اخبار تعطیلی مدارس آلودگی هوا اراک ، تبریز ، اصفهان ، مشهد دوشنبه 21 آذر 1401

منبع: شبونه

5

1401/9/21

15:30


اخبار تعطیلی مدارس اراک ، تبریز ، اصفهان ، مشهد ، کرمان فردا دوشنبه 21 آذر 1401 به همراه جزئیات اخبار تعطیلی مدارس فردا در شهرهای مختلف را در ادامه این صفحه بخوانید. اخبار تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا در شهرهای مخلتف کشورمان باعث شده سلامتی دانش اموزان به خطر بی افتد مدارس تهران و …

اخبار تعطیلی مدارس آلودگی هوا اراک ، تبریز ، اصفهان ، مشهد دوشنبه 21 آذر 1401

اخبار تعطیلی مدارس اراک ، تبریز ، اصفهان ، مشهد ، کرمان فردا دوشنبه 21 آذر 1401 به همراه جزئیات اخبار تعطیلی مدارس فردا در شهرهای مختلف را در ادامه این صفحه بخوانید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا

آلودگی هوا در شهرهای مخلتف کشورمان باعث شده سلامتی دانش اموزان به خطر بی افتد مدارس تهران و البرز فردا به دلیل الودگی هوا تعطیل شد اما مدارس سایر شهرهای الوده هنوز تعطیلی نشده و همین سوالیست برای دانش اموزان که آیا فردا به مدرسه بروند یا خیر.

فردا فقط مدارس تهران و البرز تعطیل است و هنوزی درباره تعطیلی سایز شهرها خبری اعلام نشده است امکان دارد در ساعات پایانی شب خبر تعطیلی مدارس فردا اعلام شود که در این صفحه اطلاع خواهیم داد.

آلودگی هوا شامل مواد شیمیایی یا ذرات موجود در هوا است که می تواند به سلامت انسان، حیوانات و گیاهان آسیب برساند. به ساختمان ها نیز آسیب می رساند. آلاینده های موجود در هوا اشکال مختلفی دارند. آنها می توانند گاز، ذرات جامد یا قطرات مایع باشند.

منابع آلودگی هوا

آلودگی به طرق مختلف وارد جو زمین می شود. بیشتر آلودگی هوا توسط افراد ایجاد می شود که به شکل گازهای گلخانه ای از کارخانه ها، اتومبیل ها، هواپیماها یا قوطی های آئروسل است. دود سیگار دست دوم نیز آلودگی هوا محسوب می شود. به این منابع آلودگی دست ساز انسان، منابع انسانی می گویند.

جلسه کارگروه اورژانس آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، مهدهای کودک در روزهای دوشنبه و سه شنبه 31 و 22 آذرماه در تمامی شهرستان های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه و شهر رودهن تعطیل و کلیه مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم تعطیل است. و به صورت مجازی باز کنید.

همچنین فعالیت ورزشی در فضاهای باز ممنوع بوده و مجوز ورود روزانه به طرح ترافیک محدود روزهای دوشنبه و سه شنبه از سوی شهرداری تهران صادر نمی شود.

از شهروندان تقاضا می شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

همچنین روسای ادارات با درخواست مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو