تایید ماه پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer

منبع: زومجی

4

1401/9/20

21:14


تایید ماه پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer

بهمن ۱۴۰۰ بود که استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل رسما اعلام کرد انیمه Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماه پخش فصل جدید انیمه شیطان کش مشخص شده است. استودیو یوفوتیبل تایید کرد که پخش فصل سوم انیمه Demon Slayer از ماه آوریل ۲۰۲۳ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد، اما اکنون اطلاعات بیشتری از زمان دقیق‌تر فصل سوم انیمه Kimetsu no Yaiba در دسترس نیست.

فصل سوم انیمه شیطان کش براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شده است. همچنین تایید شد که قسمت اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc یک رویداد ویژه خواهد بود که مدت زمان آن حدود یک ساعت است. علاوه‌براین، کرانچی‌رول به مناسبت پخش فصل سوم انیمه شیطان کش برنامه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba -To the Swordsmith Village را برای تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی کرده است.

تانجیرو و اینوسکه ستون فقرات قطار را قطع می‌کنند انیمه شیطان کش

این برنامه ویژه شامل قسمت ۱۰ و ۱۱ آرک داستانی Entertainment District و قسمت اول آرک داستانی Swordsmith Village خواهد بود. این برنامه ویژه قرار است در بیش از ۸۰ کشور دنیا با کیفیت 4K و صدای بهبودیافته در سالن‌های سینما نمایش داده شود تا طرفداران را آماده فصل سوم انیمه شیطان کش کند. همچنین در شهرهای توکیو، لس آنجلس، پاریس، برلین، مکزیکوسیتی، سئول و تایپه شاهد حضور عوامل تولید انیمه Demon Slayer خواهیم بود.

اتفاقات فصل سوم انیمه Demon Slayer در بین چپترهای ۱۰۰ تا ۱۲۷ مانگا شیطان کش رخ خواهد داد که تانجیرو در حال سفر به روستایی از شمشیرسازان است تا تیغه‌اش را پس از یک نبرد سخت بازسازی کند. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است. 


نظرات


تصویری


ویدئو