عینک هوشمند هواوی Vision Glass رونمایی شد

منبع: تکراتو

4

1401/9/20

21:33


عینک هوشمند هواوی Vision Glass معرفی شد. این عینک هوشمند بسیار ظریف و سبک است و از فناوری نمایشگر “Micro OLED” بهره می‌برد.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass رونمایی شد

عینک هوشمند هواوی Vision Glass معرفی شد. این عینک هوشمند بسیار ظریف و سبک است و از فناوری نمایشگر “Micro OLED” بهره می‌برد.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass توسط غول چینی دنیای تکنولوژی و ابزارهای مخابراتی، با برچسب قیمتی 431 دلار معرفی شد. این عینک تائیدیه TUV Rheinland برای انتشار نور آبی کم و محافظت از چشم‌ها را بدست آورده است که نشان می‌دهد استفاده طولانی‌مدت از آن آسیبی به چشم‌های شما نمی‌زند. عینک هوشمند هواوی بسیار سبک و ظریف است و تنها ۲۱ میلی‌متر ضخامت و ۱۱۲ گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید: عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 رونمایی شد

معرفی عینک هوشمند هواوی Vision Glass

هواوی از یک عینک هوشمند جدید به نام Vision Glass رونمایی کرد. این عینک قادر به نمایش محتواهای دستگاه‌های مختلفی مثل گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر روی شیشه‌های جلویی خود است.

عینک Huawei Vision Glass بسیار ظریف و سبک‌وزن بوده و فقط ۲۱ میلی‌متر ضخامت و ۱۱۲ گرم وزن دارد. این عینک برای استفاده‌های طولانی‌مدت بسیار مناسب است و ظاهری شبیه به عینک‌های آفتابی با طراحی آینده‌نگرانه دارد.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass

ویژگی دیگر این عینک آن است که پدهای بینی آن قابل‌تنظیم هستند و می‌توان آن‌ها را در سه موقعیت مختلف بسته به نیاز کاربر تنظیم کرد‌.

دسته‌های عینک نیز کاملا منعطف هستند که باعث می‌شوند این عینک هوشمند برای همه کاربران قابل‌استفاده باشد. عینک Vision Glass همچنین دارای قابلیت تنظیم Myopia با زاویه ۵۰۰ درجه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون پوشیدن عینک طبی خود به‌طور واضح همه چیز را ببینند. این عینک همچنین قابلیت تا شدن و گذاشتن در جعبه را دارد.

عینک ویژن گلس جدید هواوی قادر به نمایش یک نمایشگر مجازی ۱۲۰ اینچی با میدان دید فراگیر است. این عینک مجهز به دو نمایشگر مستقل micro OLED بوده که دارای وضوح ۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل (فول اچ‌دی) و حداکثر روشنایی ۴۸۰ هستند و ۹۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass

این عینک همچنین تائیدیه TUV Rheinland برای انتشار نور آبی کم و محافظت از چشم‌ها را دریافت کرده است. یک دکمه مخصوص نیز روی آن وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن روشنایی نمایشگرها را تا پنج سطح، بسته به شرایط نوری محیط اطراف تنظیم کنند‌.

در بخش صوتی نیز عینک Huawei Vision Glass از یک طراحی آکوستیک باز بهره می‌برد و مجهز به یک اسپیکر دوگانه فوق‌نازک ۱۲۸ میلی‌متری و یک تراشه صوتی PA است که باعث کاهش نشت صوتی و ارائه یک تجربه صوتی کاملا غنی خواهد شد. همانطور که گفته شد این عینک با انواع گوشی‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها سازگار است و می‌تواند محتواهای آن‌ها را نمایش دهد‌.

عینک Huawei Vision Glass به قیمت ۴۳۱ دلار عرضه شده و پیش‌سفارش آن از امروز قابل انجام است. فروش این محصول نیز از پنجم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عینک هوشمند هواوی Vision Glass چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو