باکس آفیس | فروش ضعیف فیلم Black Panther 2 در آستانه اکران Avatar 2

منبع: گیمفا

4

1401/9/21

11:10


فیلم Black Panther 2 در پنجمین هفته اکرانش با فروش اندکش در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت تا همه چشم انتظار اکران فیلم Avatar 2 باشند.

باکس آفیس | فروش ضعیف فیلم Black Panther 2 در آستانه اکران Avatar 2

فیلم Black Panther 2 در پنجمین هفته اکرانش با فروش اندکش در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت تا همه چشم انتظار اکران فیلم Avatar 2 باشند.

فیلم پلنگ سیاه ۲ (Black Panther 2) در پنجمین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever) این هفته در فروش آخر هفته خودش در داخل آمریکا به فروش ۱۱ میلیون دلاری بسنده کرده است.

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» پس از پنج هفته اکران در داخل آمریکا توانسته رقم ۴۱۰ میلیون دلار را بدست بیاورد. از سوی دیگر نیز در فروش خود در خارج از آمریکا در این هفته ۱۱٫۸ میلیون دلار کسب کرد تا فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۳۵۸ میلیون دلار برساند و با این احتساب، این فیلم تاکنون به فروش جهانی ۷۶۸ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water)

این در حالی است که همه افراد چشم انتظار اکران فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) در هفته آینده هستند و گزارش‌ها حاکی از آن است که این فیلم در اولین هفته اکرانش در داخل آمریکا احتمالا به فروشی ۲۰۰ میلیون دلاری دست پیدا خواهد کرد.

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته فیلم شب خشونت‌آمیز (Violent Night) محصول کمپانی یونیورسال قرار دارد که این آخر هفته با کسب فروش ۸٫۷ میلیون دلار، فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۲۶٫۷ میلیون دلار رساند.

این فیلم در دومین هفته اکرانش در خارج از آمریکا نیز توانست به فروش ۴٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند و فروش بین‌المللی خود را به رقم ۱۵٫۱ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و خارجی آن می‌توان گفت که این فیلم پس از دو هفته فروش جهانی ۴۱٫۸ میلیون دلاری داشته است.

انیمیشن دنیای عجیب (Strange World) با کسب فروش ۳٫۶ میلیون دلاری در این آخرهفته در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این انیمیشن که سومین هفته اکرانش را پشت سر گذاشته، تاکنون ۳۰٫۴ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۲۳ میلیون دلار در خارج از آمریکا فروش داشته که جمعا فروش جهانی ۵۳٫۴ میلیون دلاری را برای آن به ارمغان آورده است.

انیمیشن گربه چکمه‌پوش ۲ (Puss In Boots 2)

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss In Boots: The Last Wish) به تازگی اکران خود در خارج از آمریکا را شروع کرده و توانست به فروش بین‌المللی ۸٫۹ میلیون دلاری دست پیدا کند اما این فیلم هنوز در داخل آمریکا به روی پرده سینماها نیامده است.

در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم منو (The Menu) قرار دارد که این آخر هفته تنها ۲٫۷ میلیون دلار کسب کرده است تا فروشش در داخل آمریکا پس از چهار هفته به ۲۹ میلیون دلار برسد. این فیلم در خارج از آمریکا نیز ۲۸٫۷ میلیون دلار فروش داشته که فروش جهانی‌اش را به رقم ۵۷٫۷ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم تعلق خاطر (Devotion) با کسب فروش ۲ میلیون دلاری در این آخر هفته در رده پنجم جدول باکس آفیس ایستاده است. این فیلم پس از سه اکران روی پرده سینماها به فروش داخلی ۱۷ میلیون دلاری دست پیدا کرده است. فروش اندک فیلم‌ها در این هفته همگی نشان دهنده آرامش قبل از طوفان برای اکران فیلم «آواتار: راه آب» است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Black Panther: Wakanda Forever۱۱
۲Violent Night۸٫۷
۳Strange World۳٫۶
۴The Menu۲٫۷
۵Devotion۲
۶Black Adam۱٫۳
۷The Fabelmans۱٫۲
۸Met Opera: The Hours۷۹۰ هزار دلار
۹I Heard the Bells۷۵۰ هزار دلار
۱۰Spoiler Alert۷۰۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو