای که به رنگ کروم هستند، دور تا دور خیابان را احاطه کرده اند. ترکیب کرومی و استیل و شیشه در این سازه موجب شده تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

شکوه بزرگراه شیخ زاید

خیابان شیخ زاید در واقع یکی از بزرگ ترین شاهراه ها بوده و برای تماشای چشم اندازهای مرتفع و زیبای شهر می توانید از آن استفاده کنید. در این ارتفاعات می توانید، شاهد آسمان خراش های اطراف باشید و زیبایی خیره کننده آن ها را مشاهده کنید.

بزرگراه شیخ زاید دبی

این خیابان یک مکان مناسب برای گردش نیز می باشد. وجود مراکز خرید مشهور در این منطقه موجب شده تا امکان تفریح را داشته باشید. این خیابان یکی از بهترین دیدنی های دبی به شمار می آید و یک مکان بسیار متفاوت بوده که می توانید از نزدیک آن را ببینید.

دیدنی های دبی:

همانطور که می دانید، دبی دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. برج خلیفه که یکی از مشهورترین سازه های این شهر بوده با برخورداری از ویژگی های معماری مدرن توجه علاقمندان زیادی را جلب کرده است. ساحل جمیرا، ساحل لامر، موزه آینده دبی و … از دیگر جاذبه های این شهر هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو