ظاهرا مذاکراتی بین انویدیا و نینتندو در جریان است

منبع: گیمفا

5

1401/10/17

17:50


بر اساس آخرین شایعات، به نظر می‌رسد که انویدیا در حال مذاکره با نینتندو برای ساخت کنسول جدید نینتندو سوییچ است.

ظاهرا مذاکراتی بین انویدیا و نینتندو در جریان است

بر اساس آخرین شایعات، به نظر می‌رسد که انویدیا در حال مذاکره با نینتندو برای ساخت کنسول جدید نینتندو سوییچ است.

زنجی نیشیکاوا (Zenji Nishikawa)، نویسنده مشهور علوم و فناوری ژاپنی، اعلام کرده است که تغییراتی در سخت‌افزار جدید نینتندو اعمال خواهند شد. گویا نینتندو برای کنسول جدیدش از شرکت‌های معروف تولید‌کننده نیمه‌رسانا همکاری می‌کند. احتمالا انویدیا به زودی برای انجام مذاکرات نهایی از ژاپن دیدن خواهد کرد.

نیشیکاوا اشاره کرد که به طور اتفاقی اطلاعاتی در مورد یک شریک تولید کننده سخت‌افزار در ایالات متحده دریافت کرده است؛ شرکتی که کمتر با کمپانی‌های ژاپنی مذاکره می‌کند. به گفته وی، این سازنده سابقه همکاری با نینتندو در ساخت کنسول‌های بازی را دارد. مطمئنا او به انویدیا اشاره می‌کند، زیرا این سازنده تراشه قبلا در توسعه نینتندو سوییچ نقش داشته است.

جانشین کنسول سوییچ احتمالا برای چیپست Tegra انویدیا مناسب خواهد بود. پیش از این، یکی از کارمندان انویدیا وجود تراشه Tegra239 را تایید کرد که شایعه استفاده از آن در نینتندو سوییچ 2 را قوت بخشید. نینتندو سوییچ 2 دارای هشت هسته در یک کلاستر خواهد بود. علاوه بر این، سازنده برای جلوگیری از تخصیص بیش از حد حافظه برای چهار چیپست، num_clusters را به داده‌های soc منتقل کرده است.

افشاگر قابل اعتماد انویدیا با نام kopite7kimi، ادعا کرد که این شرکت از نسخه اصلاح شده تراشه T234 Orin در کنسول نسل بعدی سوییچ استفاده خواهد کرد. بر اساس این اطلاعات، می‌توان استنباط کرد که کنسول نینتندو سوییچ 2 احتمالا دارای یک SoC T239، یک پردازنده هشت هسته‌ای و یک GPU مبتنی بر Ampere است که احتمالا برخی از ویژگی‌های Lovelace را در خود جای داده و از DLSS 2.2 پشتیبانی می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو