۲۰ عکس پروفایل کریستیانو رونالدو با ژست های جالب فوتبالی

۲۰ عکس پروفایل کریستیانو رونالدو با ژست های جالب فوتبالی


منبع: آرگا

4

1401/10/17

17:47


کریستیانو رونالدو چهره ورزشی شناخته شده و محبوب که کودک و جوان و بزرگسال، دختر و پسر همگی آن را می شناسند. فوتبالی های عزیزی که طرفدار این اسطوره فوتبالی پرتغال نیز هستند از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو می توانند برای حضور در شبکه های اجتماعی خود برگزینند.

کریستیانو رونالدو از بازیکنان خیلی مشهور و محبوب در جهان و فوق ستاره پرتغال می باشد که دارای محبوبیت بالایی است. همین محبوب بودن باعث شده است تا تصویر این اعجوبه فوتبالی را بر روی وسایل و لوازم مختلف، لوازم التحریر، مجلات، پوستر و همچنین عکس پروفایل را شاهد باشیم. کمتر کسی پیدا می شود که علاقه مند به فوتبال باشد اما این چهره را نشناخته و دوست نداشته باشد، حتی افرادی که زیاد اهل فوتبال نیستند هم او را می شناسند و طرفدار او می باشند. در این مطلب طرح های جذاب و شیکی از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو را به تصویر می کشیم.

عکس کریستیانو رونالدو با طراجی شیک برای صفحه شخصی

عکس پروفایل کریستیانو رونالدو با طراحی دوست داشتنی

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ در پرتغال به دنیا آمده است که با نام کریستیانو رونالدو و یا کریستین رونالدو به عنوان بازیکن پرتغالی شناخته می شود. او در تیم ملی پرتغال مهاجم است که در حال حاضر بازیکن آزاد می باشد. وی معمولا بعنوان از جمله برترین فوتبالیست های دنیا و از بزرگترین بازیکن های همه دوره ها هم شناخته می گردد. رونالدو برنده ی ۵ جایزه توپ طلا، ۴ جایزه کفش طلای اروپا است که دریافت این جوایز برای او به عنوان بازیکنی اروپایی رکورد به شمار می رود.

تصویر پروفایل جذاب کریستیانو رونالدو

عکس پروفایل کریس رونالدو بازیکن موفق پرتغالی

عکس پروفایل کریستیانو رونالدو در حالت های مختلف

 عکس پروفایل کریستیانو رونالدو برای طرفداران این چهره ورزشی

عکس پروفایل کریس رونالدو بازیکن موفق پرتغالی

عکس کریستیانو رونالدو با طراجی جذاب برای صفحه شخصی

عکسپروفایل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغال

وی در طی بازی فوتبال خود موفق به دریافت ۳۲ جام شده که این جام ها: ۱ قهرمانی جام ملت های اروپا، ۵ لیگ قهرمانان اروپا، ۱ لیگ ملت های اروپا هستند. کریستیانو رونالدو دارای افتخاراتی همچون با ۱۸۳ بازی؛ بالاترین بازی، با ۴۲ گل؛ زیادترین گل، ۱۴ گل؛ زیادترین گل زده شده، ۴۲ پاس گل؛ زیادترین پاس گل، ۱۹۶ بازی ملی؛ زیادترین بازی ملی در جام ملت های اروپا و ۱۱۸ گل ملی زیادترین گل ملی فوتبال مردان است. علاوه بر این گفتنی است که وی از انگشت شمار فوتبالیست هایی می باشد که در بیشتر از هزار و صد بازی رسمی حاضر شده و بالغ بر هشتصد گل برای تیم باشگاهی و تیم ملی خود زده است.

ایده هایی جذاب از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو

عکس پروفایل کریس رونالدو بازیکن جذاب پرتغالی

ایده هایی دوست داشتنی از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو

عکس پروفایل کریستیانو رونالدو در حالت های مختلف

عکس پروفایل کریستین رونالدو برای واتساپ و تلگرام

تصویر پروفایل کریستیانو رونالدو منحصر به فرد

عکس کریستیانو رونالدو با طراجی جذاب برای صفحه شخصی

عکس پروفایل کریستین رونالدو برای واتساپ و تلگرام

عکس پروفایل کریس رونالدو بازیکن پرطرفدار پرتغالی

ایده هایی زیبا از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو

عکس پروفایل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغال

ایده های جذاب و دلچسبی از عکس پروفایل کریستیانو رونالدو را در این مطلب جمع آوری نموده و تقدیم نگاه مهربان شما می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما واقع شود. در صورت تمایل و برای آشنایی با عکس پروفایل های مرتبط همچون عکس پروفایل چلسی، عکس پروفایل لیونل مسی و عکس پروفایل رئال مادرید می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو