مرکز فروش روکش صندلی ماساژور در تهران

منبع: زیبامون

4

1401/10/17

17:48


یکی از چالش های اصلی در مورد خرید صندلی های ماساژور، قیمت بالای این محصولات است که در اولین قدم بسیاری از افراد را از خرید منصرف میکند. به همین منظور میتوان استفاده و خرید روکش صندلی ماساژور را جایگزین کنید و مانند یک صندلی ماساژور همراه، در هر کجا از این محصول استفاده کنید.

مرکز فروش روکش صندلی ماساژور در تهران

یکی از چالش های اصلی در مورد خرید صندلی های ماساژور، قیمت بالای این محصولات است که در اولین قدم بسیاری از افراد را از خرید منصرف میکند. به همین منظور میتوان استفاده و خرید روکش صندلی ماساژور را جایگزین کنید و مانند یک صندلی ماساژور همراه، در هر کجا از این محصول استفاده کنید. اگر نسبت به روکش صندلی ماساژور و ویژگی های آن آگاهی ندارید، با ما در ادامه همراه باشید.

روکش صندلی ماساژور

روکش های صندلی ماساژور، بر خلاف اسمشان، میتوانند در هرکجا مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین اگر مشکلات کمر درد، گردن درد و یا مشکلاتی از این قبیل دارید، استفاده از روکش های صندلی ماساژور بر روی صندلی محل کار، صندلی خودرو و یا مبلمان منزل میتواند علاوه بر قرار دادن بدن در وضعیت صحیح و بر اساس ارگونومی، به ماساژ و رفع مشکلات عضلات نیز کمک شایانی کند.

این مدل از روکش های ماساژور به دلیل قیمت نسبتا مناسبی که دارند، همچنین قابلیت استفاده در مکان های مختلف میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای افراد مسن و استفاده روزمره به شمار برود.

ویژگی های روکش صندلی ماساژور

 

 

همانطور که اشاره شد از روکش های صندلی ماساژور میتوان به عنوان یک صندلی ماساژور مستقل با قابلیت حمل و استفاده در هر کجا میتواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که بیشتر از یک نقطه و به طور مداوم میخواهند از این مدل ماساژورها استفاده کنند. برخی از مهمترین ویژگی هایی که روکش های صندلی ماساژور میتوانند داشته باشند عبارتند از:

  • ایجاد ماساژ حرارتی در نواحی مختلف با قابلیت تنظیم

ایجاد حرارت و گرما به منظور عملکرد بهتر با استفاده از سیستم مادون قرمز که میتواند به آرامش بیشتر و جلوگیری از ایجاد تنش در سطح عضلات کمک کند.

  • ماساژ به صورت سه بعدی و چهار بعدی

استفاده از گوی های ماساژور در نواحی مختلف مانند گردن، کمر، نشمینگاه و... با قابلیت چرخش و ایجاد حرکت بر روی عضلات نواحی مختلف بدن، میتواند یکی از اصلی ترین ویژگی در کارکرد ماساژور به شمار برود.

  • قابلیت تنظیم ویبره و لرزش در سطح های مختلف

مانند صندلی های ماساژور و مدل های مختلف ماساژ، روکش های صندلی ماساژور نیز از مدل های مختلفی برای ماساژ بدن استفاده میکنند و ماساژ این دستگاه ها تنها محدود به استفاده از گوی های ماساژور و ایجاد گرما نمیشود. قابلیت لرزش نقطه ای و استفاده از آن در نواحی مختلف، یکی دیگر از کاربردی ترین مواردی است که استفاده از این دستگاه ها را اقتصادی و توجیه پذیر میکند.

  • قابلیت استفاده در مکان های مختلف

همانطور که اشاره شد روکش های صندلی ماساژور با قرارگیری بر روی انواع صندلی و مبل میتواند در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو استفاده از این دستگاه به افراد مسن و بیمار که از بیماری های مفصلی و عضلانی رنج میبرند، پیشنهاد میشود.

 

 

مزایای استفاده از روکش های صندلی ماساژور

  • مانند صندلی های ماساژور، استفاده از این وسیله نیز میتواند به کاهش تنش های روزمره کمک شایانی کند و به رفع خستگی های روزمره بپردازد.

  • با توجه به طراحی متناسب با اصول ارگونومی، استفاده از روکش صندلی ماساژور میتواند به اصلاح شیوه نشستن فرد کمک کند.

  • علاوه بر اینکه میتوان از روکش های صندلی ماساژور در تمامی مکان ها استفاده کرد، میتوان به این نکته نیز اشاره کرد که نیازی به در نظر گرفتن محلی مستقل برای آن مانند صندلی های ماساژور، نیست.

  • از آنجایی که این مدل از صندلی میتواند بدن را در وضعیتی سالم قرار دهد، میتواند گزینه ای مناسب برای نشستن های طولانی و در طول رانندگی و در محیط کاری به شمار برود.

استفاده از معایب خرید و استفاده از روکش صندلی ماساژور

با وجود اینکه قیمت های روکش صندلی ماساژور به اندازه ی صندلی های ماساژور سرسام آور نیست، اما اگر کیفیت محصول و برند جزو فاکتورهای اولیه در انتخاب و خرید باشند، باز هم این محصول جزو کالاهای گران قیمت محسوب میشود.

اگر محل قرارگیری غلتک ها و ماساژورهای صندلی، در محل قرارگیری نواحی دارای درد بدن نباشند، استفاده از صندلی و بهره برداری از آن تقریبا غیر ممکن است.

طراحی و رنگ بندی محدود این دسته از کالاها علاوه بر اینکه میتواند محدودیت ایجاد کند؛ اما به دلیل برخورداری از رنگ های خنثی میتواند در هر کجا مورد استفاده قرار بگیرد.

روکش صندلی ماساژور از کجا بخریم؟

خرید تجهیزات و لوازمی مانند صندلی ماساژور و روکش آن، یکی از دغدغه های اصلی برای افرادی است که نیازمند استفاده از این دستگاه ها هستند، به همین جهت توصیه میشود به منظور داشتن تجربه ی خریدی مطمئن، خرید خود را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده انجام دهید. مستر رست فروشگاهی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش و نمایندگی برندهای مطرح در حوزه فروش انواع ماساژور و تجهیزات آنها عمل میکند و شما میتوانید برای خرید کلیه دستگاه های ماساژور از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه، بهره مند شوید، برای شروع فرایند خرید از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو