احتمال برگزاری یک رویداد اختصاصی ایکس باکس در اوایل ۲۰۲۳

منبع: زومجی

4

1401/9/20

22:11


احتمال برگزاری یک رویداد اختصاصی ایکس باکس در اوایل ۲۰۲۳

براساس گزارش جز کوردن از وبسایت Windows Central، مایکروسافت احتمالاً برنامه‌ای در قالب یک رویداد اختصاصی (شبیه به رویدادهای X0 پیش از دوران کرونا) را برای سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده باشد تا لاین آپ پیش روی بازی‌های ایکس باکس را به طرفداران نمایش دهد. رویداد قبلی X0 در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و در آن بازی‌هایی مانند Grounded و Everwild به نمایش گذاشته شدند.

کوردن در ادامه اضافه می‌کند که این اطلاعات ازطریق شایعات و منابع تأیید نشده به‌دست او رسیدند و اینکه امیدوار است واقعیت داشته باشند. او همچنین عدم حضور پر رنگ مایکروسافت در گیم اواردز ۲۰۲۲ را در نتیجه‌ی یکی از «کندترین» سال‌های عملکرد ایکس باکس در چند سال اخیر معرفی کرده و این درحالی است که خود کوردن قبلاْ اعلام کرده بود که مایکروسافت احتمالاْ به دلایل نظارتی و قانونی ترجیح می‌دهد از انتشار اخبار جدید در The Game Awards 2022 خودداری کند.

براساس شنیده‌ها، مایکروسافت عمداً از معرفی یا نمایش بازی‌های جدید خود در گیم اواردز ۲۰۲۲ خودداری کرده و دلیل این تصمیم در بررسی نهادهای نظارتی ریشه دارد. کوردن همچنین به این نکته اشاره داشته که لغو برنامه‌های سونی در گیم اواردز نیز به‌دلیل جلوگیری از ارسال پیام اشتباه به نهادهای نظارتی بر سر قرارداد اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت بوده است. این در شرایطی است که گفته می‌شود CMA از همین مقاله کوردن هم استفاده کرده تا نمونه‌ای از برنامه‌های ایکس باکس برای تعداد بالای بازی‌های انحصاری را یادآور شود.

لوگوی ایکس باکس روی سری ایکس

قبلاً فیل اسپنسر هم با اشاره به اینکه سال ۲۰۲۲ سال کم کاری برای استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس بوده، از هیجان خود برای سال بعد سخن گفته بود. سال ۲۰۲۲ با ۵ بازی استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس به پایان می‌رسد. بازی Pentiment از استودیوی آبسیدین تنها بازی جدیدی است که امسال از Xbox Game Studios عرضه می‌شود. اما در سال ۲۰۲۳ بازی‌هایی مانند Redfall از استودیوی آرکین را داریم که به همراه بازی Starfield از بتسدا به‌دست طرفداران می‌رسند.

در پایان شما هم می‌توانید انتظارات خود را از آثار جدید استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو