جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ God of War Ragnarok به صدر جدول بازگشت

منبع: گیمفا

5

1401/9/21

14:35


در هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش 32 درصدی فروش بازی God of War Ragnarok و در نتیجه بازگشت انحصاری سونی به صدر جدول هفتگی بریتانیا بودیم.

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ God of War Ragnarok به صدر جدول بازگشت

در هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش 32 درصدی فروش بازی God of War Ragnarok و در نتیجه بازگشت انحصاری سونی به صدر جدول هفتگی بریتانیا بودیم.

بازی اکشن ماجرایی ساخته‌ی سانتا مونیکا (Santa Monica) به لطف پر شدن ذخایر کنسول پلی استیشن 5 در بریتانیا این رشد فروش را تجربه کرد. God of War Ragnarok دارای یک باندل کنسول پلی استیشن 5 نیز هست. این در حالی است که صدرنشین هفته‌ی گذشته یعنی FIFA 23 با افت فروشی 18 درصدی به رتبه‌ی دوم سقوط کرد. Call of Duty: Modern Warfare هم با 14 درصد افت فروش یک پله پایین‌تر آمد و به رتبه‌ی سوم رسید.

بازی Pokémon Violet علی رغم افت فروشی 12 درصدی به رتبه‌ی چهارم صعود کرد. Pokémon Violet در واقع جای خود را با یک انحصاری دیگر از نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe عوض کرد. Mario Kart 8 Deluxe این هفته با افتی 32 درصدی به رتبه‌ی پنجم رسید. این بازی بخش بزرگی از باندل‌های سوییچ در جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری بود.

این هفته شاهد عرضه‌ی یک بازی جدید بودیم و آن نسخه‌ی فیزیکی Cuphead از Iam8bit بود که به رتبه‌ی هجدهم جدول بسنده کرد. بازی جدید هفته‌ی گذشته یعنی The Callisto Protocol این هفته با افت فروشی 69 درصدی از رتبه‌ی ششم به رتبه‌ی دوازدهم جدول رفت. با این حال Need for Speed Unbound که هفته‌ی اول ناامیدکننده‌ای را داشت این هفته تنها 13 درصد افت فروش داشت که رقم بسیار خوبی برای هفته‌ی دوم است.

یکی از رشدهای قابل توجه این هفته مربوط به بازی Just Dance می‌شود که با رشد سه پله‌ای به رتبه‌ی یازدهم رسید. بازی یوبی‌سافت (Ubisoft) با 17 درصد رشد فروش در هفته‌ی سوم خود جزو عناوین موفق Just Dance بوده است. تعداد وسیعی از بازی‌های Super Mario هم این هفته رشد فروش داشته‌اند، با این حال خبری از هیچ کدام غیر از Mario Kart 8 Deluxe در فهرست 10 برتر نبود.

شما می‌توانید در ادامه فهرست کامل ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبهنام بازی
۱.God of War Ragnarok
۲.FIFA 23
۳.Call of Duty: Modern Warfare 2
۴.Pokémon Violet
۵.Mario Kart 8 Deluxe
۶.Nintendo Sports Resort
۷.Pokémon Scarlet
۸.Sonic Frontiers
۹.Animal Crossing: New Horizons
۱۰.Minecraft (Switch)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو